Schorriemorriesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
bron: Elsevier
In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
OMFG!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
Wat zou het nu zijn, 80%?quote:In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
Ohw.. dan heb ik echt een verkeerd beeld van de marokkaanse jeugd... toch nog altijd 60% die pas op latere leeftijd met de politie in aanraking komen...quote:In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef GSP het volgende:
[..]
OMFG!!!De verloren generatie. Hier gaan we nog veeeeeeeeeeeeeel plezier aan beleven de komende jaren
Wat voor een eerbaar beroep gaan ze dan uitoefenen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.
Het is maar een incident, de rondreizende groep relmarokkanen was op dat moment tijdens hun tournee in amersfoort.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja met een strafblad en zonder scholing heb je een prachtige toekomst voor de boeg. Tenzij je een carriere als schoonmaker ambieert, wat ik niet verwacht want dat is niet "cool" en "stoer". Kortom deze groep is gedoemd om aan het overheidsinfuus te liggen of carriere te maken in de criminaliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.
Precies, het zijn gewoon boefjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, met een strafblad enzo. Gewoon kattekwaad hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Precies, het zijn gewoon boefjes.
Hebben we vroeger allemaal gedaan toen we jong waren.
Ik kan me mijn eerste oude vrouwtje dat ik van haar tasje beroofde nog goed herinneren! Of de eerste keer dat je "heypsssssst!" slist naar een voorbij lopende vrouw. Ook zo magisch!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Precies, het zijn gewoon boefjes.
Hebben we vroeger allemaal gedaan toen we jong waren.
inderdaad, of je eerste autokraak, net zo nostalgisch als je eerste sigaret.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kan me mijn eerste oude vrouwtje dat ik van haar tasje beroofde nog goed herinneren! Of de eerste keer dat je "heypsssssst!" slist naar een voorbij lopende vrouw. Ook zo magisch!.
ook kranten zullen wat pagina's dunner zijn. en dat is goed voor de bomen. win-win-win-win-win situatie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef AndersdanJOu het volgende:
Ach ja,Marokkanen zijn overal en waar ze ook mogen zijn,ze zullen zich altijd laten horen helaas.
Maar dan nog,als er geen Marokkanen waren dan zou het volgens mij erg saai zijn op nieuws&achtergronden van fok!.
klopt,dan zouden de kranten inderdaad dunner worden,het nieuws op tv zou sneller afgelopen zijn,er zou ook geen opsporingsverzocht op tv meer zijn,maar ik denk niet dat daarmee de wereld geholpen zou zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook kranten zullen wat pagina's dunner zijn. en dat is goed voor de bomen. win-win-win-win-win situatie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
vrijdag 26 maart 2010 11:27
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |