ja gister nogquote:
ja echtquote:
,quote:
Ik vind dit leukerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier nog mensen die Dubstep kunnen waarderen
vast niet
MAar vette track
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Ja, maar dat ding zal toch niet voor veel minder weggaan?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vraagprijs...
Ik vind die line6 effecten over het algemeen erg gelikt klinken. Maar als ik mensen hier hoor over die line6 (multi-)effecten zijn ze over het algemeen erg tevreden.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik zat trouwens te kjken op de site van line6 en zag die m9... mooi compact multi-efectje met hoop functies. nieuw 359 euro, op marktplaats nog niet te vinden helaas. maar misschien dat ik hem wel gewoon nieuw koop, zitten 100 effecten in (en klinken allemaal best wel goed), dus ¤3.59 per effectje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |