Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat klein gitaargrut halen.
Goede keus!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat Admiral Freebee CD's halen.
Volgens de site van de vvv niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.quote:
Ik eet ook voor minder dan 5 euro per dagquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijd
Hmm...misschien gebruik ik hem dan voor mijn Megadethkaartje. Die moet ik immers bij de VVV halenquote:
Niet als het naar plastic smaakt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Watercooler?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Niet als het naar plastic smaakt...
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef brother52 het volgende:
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.
Admiral Freebee was op Rock Werchter mijn meest positieve verrassing. Had nog nooit van de man gehoord destijds, maar damn, wat een energiek optredenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
de wittequote:
Ik vind 't ook niet supermooi, maar het zou een idiote reden zijn om de gitaar niet te kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef genakt het volgende:
[..]
de witte![]()
![]()
![]()
nog steeds blijft dat ding op de fret gay![]()
maar wel vette gitaar
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
Geloof niet dat hij hetzelfde station bedoeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.
Waar ik tot afgelopen jaar woonde...
Jullie hebben het gemaakt man!
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.
Waar ik tot afgelopen jaar woonde...
Jullie hebben het gemaakt man!
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij hetzelfde station bedoeld
Ik weet wel zeker van welquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij hetzelfde station bedoeld
Misschien mogen jullie nu wel op het Nederbeton Metalfest spelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Welke moet ik anders bedoelen?.
Patrick Dik, of niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja. Toen die kerel ons bij Roadgrill interviewde verstond ik niet al zijn vragen
.
Nou, lijkt me leuk. Hij vond ons toen wel gaaf!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Misschien mogen jullie nu wel op het Nederbeton Metalfest spelen
Ik geloof dat onze zanger daar ook wel eens bij de uitzending is. Beetje het geheime zender idee, maar dan met metal.
Da's vast wel te regelen denk ik. Als ze dat nog steeds organiseren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, lijkt me leuk. Hij vond ons toen wel gaaf!
Vorig jaar was het in april, maar dit jaar zie ik er niks van. Zou wel leuk zijn. Drenthe, yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's vast wel te regelen denk ik. Als ze dat nog steeds organiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |