Misschien mogen jullie nu wel op het Nederbeton Metalfest spelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Welke moet ik anders bedoelen?.
Patrick Dik, of niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja. Toen die kerel ons bij Roadgrill interviewde verstond ik niet al zijn vragen
.
Nou, lijkt me leuk. Hij vond ons toen wel gaaf!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Misschien mogen jullie nu wel op het Nederbeton Metalfest spelen
Ik geloof dat onze zanger daar ook wel eens bij de uitzending is. Beetje het geheime zender idee, maar dan met metal.
Da's vast wel te regelen denk ik. Als ze dat nog steeds organiseren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, lijkt me leuk. Hij vond ons toen wel gaaf!
Vorig jaar was het in april, maar dit jaar zie ik er niks van. Zou wel leuk zijn. Drenthe, yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's vast wel te regelen denk ik. Als ze dat nog steeds organiseren.
heeft hij beejte goed geluid dan ?!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet supermooi, maar het zou een idiote reden zijn om de gitaar niet te kopen
Ik denk dat Occultfest in Hoogeveen ook wel iets is wat jullie zouden kunnen proberen. Da's best een aardig festival.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in april, maar dit jaar zie ik er niks van. Zou wel leuk zijn. Drenthe, yeah!.
We hebben ons dit jaar voor de tweede keer ingeschreven. Zaterdag horen we of we erbij zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat Occultfest in Hoogeveen ook wel iets is wat jullie zouden kunnen proberen. Da's best een aardig festival.
En meteen ook de 'knight rider' en 'batmobile' gitaren die er ook ergens tussen staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou deze even checken:
http://www.youtube.com/user/cyleziebarth?feature=pyv&ad=4609995992&kw=guitar#p/u/0/_lIvBjO1ldc
YEAHquote:
Washburn en Schecter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:15 schreef genakt het volgende:
ga vandaag naar feedback even op wat gitaren spelen
iemand nog die zegt van ja op die moet je spelen ?
wil zoeizo even een ibanez, dean hardtail en epiphone even bespelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou deze even checken:
http://www.youtube.com/user/cyleziebarth?feature=pyv&ad=4609995992&kw=guitar#p/u/0/_lIvBjO1ldc
Ik voel een endorsement aankomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word op Twitter gevolgd door Dimavery![]()
.
quote:
Bijvoorbeeldquote:
De dimavery?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word op Twitter gevolgd door Dimavery![]()
.
quote:De 09M was laatst mee naar een zeer ´dure´ winkel, waar ze de gitaar niet kenden. Puur op de zuiverheid van de steel werd het instrument veel te hoog getaxeerd, namelijk boven de ¤ 1200. Zegt iets over de gitaar als over die winkel...
quote:
Wat ben je toch lekker cynisch altijd, Juniorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef Daantke het volgende:
Google wat uis dat ?
Brian is de klosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:03 schreef Daantke het volgende:
brother, ga jij nog naar IKC in De Klos volgende week?
Ik hoop niet dat jij al met je profielwerkstuk bezig bent, want op deze manier...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef KaMo het volgende:
09M resulteerde op niks
Toen ik het woord gitaar er net bij deed, kwam ik zelfs op het desbetreffende topic op BGF uit
Zo mooi!quote:
Helaas niet. Er moet zo nodig weer iemand zijn verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:03 schreef Daantke het volgende:
brother, ga jij nog naar IKC in De Klos volgende week?
Lopen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |