wellicht heeft hij geen chromatisch stemapparaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Als je een losse snaar aanslaat geeft hij toch gewoon een toon? E of D of B enzo...
Nou, als je dan weet wat het in D moet zijn kan je toch zo stemmen?
DDquote:
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nekquote:
Ja dus dan kan je toch zelf ook wel bedenken dat de E dan de 2e fret is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja dus dan kan je toch zelf ook wel bedenken dat de E dan de 2e fret is?
Hangt er vanaf wat er nu al op zit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]ok 2e fret dus en voor C tuned is het zeker beter om andere snaren te kopen ?
nog steeds dezelfdequote:
Yepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweestquote:
d'Addario EXL110. Is een .010-.046 setje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef genakt het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde
jij zal het beter weten als mij het was jou gitaar
Zo duur zijn ze écht niet. Heb hier nu deze liggen. Kost een tientje ofzo, werkt fenomenaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweest
Meeste staat op spaarrekening en daar zit ik liever niet aan
over 2 weken hopelijk geslaagd dan plunder ik hem pas als ik me nieuwe gitaar niet van me ouders krijg
Ik ook, .010. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik .010 in E, soms 0.11. Lekker dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |