Lopen...quote:
ja dat bedoel ik ook mijn ding kan alleen de E horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Als je een losse snaar aanslaat geeft hij toch gewoon een toon? E of D of B enzo...
Nou, als je dan weet wat het in D moet zijn kan je toch zo stemmen?
EDIT; Dubbelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Als je een losse snaar aanslaat geeft hij toch gewoon een toon? E of D of B enzo...
wellicht heeft hij geen chromatisch stemapparaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
DDquote:
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nekquote:
Ja dus dan kan je toch zelf ook wel bedenken dat de E dan de 2e fret is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja dus dan kan je toch zelf ook wel bedenken dat de E dan de 2e fret is?
Hangt er vanaf wat er nu al op zit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]ok 2e fret dus en voor C tuned is het zeker beter om andere snaren te kopen ?
nog steeds dezelfdequote:
Yepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweestquote:
d'Addario EXL110. Is een .010-.046 setje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef genakt het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde
jij zal het beter weten als mij het was jou gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |