"Nice Boys" - Rose Tattoo (en meer RT btw).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gister een slide gekocht en mijn inspiratie is weer helemaal terug.
Ik zit al een paar uur met dat ding te klooien terwijl ik beter de nummers kan doorspelen die we morgen op gaan nemen.![]()
Weet iemand nog toffe nummers voor met een slide?
Hmmm, ik zal er eens naar luisteren. Ik heb ze volgens mij wel eens live gezien maar heb thuis niets van ze.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
LP:
[..]
"Nice Boys" - Rose Tattoo (en meer RT btw).
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze toch een steelgitaar?
En ik heb mijn gitaren gewoon gekocht gaat dus lastig worden.
Lap steel ja maar met slide.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze toch een steelgitaar?
En ik heb mijn gitaren gewoon gekocht gaat dus lastig worden.
En jij dacht dat je wel even door die voorronde zou wandelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lap steel ja maar met slide.
Had vandaag btw audities. Kom ik na mn 2e auditie erachter dat je nog maar 1 act per persoon mag omdat het naders te vol zitheb je net al je moeite gestoken in 2 nummers (niet dat dat erg is maargoed
) maar wel zonde dat ik maar een act kan doen.
We zijn hoogstwaarschijnlijk (naar de reactie van de jury+dat er talloze acts afvallen omdat er maar 1 act per persoon mag) wel door, maar het definitieve antwoord komt pas later
Nooit gezegdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En jij dacht dat je wel even door die voorronde zou wandelen
Voorrondes van de voorrondes, tsjaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:25 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn soms té veel bands. Dan vind ik het logisch dat je voorrondes vóór de voorrondes organiseerd om de betere/originelere/uniekere acts eruit te filteren.
Vooral ook met zulke lui als jou, die met meerdere acts komen om te denken dat ze dan in ieder geval wel érgens mee kunnen scoren.
Het komt wat harder over dan ik bedoel, maar ik snap die lui volkomen.
Ik snap je punt ja (sterker nog, er zijn 4 gasten die ik ken die wel erg opvallend actief waren deze voorrondesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik snap je wel... maar hier zijn wel eens acts geweest. 3 bands op dezelfde voorronde met 3/4e dezelfde lui en zelfde soort nummers, alleen maar om met een van allen te winnen
Beetje hekel aan gekregen.
Als het nu een grappige act was, of totaal wat anders, dan was het nog wat, maar dit
Ik ben ook vaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor soort iets is dat? Ik begin het steeds vager te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben ook vaagTijd voor een cultureel festivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als alle acts over dezelfde backline spelen en maar 1 of 2 nummers doen... dan kan je per avond heel wat acts hebben toch...Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:45 schreef brother52 het volgende:
Zo, en nu richting studio. Ik ben benieuwd wat er deze keer uit komt.
Ja, ongeveer 20 denken ze. Dus 40 in totaal. Er waren 60 aanmeldingen en om eerlijk te zijn denk ik dat we al op 45 zitten als de regel 1 act per persoon geldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tijd voor een cultureel festival
Maar als alle acts over dezelfde backline spelen en maar 1 of 2 nummers doen... dan kan je per avond heel wat acts hebben toch...
Ik hoop muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:45 schreef brother52 het volgende:
Zo, en nu richting studio. Ik ben benieuwd wat er deze keer uit komt.
Met brother is dat altijd maar afwachtenquote:
Dat is dat pedaal he ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm, een tweedehandse Bluesbreaker en de kans dat ie stuk is voor 32,50 of een nieuwe voor 49,50..
Veel plezierquote:
Weekje logeren in Friesland, stop ik er wel wat nieuwe hardware inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Verdomme weer ziek...
Trek de stekker er maar uit
Die opmerking vind ik ronduit smerig..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weekje logeren in Friesland, stop ik er wel wat nieuwe hardware in
Tevens wat frisse lucht, goed voor je
Nerds krijgen niet de kans om hardware uit te checkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:30 schreef guitarist het volgende:
Even iemands 'hardware' uitchecken betekent in de nerd wereld iets anders ja.....
Ik denk dat het is wat jij denkt dat het isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nerds krijgen niet de kans om hardware uit te checken
Als het is wat ik dnek wat het is
Balen manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef -Menn0- het volgende:
Fijn gitaar was er niet EN versterker was verkocht. "Ja van de week allebei verkocht, sorry"
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef -Menn0- het volgende:
Fijn gitaar was er niet EN versterker was verkocht. "Ja van de week allebei verkocht, sorry"
Ja eigenlijk wel maar omdat die gozer zei: "er is nooit interesse voor die JM strat die dus hangt er over 2 weken nog wel en die versterker heb ik er nog 6 van staan, komt wel goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Balen man
Had je niet beter ff van te voren kunnen bellen dan
Dat is wel balen dan jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar omdat die gozer zei: "er is nooit interesse voor die JM strat die dus hangt er over 2 weken nog wel en die versterker heb ik er nog 6 van staan, komt wel goed" Dacht ik, ow komt wel goed....
Frieslandquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weekje logeren in Friesland, stop ik er wel wat nieuwe hardware in
Tevens wat frisse lucht, goed voor je
Heb al een ingebouwd elementquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een elementje voor op een akoestische gitaar? Plak je gewoon op de klankkast, versterker eraan, en gaan. Eén keertje gebruikt voor een optreden, daarna niet meer.
[ afbeelding ]
Op MP staat 'ie voor 30 euro (nieuw 50), maar voor hier mag ie ook wel voor minder weg.
Mijn favoriete plectrums zijn ook bijna nergens meer te vinden, denk dat ik maar eens een grootverpakking bestel bij Thomann...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
wat is dit!!??!!![]()
![]()
ik kan mijn oude vetrouwde jazz III nergens meer in de winkel kopen![]()
er is een nieuwe serie ofzo die zijn iets gladder en zelfs iets kleiner![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Optreden van vanvond maar gecancelled
kutpoot
Hoe klinkt dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een elementje voor op een akoestische gitaar? Plak je gewoon op de klankkast, versterker eraan, en gaan. Eén keertje gebruikt voor een optreden, daarna niet meer.
[ afbeelding ]
Op MP staat 'ie voor 30 euro (nieuw 50), maar voor hier mag ie ook wel voor minder weg.
Vaker oefenenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom kan ik nooit rustig gitaar spelen? Als ik eens in de drie maanden mijn gitaar weer eens aanraak, waarom ga ik dan gelijk staan metallen zodat ik de rest van de avond spierpijn heb?![]()
.
Wel 4 toffe riffjes uitgekomen, dat dan weer wel.
Gitaar is voor mij ook maar een hobbyquote:
Het klinkt niet zo goed als een 'echte' elektro-akoestische gitaar (afhankelijk van merk en element natuurlijk), maar het kan er alleszins mee door, zeker als je een beetje weet hoe je je equalizer van je versterker moet bedienen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier nog mensen die Dubstep kunnen waarderen
vast niet
MAar vette track
Succesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:30 schreef blckbb het volgende:
Hoor niet van de leadzangeres dat we doorzijn in de voorrondes
Komende Donderdag of Vrijdag mijn eerste bescheiden optreden
Ik misschien, ken wel iemand die zo'n ding kan gebruiken!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een tientje minder kan je heerlijk zitten, wat wil je nog meer!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik misschien, ken wel iemand die zo'n ding kan gebruiken!
vet nummer ben wel maandelijks bij een drum&base of dubstep feest te vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
vast niet
MAar vette track
ja gister nogquote:
ja echtquote:
,quote:
Ik vind dit leukerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
vast niet
MAar vette track
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Ja, maar dat ding zal toch niet voor veel minder weggaan?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vraagprijs...
Ik vind die line6 effecten over het algemeen erg gelikt klinken. Maar als ik mensen hier hoor over die line6 (multi-)effecten zijn ze over het algemeen erg tevreden.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik zat trouwens te kjken op de site van line6 en zag die m9... mooi compact multi-efectje met hoop functies. nieuw 359 euro, op marktplaats nog niet te vinden helaas. maar misschien dat ik hem wel gewoon nieuw koop, zitten 100 effecten in (en klinken allemaal best wel goed), dus ¤3.59 per effectje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |