dit dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:06 schreef Nobu het volgende:
Als veertig procent een politiedossier heeft mag je er rustig vanuit gaan dat zeker vijfenzeventig procent er eentje zou moeten hebben.
Dat dus, ik heb het weggehaald omdat de tekst van een andere site hier integraal overnemen niet is toegestaan, zeker niet zonder bronvermelding.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goh, je had ook gewoon een linkje kunnen plaatsen.![]()
Zo dus: http://www.binnenlandsbes(...)oebelen.153773.lynkx
Ok, daar verder, kan het hier ontopic blijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Relmof is wat al te enthousiast selectief aan het deleten
Is aangekaart
de reactie op deze post http://frontpage.fok.nl/crew/135890 is weg... maar ga vooral lekker je gang.quote:
Moet je niet naar mn profiel linken, maar naar de reactie meneer VMBO...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de reactie op deze post http://frontpage.fok.nl/crew/135890 is weg... maar ga vooral lekker je gang.
delete die post boven jou eens heel snel!quote:
lol ik zie het! en mijn god, wat ik zie bevalt mij niet... en ik denk heel veel dames ook niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je niet naar mn profiel linken, maar naar de reactie meneer VMBO...
Totdat jouw ramen en auto vernield worden, je vrouw 'kuthoer' wordt genoemd, je kinderen van hun fietsje af worden gepest (door 18-jarige Berbers ja!), je visite wordt bedreigd en de buurvrouw van haar tas wordt berooft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Sjaakz het volgende:
Topics als deze helpen relativeren. Zo zie je maar weer eens hoe onbenullig het Marokkanenprobleem eigenlijk is. Er zijn veel belangrijker zaken om je over op te winden.
Wat een vreemd gevoel voor rechtvaardigheid moet jij erop nahouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef ElectricEye het volgende:
Ik vind het gerechtvaardigd dat die oplossing hard, geweldadig, niets ontziet, maar wel rechtvaardig moet zijn.
dit is helaas tegen dovemansoren. die gasten zullen alle criminele marokkanen tot hun dood blijven verdedigen. eigenlijk heel erg zielig als het niet zo eng was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Totdat jouw ramen en auto vernield worden, je vrouw 'kuthoer' wordt genoemd, je kinderen van hun fietsje af worden gepest (door 18-jarige Berbers ja!), je visite wordt bedreigd en de buurvrouw van haar tas wordt berooft.
Dan lul je wel anders, politiek-correctieveling.
Er zijn in NL gewoon 1500 tot 2000 ernstig ontspoorde Marokkanen bezig. Dat is heel makkelijk weg-relativeren op een bevolking van 16.500.000. Maar een groep van 25 man kan gemakkelijk een stad/dorp van 60.000 inwoners bezighouden door elke avond ergens anders persoonlijke eigendommen te vernielen of te stelen.
Tel dus maar uit voor hoeveel ellende 1500 van die schoften kunnen zorgen.
Dit is een wezenlijk probleem dat moet worden opgelost. Ik vind het gerechtvaardigd dat die oplossing hard, geweldadig, niets ontziet, maar wel rechtvaardig moet zijn.
De huidige rechtsstaat staat een goede oplossing gewoon in de weg. Het is tijd voor wetten en regels die aangepast zijn aan de dreigingen en criminaliteit van deze tijd. Meer geweld en straf voor criminelen en buurtterroristen en meer veiligheid voor burgers.
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is helaas tegen dovemansoren. die gasten zullen alle criminele marokkanen tot hun dood blijven verdedigen. eigenlijk heel erg zielig als het niet zo eng was.
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.
ach een beetje maatschappelijk tegengas lijkt me prima. niet meteen schieten, maar een bestelbus waar een paar gebivakeerde, zware jongens uitkomen om een groepje tuigmarokkanen lens te rammen (lees koekje van eigen deeeg) lijkt me wel fijn. de wetten en de handhavers doen hun werk niet voldoende. dat moge al jaren duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.
Dan heb je of een handhavingsprobleem, of een te brede definitie van 'criminelen'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?
al jaren. en natuurlijk de pvda.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan heb je of een handhavingsprobleem, of een te brede definitie van 'criminelen'.
Ja inderdaad want rond de 20 zijn het echt nog pubertjes. En de enorme school uitval onder de marokkaanse jongens die halen ze vast allemaal wel in als ze een jaar of 20 zijn?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Als ze een jaar of 20 zijn snappen ze wel dat ze voor zichzelf moeten kunnen zorgen. De problemen zijn vooral met pubertjes.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Totdat jouw ramen en auto vernield worden, je vrouw 'kuthoer' wordt genoemd, je kinderen van hun fietsje af worden gepest (door 18-jarige Berbers ja!), je visite wordt bedreigd en de buurvrouw van haar tas wordt berooft.
Dan lul je wel anders, politiek-correctieveling.
Er zijn in NL gewoon 1500 tot 2000 ernstig ontspoorde Marokkanen bezig. Dat is heel makkelijk weg-relativeren op een bevolking van 16.500.000. Maar een groep van 25 man kan gemakkelijk een stad/dorp van 60.000 inwoners bezighouden door elke avond ergens anders persoonlijke eigendommen te vernielen of te stelen.
Tel dus maar uit voor hoeveel ellende 1500 van die schoften kunnen zorgen.
Dit is een wezenlijk probleem dat moet worden opgelost. Ik vind het gerechtvaardigd dat die oplossing hard, geweldadig, niets ontziet, maar wel rechtvaardig moet zijn.
De huidige rechtsstaat staat een goede oplossing gewoon in de weg. Het is tijd voor wetten en regels die aangepast zijn aan de dreigingen en criminaliteit van deze tijd. Meer geweld en straf voor criminelen en buurtterroristen en meer veiligheid voor burgers.
Inderdaad. En dus functioneert de rechtsstaat niet. Hoofdtaak 1 is immers het beschermen van de burgers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan heb je of een handhavingsprobleem,
Ja, zo kan je het ook wegredeneren. Als we het WvSr afschaffen hebben we geen criminelen meer. De oplossing kortom! Wie mailt het even aan Job?quote:of een te brede definitie van 'criminelen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |