Bovenste topic blijft al dicht, stond er al een keer, is ook al dicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:28 schreef Disana het volgende:
De Volkskrant, is dat de het partijblad van de PVV?
Gouda blijkt bolwerk van Marokkaanse criminaliteit
Twee identieke posts zonder bron in topics die er niets mee te maken hebben.
Even later:
Joden krijgen weer Jodensterren opgeplakt in Malmö
Geen bronvermelding. Bron blijkt een discutabel weblog: http://contradicere.wordpress.com/
Blijft dicht, dat topic stond er al en tot nader order blijft het dicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan de typo uit de topic titel even worden gecorrigeerd?
De Volkskrant, is dat de het partijblad van de PVV?
Er staat een lidwoord teveel
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bovenste topic blijft al dicht, stond er al een keer, is ook al dicht.
Onderste is verwijderd, offtopic.
[..]
Eerst eten
Ik snap je niet, ik had dat eerder toegevoegd dan jij reageerde. Ik deed dat zodra het nieuwe topic was aangemaakt. En nu heb ik weer gepost voordat jij deze reactie had geplaatst.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef Frutsel het volgende:
@Disana
niet in jouw topic aanpassen als ik je quoteNu zie ik ineens nog meer dat je aangeeft
Bovendien had Revolution_NL intussen wel bronvermelding geplaatst:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef LXIV het volgende:
Wat belachelijk dat dit Joden krijgen weer Jodensterren opgeplakt in Malmö artikel gesloten werd enkel omdat er geen bronvermelding in de OP stond!
True...ik had je gequote en ging op zoek naar de link die je gaf, eenmaal daar mee bezig loopt deze kutpc vast en moesti k het opnieuw doen en bij de tweede quote zag ik dat je er nog wat aan had toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap je niet, ik had dat eerder toegevoegd dan jij reageerde. Ik deed dat zodra het nieuwe topic was aangemaakt. En nu heb ik weer gepost voordat jij deze reactie had geplaatst.
Mijn bericht werd gewijzigd om 13.37 en jouw reactie volgt om 13.41.
Ja goed he, ik moet ook eerst eten en werken!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
frutsel, wat ben je lekker hard bezig topics te sluiten die jou niet aanstaan.
Inderdaad! Fucking belachelijk zeg... het was zon gaaf artikel dat het hele stuk in diverse andere NWS berichten prima kon worden geplaatst aldus de TS ! Tis schijnbaar het verspreiden waard.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef LXIV het volgende:
Wat belachelijk dat dit Joden krijgen weer Jodensterren opgeplakt in Malmö artikel gesloten werd enkel omdat er geen bronvermelding in de OP stond!
Die bron stond er zon beetje tegelijk met het slotje, ik ga het even besprekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Bovendien had Revolution_NL intussen wel bronvermelding geplaatst:
http://www.fr-online.de/t(...)auf-den-Ruecken.html
Die weblog is inderdaad min of meer een vertaling naar het NL daarvan. eenzijdige interpretatie daarvan.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
sowieso is de tendens in dat topic ronduit smerig te noemen.
ik post expres niet meer in dat soort nazi-topics. en de meeste users die daar posten zijn sowieso überhypocriet. laat ze maar lekker onderling vuilspuiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik ben daar nog expres niet over begonnen omdat men vrij snel in de calimero-schulp kruipt, met grote ogen roepend "JA MAAR KRITIEK OP ISRAEL IS GEEN ANTI-SEMITISME HOOR"
Voorbeelden? Vind het allemaal wel meevallen, eerlijk gezegd. Er wordt gewoon een normale discussie gevoerd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
sowieso is de tendens in dat topic ronduit smerig te noemen.
en?quote:
nooit denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer krijgen we een centraal Marokkanenproblematiek topic?
Drama queen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
ja dat wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
is je alternatief aan het spreken Ryan?
Waar slaat dit op, re?
boo-fuckin-hoo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
Waar slaat dit op, re?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
Waar slaat dit op, re?
Huil huil, mekker, mekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Stali het volgende:
Het schijnt een diagnose te zijn van meneer Re.
Re had de lapo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Open anders gewoon even een nieuw Milly-topic Ryan, aangezien jij de lapo had.
En jij spreekt mij aan over jankzakken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ryan had de lapo, Re zit door een slotje, wat niet zo raar is als blauwe
ze heette boele sp3c, niet boeiequote:
Nieuw topic is er inmiddels zag ikquote:terug naar de feedback over moderaties enzovoorts
Waarom? In POL hebben we toch ook een centraal Wilders topic. Scheelt een wirwar aan topics die in essentie over hetzelfde gaan.quote:
Ja maar jij begrijpt het niet... dan kunnen mensen nog maar één keer hun gal spuwen. De lol zit hem er nou juist in dat je bij elk topic met frisse moed overnieuw begint.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? In POL hebben we toch ook een centraal Wilders topic. Scheelt een wirwar aan topics die in essentie over hetzelfde gaan.
Marokkanenprobleem speelt in veel meer gemeentenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Idd, topic deleten om het klonen te ontmoedigen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:53 schreef Amos_ het volgende:
Wilders: Cohen is een ramp, 'een gevaar voor Nederland'.
Dat off-topic geblaat van bepaalde users enkel over de "origine" van de Topicstarter is behoorlijk irritant. Fix it please
Eng he, dat originele users klonen moeten aanmaken omdat ze bang zijn dat ze anders door de Razzia worden verketterd tot het punt dat ze niet meer durven te posten om maar niet elke keer voor racist uit te worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, topic deleten om het klonen te ontmoedigen.
Het boeit me echt geen reet wat jij of die kloon allemaal roeptoetert. Ik weet wel dat het vrij irritant is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Eng he, dat originele users klonen moeten aanmaken omdat ze bang zijn dat ze anders door de Razzia worden verketterd tot het punt dat ze niet meer durven te posten om maar niet elke keer voor racist uit te worden gemaakt.
Wat een overwinning voor de vrijheid van meningsuiting
Je bewijst mijn punt. Omdat jij het irritant vind, moet het maar weggehaald worden. Krachtig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen reet wat jij of die kloon allemaal roeptoetert. Ik weet wel dat het vrij irritant is.
Als ik de enige was had je een punt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je bewijst mijn punt. Omdat jij het irritant vind, moet het maar weggehaald worden. Krachtig.
Ja joh? Die enge linksjes komen echt aan je huis om je met geweld de mond te snoeren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Eng he, dat originele users klonen moeten aanmaken omdat ze bang zijn dat ze anders door de Razzia worden verketterd tot het punt dat ze niet meer durven te posten om maar niet elke keer voor racist uit te worden gemaakt.
Wat een overwinning voor de vrijheid van meningsuiting
epic fail antwoord!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja joh? Die enge linksjes komen echt aan je huis om je met geweld de mond te snoeren?
Wat vreselijk zeg. Sterkte.
Yep. Dank voor het meldenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
Brinkman (PVV) slaags met aannemer
Aangifte tegen Brinkman: poging tot moord
Goedemiddag mods en modesse, is dit niet een beetje dubbel?
goed puntquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Sjaakz het volgende:
Gaat nergens meer over: VS: discriminatie van moslims in Europa
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Huil jij nou maar in elke topic over hoe users de Joden aanspreken of hoe erg de Joden het wel niet allemaal hebben gehad. Feit is gewoon dat jouw soort vanaf het begin van de mensheid betrokken is geweest bij zowat elke vorm van ellende. Je zou je haast gaan afvragen of de schuld wellicht niet bij jezelf ligt.
er zijn idd wat posts verwijderdquote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hier sp3c, dit topic, er verdwijnen hier continu posts, ik schat nu zo'n post of 15.
je kan ook gewoon een beetje geduld kweken en niet 5x dezelfde vraag stellen in 3 secondenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik ook nog weten wat er mis was met mijn posts dat ze gewist moesten worden?
Uh huh. En in het betreffende topic is het off-topic, dus wordt het ook verwijderd en een apart FB-topic mag niet, want dat gaat dicht... Ook een manier om een discussie om zeep te helpen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn idd wat posts verwijderd
dit is geen discussietopic, als iemand met een klacht komt dan is dat niet aan jou gericht maar aan ons
dan hoef je daar geen hele 'gesprekken' over te gaan houden want daar is dit topic niet voor bedoeld
Vanwaar die betrokkenheid?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uh huh. En in het betreffende topic is het off-topic, dus wordt het ook verwijderd en een apart FB-topic mag niet, want dat gaat dicht... Ook een manier om een discussie om zeep te helpen.
Jou werd in de klacht van De Paro niets gevraagd. We hebben juist SC geopend voor als users 'gesprekken' met elkaar willen aangaan. Als je zon discussie wilt, voer hem dan daar. laat FB gewoon FB zijn klaar. als iedereen op elkaar gaat reageren, waarom kom je dan nog in FB met een klacht? Maar ach...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Mag ik ook nog weten wat er mis was met mijn posts dat ze gewist moesten worden?
Ja, dat track-record is goed hard te makenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:09 schreef sp3c het volgende:
ga er maar gewoon van uit dat er 24 uur per dag iemand is
Het duurde anders meer dan een half uur voordat de wisgrage mod zich in het topic vertoonde terwijl er toen al diverse malen gevraagd is waarom er posts verdwijnen, dat is gewoon onbeschoft. Als Frutsel zich nou had gemeld terwijl hij aan het wissen ging had dat een hele sloot posts gescheeld (tenminste, ik ga er gemakshalve maar van uit dat zij het was, jij kwam tenslotte binnen met wuh, waar, waar hebben jullie het over).quote:Op zondag 28 maart 2010 17:09 schreef sp3c het volgende:
lol
we moeten eerst melden dat we er zijn voor we gaan modden???
ga er maar gewoon van uit dat er 24 uur per dag iemand is
DERTIG MINUTEN!?!?!?!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het duurde anders meer dan een half uur voordat de wisgrage mod zich in het topic vertoonde terwijl er toen al diverse malen gevraagd is waarom er posts verdwijnen, dat is gewoon onbeschoft. Als Frutsel zich nou had gemeld terwijl hij aan het wissen ging had dat een hele sloot posts gescheeld (tenminste, ik ga er gemakshalve maar van uit dat zij het was, jij kwam tenslotte binnen met wuh, waar, waar hebben jullie het over).
Want?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef sp3c het volgende:
ik neem het mee naar achter en heads are gonna roll!
zij?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het duurde anders meer dan een half uur voordat de wisgrage mod zich in het topic vertoonde terwijl er toen al diverse malen gevraagd is waarom er posts verdwijnen, dat is gewoon onbeschoft. Als Frutsel zich nou had gemeld terwijl hij aan het wissen ging had dat een hele sloot posts gescheeld (tenminste, ik ga er gemakshalve maar van uit dat zij het was, jij kwam tenslotte binnen met wuh, waar, waar hebben jullie het over).
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef sp3c het volgende:
let op Dagonet ik ga er 1 sluiten, just so you know
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
Ach, men kan ook overdrijven. Ik ben het op dit punt toch redelijk eens met iemand als Ahmadinejad:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een grap ben je ook. Het is dan ook niets voor niets dat de mensen hier je steeds minder serieus beginnen te nemen.
nee, heb je niet opgelet ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd? Ik mag toch hopen dat men hier het principe hoor en wederhoor hanteert?
Dank u.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb betere voorbeelden nodig want ik zie hier niets interessants in en na het vlug doorbladeren van zijn postgeschiedenis vond ik ook niets boeiends
Netanyahu vernederd door President Barack Obamaquote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb betere voorbeelden nodig want ik zie hier niets interessants in en na het vlug doorbladeren van zijn postgeschiedenis vond ik ook niets boeiends
Oke, dan is ie daar al weg. Gelukkig is ie geciteerd in [NWS-FB] Waar iedereen een keer gezellig isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:
danku?
er staat daar helemaal geen reactie van aryamehr tussen voor zover ik kan zien
Negeer hem. Wordt het persoonlijk in NWS, zet je een TR of kom je hierheen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef hasse8 het volgende:
@DeParo en @AryaMehr: jammer dat jullie niet met elkaar overweg kunnen, maar zullen we déze discussie buiten het forum houden? Jullie verzieken samen de post....
ey, wel beide binnen dertig minuten!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:
danku?
er staat daar helemaal geen reactie van aryamehr tussen voor zover ik kan zien
Het moest er even uit, maar goed, sorry daarvoor iing.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Frutsel het volgende:
@DeParo
Wat er in C&H gebeurd en gezegd wordt is aan de mods van C&H. Ik zie dat je daar ook reageert op hem persoonlijk.
Deze persoon zegt het treffend , deels geldt dat ook voor NWS.
[..]
Negeer hem. Wordt het persoonlijk in NWS, zet je een TR of kom je hierheen.
Je zal zien dat diverse users, of ze nu joods, moslim, christen, homo, links of rechts zijn, genoeg voor de kiezen krijgen. Kritiek moet dan ook kunnen, maar geen gebash. Ik snap je frustratie en er wordt opgelet. Bedankt voor het melden.
Jawel, maar dat heb jij alweer gewist omdat het offtopic wasquote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef sp3c het volgende:
maar je hebt dagonet niet gewaarschuwt dat je ging modden
Ik vind het een beetje zwak wanneer mensen in een serieuze discussie met een zinloze plaatje lopen te strooien. Een karikatuur van Obama posten waarin hij wordt afgebeeld als een wolf in schaapskleren die enkel de belangen van de moslims vertegenwoordigd is erg laag. Een dergelijke post lokt juist zulke reacties uit. Wellicht is het beter als je voortaan ook eens kritisch naar jezelf kijkt.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:
Z'n laatste post, als het goed is staat ie er nog, ik had hem net nog.
En dit soort posts maakt hij constant wanneer hij ergens reageert wanneer ik reageer.
Ik bedoel, een enkele keer is ok, maar dit begint vrij irritant en vervelend te worden.
Maar goed, als hij ophoudt heb ik niets gezegd, maar volgens mij had iemand van jullie iets in z'n Geschiedenis gezet ofzo.
dat was nog geen half uur geleden dus bij deze Dagoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heb jij alweer gewist omdat het offtopic was
nou goed we brabbelen de FB volquote:Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwak wanneer mensen in een serieuze discussie met een zinloze plaatje lopen te strooien. Een karikatuur van Obama posten waarin hij wordt afgebeeld als een wolf in schaapskleren die enkel de belangen van de moslims vertegenwoordigd is erg laag. Een dergelijke post lokt juist zulke reacties uit. Wellicht is het beter als je voortaan ook eens kritisch naar jezelf kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |