Gebeurt al, zelfs de politie in Utrecht heeft zich al van die methode bediend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach een beetje maatschappelijk tegengas lijkt me prima. niet meteen schieten, maar een bestelbus waar een paar gebivakeerde, zware jongens uitkomen om een groepje tuigmarokkanen lens te rammen (lees koekje van eigen deeeg) lijkt me wel fijn. de wetten en de handhavers doen hun werk niet voldoende. dat moge al jaren duidelijk zijn.
Wat een onzin, dertig jaar geleden had de politie je helemaal lens geslagen voor een stuk minder dan waar die huftertjes nu mee weg komen. Termen als straatterroristen ga je trouwens ook niet tegenkomen in politedossiers, daarvoor moet je bij de Telegraaf zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Kwalificaties als 'terrorist' en 'crimineel' lijken tegenwoordig op alles en iedereen van toepassing.
Wat is er onzin aan dan? Ik heb het nergens over politiedossiers gehad. Ik heb het over het beeld en de verwachting bij 'de burger'. Die leest de telegraaf en hoort politici dagelijks dergelijke termen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat een onzin, dertig jaar geleden had de politie je helemaal lens geslagen voor een stuk minder dan waar die huftertjes nu mee weg komen. Termen als straatterroristen ga je trouwens ook niet tegenkomen in politedossiers, daarvoor moet je bij de Telegraaf zijn
Omdat burgers het zo ervaren, daar zit hem de crux. Niet bij de benaming an sich of wie hem gebruikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan dan? Ik heb het nergens over politiedossiers gehad. Ik heb het over het beeld en de verwachting bij 'de burger'. Die leest de telegraaf en hoort politici dagelijks dergelijke termen gebruiken.
Waarom stel je het hier als een vraag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?
Het probleem is niet de naam die er door (sommige) burgers aan gegeven wordt, het probleem is dat de politie dit soort gedrag tolereert.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan dan? Ik heb het nergens over politiedossiers gehad. Ik heb het over het beeld en de verwachting bij 'de burger'. Die leest de telegraaf en hoort politici dagelijks dergelijke termen gebruiken.
Kies je steeds een willekeurige zin uit mijn posts om op te reageren, of kijk je ook nog enigszins naar context enzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het probleem is niet de naam die er door (sommige) burgers aan gegeven wordt, het probleem is dat de politie dit soort gedrag tolereert.
Dat valt wel mee. In La France hebben ze meer problemen met de Algerijnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het speelt niet alleen in veel meer gemeenten, maar ook in veel meer landen. Werkelijk alle West-Europese landen met veel Marokkanen hebben met deze problematiek te maken.
zijn toch ook Berbers ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. In La France hebben ze meer problemen met de Algerijnen.²
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ik zie het! en mijn god, wat ik zie bevalt mij niet... en ik denk heel veel dames ook niet.
Als het verbieden van hoofddoekjes en de Koran effect zou hebben tegen de overlast van dit tuig dat de naam moslim amper mag dragen, Wilders ophoudt met het schofferen van de moslims die zich wel willen gedragen en als Wilders in het algemeen zich minder gedraagt als een schuimbekkende idioot, dan zou ik inderdaad me niet meer afvragen waarom mensen op hem stemmen. Wilders wil de Islam aanpakken, niet de straatschoffies want die helpen hem juist aan de stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef Disorder het volgende:
[..]
En mensen vragen zich af waarom mensen op Wilders stemmen?
Geen moer te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:53 schreef Oksel het volgende:
Ik woon lekker rustig hoor, hier in het oosten des lands..
Ik zie je in verschillende topics al die ratjes verdedigen, maar die zogenaamd goede Marokkanen doen er ook geen zak aan om hun imago te verbeteren. En dan nog, alsof de autochtonen Nederlanders niet zien of merken dat/of een Marokkaan een goed persoon is. Het gaat bijna altijd over de lijertjes die mensen mishandelen of beroven, dat zijn niet de opgeleide ingeburgerde Marokkanen die hard voor hun toekomst werken. Het is te vermoeiend geworden om de goede Marokkanen bij elk incident een hart onder de riem te steken, omdat het zó vaak voorkomt!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:36 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Maar wij moeten ook niet vergeten dat er heel veel goede Marokkanen er tussen zitten en dat dit groepje het voor de rest van de Marokkanen verpest die juist wel de goede normen en waarden bezitten.
Ik weet niet waar jij deze onzin vandaan haalt maar plaats me aub geen woorden in mijn mond.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zie je in verschillende topics al die ratjes verdedigen, maar die zogenaamd goede Marokkanen doen er ook geen zak aan om hun imago te verbeteren. En dan nog, alsof de autochtonen Nederlanders niet zien of merken dat/of een Marokkaan een goed persoon is. Het gaat bijna altijd over de lijertjes die mensen mishandelen of beroven, dat zijn niet de opgeleide ingeburgerde Marokkanen die hard voor hun toekomst werken. Het is te vermoeiend geworden om de goede Marokkanen bij elk incident een hart onder de riem te steken, omdat het zó vaak voorkomt!
Prima, mijn excuses dan, het kwam wel zo over in het Badr Hari topic en nu hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij deze onzin vandaan haalt maar plaats me aub geen woorden in mijn mond.
Ik neem het helemaal niet voor die ratjes op,heb het nooit gedaan en zal het nooit doen ook,zoals ik al eerder aangaf heb ik zelf daar ook altijd last van,dus dat tuig verdedigen zal ik nooit doen.
Voor Badr nam ik het inderdaad op ja,maar dat is omdat ik weet dat hij een hele lieve jongen is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Prima, mijn excuses dan, het kwam wel zo over in het Badr Hari topic en nu hier.
Ik hoop dat je gelijk hebt, de nieuwsberichten en de geruchten wijzen heel ergens anders op. Toch link dat er massaal wordt gezwegen op een druk plein waar een portier wordt mishandeld, misschien wel door Badr die al een paar keer beschoten is. Was hij misschien onderweg naar z'n grootmoeder, koekjes brengen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Voor Badr nam ik het inderdaad op ja,maar dat is omdat ik weet dat hij een hele lieve jongen is.
Ik vergelijk Badr niet met het Marokkaanse tuig wat ik dagelijks op de hoeken van de straten tegen kom.dat kan jij of een ander wel doen maar ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |