Schorriemorriesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
bron: Elsevier
In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
OMFG!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
Wat zou het nu zijn, 80%?quote:In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
Ohw.. dan heb ik echt een verkeerd beeld van de marokkaanse jeugd... toch nog altijd 60% die pas op latere leeftijd met de politie in aanraking komen...quote:In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef GSP het volgende:
[..]
OMFG!!!De verloren generatie. Hier gaan we nog veeeeeeeeeeeeeel plezier aan beleven de komende jaren
Wat voor een eerbaar beroep gaan ze dan uitoefenen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.
Het is maar een incident, de rondreizende groep relmarokkanen was op dat moment tijdens hun tournee in amersfoort.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja met een strafblad en zonder scholing heb je een prachtige toekomst voor de boeg. Tenzij je een carriere als schoonmaker ambieert, wat ik niet verwacht want dat is niet "cool" en "stoer". Kortom deze groep is gedoemd om aan het overheidsinfuus te liggen of carriere te maken in de criminaliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.
Precies, het zijn gewoon boefjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, met een strafblad enzo. Gewoon kattekwaad hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Precies, het zijn gewoon boefjes.
Hebben we vroeger allemaal gedaan toen we jong waren.
Ik kan me mijn eerste oude vrouwtje dat ik van haar tasje beroofde nog goed herinneren! Of de eerste keer dat je "heypsssssst!" slist naar een voorbij lopende vrouw. Ook zo magisch!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Precies, het zijn gewoon boefjes.
Hebben we vroeger allemaal gedaan toen we jong waren.
inderdaad, of je eerste autokraak, net zo nostalgisch als je eerste sigaret.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kan me mijn eerste oude vrouwtje dat ik van haar tasje beroofde nog goed herinneren! Of de eerste keer dat je "heypsssssst!" slist naar een voorbij lopende vrouw. Ook zo magisch!.
ook kranten zullen wat pagina's dunner zijn. en dat is goed voor de bomen. win-win-win-win-win situatie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef AndersdanJOu het volgende:
Ach ja,Marokkanen zijn overal en waar ze ook mogen zijn,ze zullen zich altijd laten horen helaas.
Maar dan nog,als er geen Marokkanen waren dan zou het volgens mij erg saai zijn op nieuws&achtergronden van fok!.
klopt,dan zouden de kranten inderdaad dunner worden,het nieuws op tv zou sneller afgelopen zijn,er zou ook geen opsporingsverzocht op tv meer zijn,maar ik denk niet dat daarmee de wereld geholpen zou zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook kranten zullen wat pagina's dunner zijn. en dat is goed voor de bomen. win-win-win-win-win situatie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
vrijdag 26 maart 2010 11:27
Er zullen dan ontslagen vallen bij de Elsevier en Telegraaf, dat is slecht voor onze economie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook kranten zullen wat pagina's dunner zijn. en dat is goed voor de bomen. win-win-win-win-win situatie.
Precies. Knuppelpatrouilles zijn een kwestie van tijd.. Razia's etc.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, ik schrik er eigenlijk al niet eens meer van. ook niet als burgers zich straks collectief gaan verdedigen, want dat is slechts een kwestie van tijd. en moet je die kakkerlakken dan eens horen.
Waarom zou je uberhaupt alle Marokkanen het land uit willen zetten? Er zijn er ook genoeg die zich wel normaal gedragen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef bijderechter het volgende:
Volgens mij is het een illusie te denken dat je de criminaliteit op kunt lossen door een bepaalde bevolkingsgroep aan te pakken.
Ik kan me niet voorstellen dat als je alle Marokkanen het land uitzet er ineens veel minder criminaliteit zal zijn. Er zijn altijd plaatsvervangers, altijd geweest, zal altijd zo blijven...
Het is in ieder geval de moeite waard om het eens te proberen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef bijderechter het volgende:
Volgens mij is het een illusie te denken dat je de criminaliteit op kunt lossen door een bepaalde bevolkingsgroep aan te pakken.
Ik kan me niet voorstellen dat als je alle Marokkanen het land uitzet er ineens veel minder criminaliteit zal zijn. Er zijn altijd plaatsvervangers, altijd geweest, zal altijd zo blijven...
Goh, je had ook gewoon een linkje kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef Sachertorte het volgende:
- Achterlijke vrijwel onleesbare lap tekst -
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
En toen had Sachertorte het topic dood gemaakt.
Het feit dat je het zo neerzet, zo goed als zonder effectieve opmaak, zonder zelfs de ervoor bedoelde tags, maakt de lap tekst hier achterlijk ja. Al ligt dat inhoudelijk uiteraard anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Sachertorte het volgende:
Achterlijke lap tekst?!
Het komt gewoon uit Binnenlands Bestuur, een keurig ambtenarenblaadje.
Het embedden in de juiste tags had je 1 klik gekost... Economisch efficient? Tja, zwakke smoesjes. Ook typisch vvd wellicht?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef Sachertorte het volgende:
Dat ik te lui ben om de tekst op te maken maakt me nog niet dom, hoogstens economisch efficient ingesteld. Typisch VVD.
En mensen vragen zich af waarom mensen op Wilders stemmen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef slashdotter3 het volgende:
In Veenendaal is er opeens voldoende politie paraat als sommige anderen eens iets terug willen doen..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies. Knuppelpatrouilles zijn een kwestie van tijd.. Razia's etc.
Een politiedossier is iets anders dan dat je er voor veroordeeld bent voor ernstige feiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef Disorder het volgende:
En mensen vragen zich af waarom mensen op Wilders stemmen?
Ik woon ook in Den Bosch, maar de ergste overlast is toch vooral in het weekend van grote hoeveelheden straalbezopen autochtonen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik kan hier in Den Bosch ook al merken als ik vrijdagnacht naar huis fiets.... smerig tuig
dit dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:06 schreef Nobu het volgende:
Als veertig procent een politiedossier heeft mag je er rustig vanuit gaan dat zeker vijfenzeventig procent er eentje zou moeten hebben.
Dat dus, ik heb het weggehaald omdat de tekst van een andere site hier integraal overnemen niet is toegestaan, zeker niet zonder bronvermelding.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goh, je had ook gewoon een linkje kunnen plaatsen.![]()
Zo dus: http://www.binnenlandsbes(...)oebelen.153773.lynkx
Ok, daar verder, kan het hier ontopic blijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Relmof is wat al te enthousiast selectief aan het deleten
Is aangekaart
de reactie op deze post http://frontpage.fok.nl/crew/135890 is weg... maar ga vooral lekker je gang.quote:
Moet je niet naar mn profiel linken, maar naar de reactie meneer VMBO...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de reactie op deze post http://frontpage.fok.nl/crew/135890 is weg... maar ga vooral lekker je gang.
delete die post boven jou eens heel snel!quote:
lol ik zie het! en mijn god, wat ik zie bevalt mij niet... en ik denk heel veel dames ook niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je niet naar mn profiel linken, maar naar de reactie meneer VMBO...
Totdat jouw ramen en auto vernield worden, je vrouw 'kuthoer' wordt genoemd, je kinderen van hun fietsje af worden gepest (door 18-jarige Berbers ja!), je visite wordt bedreigd en de buurvrouw van haar tas wordt berooft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Sjaakz het volgende:
Topics als deze helpen relativeren. Zo zie je maar weer eens hoe onbenullig het Marokkanenprobleem eigenlijk is. Er zijn veel belangrijker zaken om je over op te winden.
Wat een vreemd gevoel voor rechtvaardigheid moet jij erop nahouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef ElectricEye het volgende:
Ik vind het gerechtvaardigd dat die oplossing hard, geweldadig, niets ontziet, maar wel rechtvaardig moet zijn.
dit is helaas tegen dovemansoren. die gasten zullen alle criminele marokkanen tot hun dood blijven verdedigen. eigenlijk heel erg zielig als het niet zo eng was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Totdat jouw ramen en auto vernield worden, je vrouw 'kuthoer' wordt genoemd, je kinderen van hun fietsje af worden gepest (door 18-jarige Berbers ja!), je visite wordt bedreigd en de buurvrouw van haar tas wordt berooft.
Dan lul je wel anders, politiek-correctieveling.
Er zijn in NL gewoon 1500 tot 2000 ernstig ontspoorde Marokkanen bezig. Dat is heel makkelijk weg-relativeren op een bevolking van 16.500.000. Maar een groep van 25 man kan gemakkelijk een stad/dorp van 60.000 inwoners bezighouden door elke avond ergens anders persoonlijke eigendommen te vernielen of te stelen.
Tel dus maar uit voor hoeveel ellende 1500 van die schoften kunnen zorgen.
Dit is een wezenlijk probleem dat moet worden opgelost. Ik vind het gerechtvaardigd dat die oplossing hard, geweldadig, niets ontziet, maar wel rechtvaardig moet zijn.
De huidige rechtsstaat staat een goede oplossing gewoon in de weg. Het is tijd voor wetten en regels die aangepast zijn aan de dreigingen en criminaliteit van deze tijd. Meer geweld en straf voor criminelen en buurtterroristen en meer veiligheid voor burgers.
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is helaas tegen dovemansoren. die gasten zullen alle criminele marokkanen tot hun dood blijven verdedigen. eigenlijk heel erg zielig als het niet zo eng was.
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.
ach een beetje maatschappelijk tegengas lijkt me prima. niet meteen schieten, maar een bestelbus waar een paar gebivakeerde, zware jongens uitkomen om een groepje tuigmarokkanen lens te rammen (lees koekje van eigen deeeg) lijkt me wel fijn. de wetten en de handhavers doen hun werk niet voldoende. dat moge al jaren duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.
Dan heb je of een handhavingsprobleem, of een te brede definitie van 'criminelen'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?
al jaren. en natuurlijk de pvda.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan heb je of een handhavingsprobleem, of een te brede definitie van 'criminelen'.
Ja inderdaad want rond de 20 zijn het echt nog pubertjes. En de enorme school uitval onder de marokkaanse jongens die halen ze vast allemaal wel in als ze een jaar of 20 zijn?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Totdat jouw ramen en auto vernield worden, je vrouw 'kuthoer' wordt genoemd, je kinderen van hun fietsje af worden gepest (door 18-jarige Berbers ja!), je visite wordt bedreigd en de buurvrouw van haar tas wordt berooft.
Dan lul je wel anders, politiek-correctieveling.
Er zijn in NL gewoon 1500 tot 2000 ernstig ontspoorde Marokkanen bezig. Dat is heel makkelijk weg-relativeren op een bevolking van 16.500.000. Maar een groep van 25 man kan gemakkelijk een stad/dorp van 60.000 inwoners bezighouden door elke avond ergens anders persoonlijke eigendommen te vernielen of te stelen.
Tel dus maar uit voor hoeveel ellende 1500 van die schoften kunnen zorgen.
Dit is een wezenlijk probleem dat moet worden opgelost. Ik vind het gerechtvaardigd dat die oplossing hard, geweldadig, niets ontziet, maar wel rechtvaardig moet zijn.
De huidige rechtsstaat staat een goede oplossing gewoon in de weg. Het is tijd voor wetten en regels die aangepast zijn aan de dreigingen en criminaliteit van deze tijd. Meer geweld en straf voor criminelen en buurtterroristen en meer veiligheid voor burgers.
Inderdaad. En dus functioneert de rechtsstaat niet. Hoofdtaak 1 is immers het beschermen van de burgers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan heb je of een handhavingsprobleem,
Ja, zo kan je het ook wegredeneren. Als we het WvSr afschaffen hebben we geen criminelen meer. De oplossing kortom! Wie mailt het even aan Job?quote:of een te brede definitie van 'criminelen'.
De rechtvaardigheid dient hem te zitten in het aanpakken van de buurtterroristen en niet te pas en te onpas overal met de wapenstok overheen te rauzen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat een vreemd gevoel voor rechtvaardigheid moet jij erop nahouden.
Het is zeker ook deels het tweede. Een definitiekwestie. Kwalificaties als 'terrorist' en 'crimineel' lijken tegenwoordig op alles en iedereen van toepassing. Of we het nu hebben over hangjongeren, vandalisme, winkeldiefstal of moord en doodslag. De feitelijke ernst van de misdraging lijkt er niet meer zo te doen, het zijn criminelen en terroristen, en zo moeten ze behandeld en gestraft worden.quote:
Ik werk samen met Marokkanen en ook zijn er wat oudere Marokkanen die ons helpen in de wijk sinds we last hebben van het Marokkaanse straattuig. Als ik hier neerzet wat zij over dat criminele uitschot zeggen, heb ik een permaban! Dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:36 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren terroriseren niet alleen maar de autochtonen maar ze terroriseren ook hun eigen bevolkingsgroep,op iedere hoek van de straat zie je wel staan van die irritante jongens die alle voorbijgangers uitschelden of wat jij net zegt vrouwen/meisjes voor een hoer uitmaken wanneer je ze als vrouw geen aandacht geeft,en om maar niet te spreken over de grote Marokkaanse criminelen,hier moet zeker wat aan gedaan worden en wel heel gauw want het neemt met de tijd toe.
Mensen kunnen wel gaan roepen dat er ook andere bevolingsgroepen zijn die voor straatterreur veroorzaken,maar ik heb daar totaal geen last van,het zijn juist altijd de marokkanen die de buurt onveilig maken.
Ik woon in een buurt waar veel Marokkanen hangen,mij zie je dus echt niet in mijn eentje in het donker over straat lopen.je voelt je indd niet meer veilig in Nederland.
Maar wij moeten ook niet vergeten dat er heel veel goede Marokkanen er tussen zitten en dat dit groepje het voor de rest van de Marokkanen verpest die juist wel de goede normen en waarden bezitten.
Gebeurt al, zelfs de politie in Utrecht heeft zich al van die methode bediend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach een beetje maatschappelijk tegengas lijkt me prima. niet meteen schieten, maar een bestelbus waar een paar gebivakeerde, zware jongens uitkomen om een groepje tuigmarokkanen lens te rammen (lees koekje van eigen deeeg) lijkt me wel fijn. de wetten en de handhavers doen hun werk niet voldoende. dat moge al jaren duidelijk zijn.
Wat een onzin, dertig jaar geleden had de politie je helemaal lens geslagen voor een stuk minder dan waar die huftertjes nu mee weg komen. Termen als straatterroristen ga je trouwens ook niet tegenkomen in politedossiers, daarvoor moet je bij de Telegraaf zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Kwalificaties als 'terrorist' en 'crimineel' lijken tegenwoordig op alles en iedereen van toepassing.
Wat is er onzin aan dan? Ik heb het nergens over politiedossiers gehad. Ik heb het over het beeld en de verwachting bij 'de burger'. Die leest de telegraaf en hoort politici dagelijks dergelijke termen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat een onzin, dertig jaar geleden had de politie je helemaal lens geslagen voor een stuk minder dan waar die huftertjes nu mee weg komen. Termen als straatterroristen ga je trouwens ook niet tegenkomen in politedossiers, daarvoor moet je bij de Telegraaf zijn
Omdat burgers het zo ervaren, daar zit hem de crux. Niet bij de benaming an sich of wie hem gebruikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan dan? Ik heb het nergens over politiedossiers gehad. Ik heb het over het beeld en de verwachting bij 'de burger'. Die leest de telegraaf en hoort politici dagelijks dergelijke termen gebruiken.
Waarom stel je het hier als een vraag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?
Het probleem is niet de naam die er door (sommige) burgers aan gegeven wordt, het probleem is dat de politie dit soort gedrag tolereert.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan dan? Ik heb het nergens over politiedossiers gehad. Ik heb het over het beeld en de verwachting bij 'de burger'. Die leest de telegraaf en hoort politici dagelijks dergelijke termen gebruiken.
Kies je steeds een willekeurige zin uit mijn posts om op te reageren, of kijk je ook nog enigszins naar context enzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het probleem is niet de naam die er door (sommige) burgers aan gegeven wordt, het probleem is dat de politie dit soort gedrag tolereert.
Dat valt wel mee. In La France hebben ze meer problemen met de Algerijnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het speelt niet alleen in veel meer gemeenten, maar ook in veel meer landen. Werkelijk alle West-Europese landen met veel Marokkanen hebben met deze problematiek te maken.
zijn toch ook Berbers ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. In La France hebben ze meer problemen met de Algerijnen.²
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ik zie het! en mijn god, wat ik zie bevalt mij niet... en ik denk heel veel dames ook niet.
Als het verbieden van hoofddoekjes en de Koran effect zou hebben tegen de overlast van dit tuig dat de naam moslim amper mag dragen, Wilders ophoudt met het schofferen van de moslims die zich wel willen gedragen en als Wilders in het algemeen zich minder gedraagt als een schuimbekkende idioot, dan zou ik inderdaad me niet meer afvragen waarom mensen op hem stemmen. Wilders wil de Islam aanpakken, niet de straatschoffies want die helpen hem juist aan de stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef Disorder het volgende:
[..]
En mensen vragen zich af waarom mensen op Wilders stemmen?
Geen moer te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:53 schreef Oksel het volgende:
Ik woon lekker rustig hoor, hier in het oosten des lands..
Ik zie je in verschillende topics al die ratjes verdedigen, maar die zogenaamd goede Marokkanen doen er ook geen zak aan om hun imago te verbeteren. En dan nog, alsof de autochtonen Nederlanders niet zien of merken dat/of een Marokkaan een goed persoon is. Het gaat bijna altijd over de lijertjes die mensen mishandelen of beroven, dat zijn niet de opgeleide ingeburgerde Marokkanen die hard voor hun toekomst werken. Het is te vermoeiend geworden om de goede Marokkanen bij elk incident een hart onder de riem te steken, omdat het zó vaak voorkomt!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:36 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Maar wij moeten ook niet vergeten dat er heel veel goede Marokkanen er tussen zitten en dat dit groepje het voor de rest van de Marokkanen verpest die juist wel de goede normen en waarden bezitten.
Ik weet niet waar jij deze onzin vandaan haalt maar plaats me aub geen woorden in mijn mond.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zie je in verschillende topics al die ratjes verdedigen, maar die zogenaamd goede Marokkanen doen er ook geen zak aan om hun imago te verbeteren. En dan nog, alsof de autochtonen Nederlanders niet zien of merken dat/of een Marokkaan een goed persoon is. Het gaat bijna altijd over de lijertjes die mensen mishandelen of beroven, dat zijn niet de opgeleide ingeburgerde Marokkanen die hard voor hun toekomst werken. Het is te vermoeiend geworden om de goede Marokkanen bij elk incident een hart onder de riem te steken, omdat het zó vaak voorkomt!
Prima, mijn excuses dan, het kwam wel zo over in het Badr Hari topic en nu hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij deze onzin vandaan haalt maar plaats me aub geen woorden in mijn mond.
Ik neem het helemaal niet voor die ratjes op,heb het nooit gedaan en zal het nooit doen ook,zoals ik al eerder aangaf heb ik zelf daar ook altijd last van,dus dat tuig verdedigen zal ik nooit doen.
Voor Badr nam ik het inderdaad op ja,maar dat is omdat ik weet dat hij een hele lieve jongen is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Prima, mijn excuses dan, het kwam wel zo over in het Badr Hari topic en nu hier.
Ik hoop dat je gelijk hebt, de nieuwsberichten en de geruchten wijzen heel ergens anders op. Toch link dat er massaal wordt gezwegen op een druk plein waar een portier wordt mishandeld, misschien wel door Badr die al een paar keer beschoten is. Was hij misschien onderweg naar z'n grootmoeder, koekjes brengen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Voor Badr nam ik het inderdaad op ja,maar dat is omdat ik weet dat hij een hele lieve jongen is.
Ik vergelijk Badr niet met het Marokkaanse tuig wat ik dagelijks op de hoeken van de straten tegen kom.dat kan jij of een ander wel doen maar ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |