"Nice Boys" - Rose Tattoo (en meer RT btw).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gister een slide gekocht en mijn inspiratie is weer helemaal terug.
Ik zit al een paar uur met dat ding te klooien terwijl ik beter de nummers kan doorspelen die we morgen op gaan nemen.![]()
Weet iemand nog toffe nummers voor met een slide?
Hmmm, ik zal er eens naar luisteren. Ik heb ze volgens mij wel eens live gezien maar heb thuis niets van ze.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
LP:
[..]
"Nice Boys" - Rose Tattoo (en meer RT btw).
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze toch een steelgitaar?
En ik heb mijn gitaren gewoon gekocht gaat dus lastig worden.
Lap steel ja maar met slide.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze toch een steelgitaar?
En ik heb mijn gitaren gewoon gekocht gaat dus lastig worden.
En jij dacht dat je wel even door die voorronde zou wandelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lap steel ja maar met slide.
Had vandaag btw audities. Kom ik na mn 2e auditie erachter dat je nog maar 1 act per persoon mag omdat het naders te vol zitheb je net al je moeite gestoken in 2 nummers (niet dat dat erg is maargoed
) maar wel zonde dat ik maar een act kan doen.
We zijn hoogstwaarschijnlijk (naar de reactie van de jury+dat er talloze acts afvallen omdat er maar 1 act per persoon mag) wel door, maar het definitieve antwoord komt pas later
Nooit gezegdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En jij dacht dat je wel even door die voorronde zou wandelen
Voorrondes van de voorrondes, tsjaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:25 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn soms té veel bands. Dan vind ik het logisch dat je voorrondes vóór de voorrondes organiseerd om de betere/originelere/uniekere acts eruit te filteren.
Vooral ook met zulke lui als jou, die met meerdere acts komen om te denken dat ze dan in ieder geval wel érgens mee kunnen scoren.
Het komt wat harder over dan ik bedoel, maar ik snap die lui volkomen.
Ik snap je punt ja (sterker nog, er zijn 4 gasten die ik ken die wel erg opvallend actief waren deze voorrondesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik snap je wel... maar hier zijn wel eens acts geweest. 3 bands op dezelfde voorronde met 3/4e dezelfde lui en zelfde soort nummers, alleen maar om met een van allen te winnen
Beetje hekel aan gekregen.
Als het nu een grappige act was, of totaal wat anders, dan was het nog wat, maar dit
Ik ben ook vaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor soort iets is dat? Ik begin het steeds vager te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben ook vaagTijd voor een cultureel festivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als alle acts over dezelfde backline spelen en maar 1 of 2 nummers doen... dan kan je per avond heel wat acts hebben toch...Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:45 schreef brother52 het volgende:
Zo, en nu richting studio. Ik ben benieuwd wat er deze keer uit komt.
Ja, ongeveer 20 denken ze. Dus 40 in totaal. Er waren 60 aanmeldingen en om eerlijk te zijn denk ik dat we al op 45 zitten als de regel 1 act per persoon geldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tijd voor een cultureel festival
Maar als alle acts over dezelfde backline spelen en maar 1 of 2 nummers doen... dan kan je per avond heel wat acts hebben toch...
Ik hoop muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:45 schreef brother52 het volgende:
Zo, en nu richting studio. Ik ben benieuwd wat er deze keer uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |