Yepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweestquote:
d'Addario EXL110. Is een .010-.046 setje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef genakt het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde
jij zal het beter weten als mij het was jou gitaar
Zo duur zijn ze écht niet. Heb hier nu deze liggen. Kost een tientje ofzo, werkt fenomenaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweest
Meeste staat op spaarrekening en daar zit ik liever niet aan
over 2 weken hopelijk geslaagd dan plunder ik hem pas als ik me nieuwe gitaar niet van me ouders krijg
Ik ook, .010. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik .010 in E, soms 0.11. Lekker dik.
Hangt er vanaf of ik moet lopen, fietsen of met de auto kan, maar het is zo'n 20 km...quote:
Ja... echt super zijn ze daar inderdaad niet nee...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar vorige keer had ik een Metal pedaal van Boss gekocht en die heb ik weer retourgezonden. Thuis hoorde ik bijna geen ruis omdat ik hem daar niet zo hard had maar op het podium was het echt niet te harden.![]()
Nu krijg ik zeker reacties dat metal-pedalen niet voor op het podium zijn.
Ik zou nog een stukje dikker gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor C kan je beter richting de .011-.052 gaan ofzo.
Hoe ver had je de gain dan wel niet open staan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar vorige keer had ik een Metal pedaal van Boss gekocht en die heb ik weer retourgezonden. Thuis hoorde ik bijna geen ruis omdat ik hem daar niet zo hard had maar op het podium was het echt niet te harden.![]()
Wel al bezig, al op de helftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij al met je profielwerkstuk bezig bent, want op deze manier....
Heb je dan niet de gain veeeeel te ver open gezet ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe ver had je de gain dan wel niet open staan?
lijkt meer op versterker niet in geaard stopcontactquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je dan niet de gain veeeeel te ver open gezet ?
-edit-
[..]
dat dus
Heb nog nooit last gehad van ruisende pedalen en dat zouden ze ook niet moeten doen
Nee, we hebben toen echt alles geprobeerd. Andere versterker/stopcontacten kabels. En uiteindelijk bleek het wel in het pedaal te zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
lijkt meer op versterker niet in geaard stopcontact
Hi-la-risch!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef guitarist het volgende:
Bij deze een bod van 200, tele.
For You Blue van the Beatlesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gister een slide gekocht en mijn inspiratie is weer helemaal terug.
Ik zit al een paar uur met dat ding te klooien terwijl ik beter de nummers kan doorspelen die we morgen op gaan nemen.![]()
Weet iemand nog toffe nummers voor met een slide?
Waar wacht je op? Laat ons wat horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
For You Blue van the Beatles
Heb trouwens eindelijk apparatuur in huis om mn gitaar op te nemen
Morgen misschienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |