abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:56:37 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_79223350
quote:
Gouda blijkt bolwerk van Marokkaanse criminaliteit

Gouda wordt geteisterd door Marokkaanse crimineeltjes. Terwijl Marokkanen 'slechts' 9 procent van de bevolking uitmaken in de Zuid-Hollandse stad, heeft een op de drie misdadigers in Gouda deze afkomst; het hoogste aandeel van alle Nederlandse gemeenten.

Dat blijkt uit cijfers van het ministerie van Binnenlandse Zaken, schrijft het AD maandag.

Ook steden in de regio Utrecht kampen met veel overlast van de doelgroep. In Utrecht, Veenendaal, Culemborg en Zeist is 20 tot 25 procent van de criminelen Marokkaan, maar Gouda spant toch de kroon.

Subsidie
Het ministerie baseert de cijfers op een telling van het Korps Landelijke Politiediensten, bedoeld om te bepalen welke gemeenten subsidie krijgen om criminaliteit te bestrijden. Het geld (150 miljoen euro) werd meestal verdeeld onder de 36 grootste gemeenten, maar na de laatste telling komen daar de steden Gouda, Veenendaal, Culemborg en Zeist bij.

In absolute aantallen wordt Amsterdam het meest onveilig gemaakt door Marokkaanse misdadigers; daar lopen er 2.500 rond, op een totaal van 15.000 criminelen. Rotterdam telt bijna 1.800 Marokkaanse relschoppers, gevolgd door Den Haag (1.271) en Utrecht (1.165).
Bron

Gevalletje een hele kleine groep die het voor de grote groep verpest?

Of speelt er meer mee?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:59:39 #2
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_79223511
Wat zijn de absolute cijfers dan? Hoeveel Marokkanen en hoeveel criminelen in totaal zijn er in gouda? En hoeveel inwoners heeft Gouda?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:05:38 #3
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_79223799
71.167 inwoners 9% is van Marokkaanse afkomst. = 6405 M's
stel: het aantal criminelen in totaal is 1% (volgens mij wel een reeel getal) Voor elk hoger percentage kunnen onderstaande cijfers naar rato worden berekend.

712 crimi's waarvan 1/3 M: 237 en 457 NL.

Zit je op 3,5% van de M's = crimineel.

edit: als reactie op onderstaande

[ Bericht 8% gewijzigd door gohan16 op 16-03-2010 20:11:03 ]
pi_79223917
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef gohan16 het volgende:
71.167 inwoners 9% is van Marokkaanse afkomst. = 6405 M's
stel: het aantal criminelen in totaal is 1% (volgens mij wel een reeel getal) Voor elk hoger percentage kunnen onderstaande cijfers naar rato worden berekend.

712 crimi's waarvan 2/3 M: 457 en 237 NL.

Zit je op 7% van de M's = crimineel.
1 op de 3, dus 237 M en 457 NL
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_79224047
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:10:10 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79224048
In absolute aantallen zijn Nederlanders nog steeds meer crimineel. Het is een zwaktebod om dit relatief uit te drukken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79224103
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
In absolute aantallen zijn Nederlanders nog steeds meer crimineel. Het is een zwaktebod om dit relatief uit te drukken.

²
hilarisch
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:11:26 #8
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79224119
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zo?

Je ziet toch dat ze die cijfers juist gebruiken om voor die probleemsteden meer blauw op straat te regelen?
pi_79228850
quote:

²
Niet waar. In totaal zijn er meer Marokkanen (op de hele wereld) dan Nederlanders. En aangezien de Marokkaan (per definitie) crimineler is zijn er ook in absolute aantallen meer Marokkaanse criminelen. Godzijdank niet allemaal in Nederland.

2
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:26:52 #10
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79235631
Bizar! Ik dacht dat het sinds vorige week wel helemaal veranderd zou zijn.
pi_79237942
quote:
Het is een zwaktebod om het relatief veel hogere aandeel van Marokkanen te verzwijgen of te negeren. Stel dat er in Gouda verder alleen autochtone Nederlanders wonen en stel dat die de overige 66 procent van de criminaliteit veroorzaken, dan krijg je de volgende som:

91 procent Nederlanders, 66 procent criminaliteit. Ratio: 0,725
9 procent Marokkanen, 33 procent criminaliteit. Ratio: 3,667

Deel je die getallen, dan kun je vaststellen dat Marokkanen relatief ruim 5 keer zo veel criminaliteit plegen als autochtone Nederlanders. En dat is dan nog een rooskleurig cijfer, want waarschijnlijk hebben andere groepen allochtonen ook nog een wezenlijk aandeel in de criminaliteitscijfers.
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:39:08 #12
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_79238459
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Boldface het volgende:

[..]

Het is een zwaktebod om het relatief veel hogere aandeel van Marokkanen te verzwijgen of te negeren. Stel dat er in Gouda verder alleen autochtone Nederlanders wonen en stel dat die de overige 66 procent van de criminaliteit veroorzaken, dan krijg je de volgende som:

91 procent Nederlanders, 66 procent criminaliteit. Ratio: 0,725
9 procent Marokkanen, 33 procent criminaliteit. Ratio: 3,667

Deel je die getallen, dan kun je vaststellen dat Marokkanen relatief ruim 5 keer zo veel criminaliteit plegen als autochtone Nederlanders. En dat is dan nog een rooskleurig cijfer, want waarschijnlijk hebben andere groepen allochtonen ook nog een wezenlijk aandeel in de criminaliteitscijfers.
FOUT

Er zijn naar rato 5x meer Marokkanen die crimineel zijn. Dus de doorsnee Marokkaan is niet 5x crimineler.
pi_79238701
Ik heb nergens de woorden "doorsnee Marokkaan" gebruikt, gohan16. Ik heb gesteld dat Marokkanen (in Gouda) relatief ruim 5 keer zo veel criminaliteit plegen als autochtone Nederlanders. En dat is dan nog minimaal...
pi_79238967
Jongen dat wist ik in 1995 ofzo al . Ga maar eens op donderdagavond winkelen daar . Die kutpetjes domineren het straatbeeld .

Jammer wel want het is in potentie een schitterend stadje met veel historie.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79240659
quote:
In absolute aantallen wordt Amsterdam het meest onveilig gemaakt door Marokkaanse misdadigers; daar lopen er 2.500 rond, op een totaal van 15.000 criminelen. Rotterdam telt bijna 1.800 Marokkaanse relschoppers, gevolgd door Den Haag (1.271) en Utrecht (1.165).
Toch wel apart, voor Den Haag en Utrecht weten ze de exacte getallen, maar voor Amsterdam en Rotterdam is het 'bijna' een mooi afgerond getal.

Maar wat voor _soort_ criminaltieit plegen ze? Ik heb er totaal geen moeite mee om naast een belastingontduiker te wonen, maar als er een drugsdealer naast mij gaat wonen gaat het woongenot heel hard onderuit, maar voor de wet zijn het beide criminelen.

Maar er komt een links kabinet aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:38:05 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79240787
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:16 schreef Resistor het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was anders het kabinet met CDA en Christenunie die van zins waren om illegaal verkregen informatie over belastingontduikers van de Duitsers te kopen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_79260160
Dreigen met remigratie, dat is het enige wat afschrikt, ze denken dat ze hier alles kunnen maken. Importatie van dat volk is echt een te genante vorm van zelfkasteiding . . . WAAROM!?!
Realtime, slow motion, everything seems bent out of shape
Elevate, high enough, till you reach what's above
Your power of perception
pi_79260386
quote:

[..]

Toch wel apart, voor Den Haag en Utrecht weten ze de exacte getallen, maar voor Amsterdam en Rotterdam is het 'bijna' een mooi afgerond getal.

Maar wat voor _soort_ criminaltieit plegen ze? Ik heb er totaal geen moeite mee om naast een belastingontduiker te wonen, maar als er een drugsdealer naast mij gaat wonen gaat het woongenot heel hard onderuit, maar voor de wet zijn het beide criminelen.

SPOILER
Wat is er mis met het aanpakken van belastingfraudeurs. Sommigen sluizen honderdduizenden euro's weg, dat is eigenlijk vele malen crimineler dan de paar euro's die een tasjesdief rooft. Niet dat ik daarmee tasjesroben goed praat, maar je moet niet doen als fraude niks voorstelt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79260405
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
Gevalletje een hele kleine groep die het voor de grote groep verpest?
Met de rekenkennis die men over het algemeen op de basisschool opdoet, kom je inderdaad tot die conclusie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79261246
quote:

Het zijn cijfers van de politie ter plekke. Daar zit dus al hun eigen vervolgingsprioriteit in. Als je de studentenpopulatie van een studentenstad gaat afrekenen op fietsendiefstal en heling, of op auteursrechteninbreuk, of op drugsgebruik, kom je op hogere percentages uit vermoedelijk. Maar ja, dat wordt niet actief vervolgd en zit dus ook niet in de cijfers.

Terecht ook wel natuurlijk, maar als je criminele Marokkaanse jongeren gaat bestrijden, dan komt er natuurlijk ook relatief lichte vergrijpen, kattekwaad, van Marokkaanse jongeren in de statistiek terecht, omdat je optreedt tegen van alles wat op straat gebeurt.

En ik durf wel te stellen dat Marokkanen ondervertegenwoordigd zijn in handelen met voorkennis en fraude met waardepapieren. Dat zit ook niet in zo'n statistiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79325810
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zijn cijfers van de politie ter plekke. Daar zit dus al hun eigen vervolgingsprioriteit in. Als je de studentenpopulatie van een studentenstad gaat afrekenen op fietsendiefstal en heling, of op auteursrechteninbreuk, of op drugsgebruik, kom je op hogere percentages uit vermoedelijk. Maar ja, dat wordt niet actief vervolgd en zit dus ook niet in de cijfers.

Terecht ook wel natuurlijk, maar als je criminele Marokkaanse jongeren gaat bestrijden, dan komt er natuurlijk ook relatief lichte vergrijpen, kattekwaad, van Marokkaanse jongeren in de statistiek terecht, omdat je optreedt tegen van alles wat op straat gebeurt.

En ik durf wel te stellen dat Marokkanen ondervertegenwoordigd zijn in handelen met voorkennis en fraude met waardepapieren. Dat zit ook niet in zo'n statistiek.
Alleen de criminalteit waar de mocro's zich mee bezig houden is de criminaliteit waar men last van heeft. Berovingen en dat soort dingen. Van iemand die handelt met voorkennis heb jij geen last, van een mocro die je zusje of je oma pakt wel.

Maar idd in alle lagen van de bevolking komt criminaliteit voor, knap van je!

Toch grappig. Wanneer je over mocro's en criminaliteit begint zijn er altijd mensen die om cijfers vragen. Krijgen ze cijfers , dan zeggen ze dat de cijfers niet kloppen
pi_79325859
Is een incident he, je weet zelluf. Die kleine rondreizende groep verpest het voor de rest, je weet zelluf!
pi_79327354
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er mis met het aanpakken van belastingfraudeurs. Sommigen sluizen honderdduizenden euro's weg, dat is eigenlijk vele malen crimineler dan de paar euro's die een tasjesdief rooft. Niet dat ik daarmee tasjesroben goed praat, maar je moet niet doen als fraude niks voorstelt.
Het grote verschil is geweld. Vraag het elk slachtoffer van een overval, het geld/materiële is niet het probleem (Dit zei Cohen toevallig ook laatst). Het gaat erom dat ze niet meer slapen, niet meer over straat durven, iedereen wantrouwen, enzovoorts.
pi_79328278
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:39 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Het grote verschil is geweld. Vraag het elk slachtoffer van een overval, het geld/materiële is niet het probleem (Dit zei Cohen toevallig ook laatst). Het gaat erom dat ze niet meer slapen, niet meer over straat durven, iedereen wantrouwen, enzovoorts.
Ja maar dit komt velen nu even niet goed uit
pi_79328798
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Alleen de criminalteit waar de mocro's zich mee bezig houden is de criminaliteit waar men last van heeft.
Wat snap je niet aan "terecht ook wel..."?
quote:
Berovingen en dat soort dingen. Van iemand die handelt met voorkennis heb jij geen last, van een mocro die je zusje of je oma pakt wel.
Van handel met voorkennis heeft iedereen last. Om dat te zien moet je wel verder kijken dan je neus lang is ja, maar dat is te doen als je maar goed je best doet. Overigens heb ik totaal geen last van Marokkanen, net als de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking. Dat belet mij echter niet wel de ernst in te zien van de situatie in sommige steden. Ik doe alleen niet mee aan het plaatsvervangend slachtofferschap om mijn straatvrees te excuseren, die heb ik namelijk niet.
quote:
Maar idd in alle lagen van de bevolking komt criminaliteit voor, knap van je!
En in de ene laag meer dan in de ander, en in de ene laag andersoortige criminaliteit dan in de andere laag.

Maar omdat criminaliteit van de ene laag, straatroof e.d., nogal veel impact heeft, komt hele andere en veel kleinere straatcriminaliteit in een ander licht te staan.
quote:
Toch grappig. Wanneer je over mocro's en criminaliteit begint zijn er altijd mensen die om cijfers vragen. Krijgen ze cijfers , dan zeggen ze dat de cijfers niet kloppen
Ik zeg niet dat de cijfers niet kloppen. Het verhaal wat eruit spreekt is dat van enerzijds een verontrustenden oververtegenwoordiging, maar geen oververtegenwoordiging die veelgehoorde generalisaties rechtvaardigt. Hoe jammer dat ook is voor de PVV-stemmers uit Kleingeest en Bekrompen aan de IJssel.
pi_79330711
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:

Van handel met voorkennis heeft iedereen last. Om dat te zien moet je wel verder kijken dan je neus lang is ja, maar dat is te doen als je maar goed je best doet. Overigens heb ik totaal geen last van Marokkanen, net als de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking. Dat belet mij echter niet wel de ernst in te zien van de situatie in sommige steden. Ik doe alleen niet mee aan het plaatsvervangend slachtofferschap om mijn straatvrees te excuseren, die heb ik namelijk niet.
[.
Ik heb ook geen last van straatvrees maar ik constateer hier op het forum een hoog PvdA gehalte wanneer er iemand iets tégen mocro's heeft. Die mensen worden direct weggezet als PVV'ers. Overigens onterecht maar dat geeft niet , generaliseren hoort er blijkbaar bij jou gewoon ook bij
pi_79476667
Wat doen de huizenprijzen in Gouda ?
pi_79476899
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Alleen de criminalteit waar de mocro's zich mee bezig houden is de criminaliteit waar men last van heeft. Berovingen en dat soort dingen. Van iemand die handelt met voorkennis heb jij geen last, van een mocro die je zusje of je oma pakt wel.
Bingo.

En de Elite heeft geen last van tasjesrovers. Wel van verminderde inkomsten door belasting"fraude".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79476908
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:26 schreef Bankfurt het volgende:
Wat doen de huizenprijzen in Gouda ?
Heb midden in het oude centrum een mooi appartement gehuurd voor 800 per maand. Relaxede tapasbar aan de overkant, gerund door Marokkanen. Maakten de beste sangria ooit geproefd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79476951
Tvp
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:27:54 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_79479500
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb midden in het oude centrum een mooi appartement gehuurd voor 800 per maand. Relaxede tapasbar aan de overkant, gerund door Marokkanen. Maakten de beste sangria ooit geproefd.
Mijn favo slager is een M en heeft het beste lamsvlees van de regio.

Deze mensen zijn het probleem niet. Sterker nog, voor deze mensen heb ik veel respect. Ze verlaten hun land waar ze zijn opgegroeid om zichzelf (met geld) en het land (met cultuur) te verrijken. Dit zijn mensen die eerlijk hun welvaart verdienen en meestal later terug gaan om van de oude dag te genieten. Prima, niets mis mee.

Het probleem zijn die criminele mongooltjes en de overheid die ze subsidieerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:02:08 #33
165633 eriksd
The grand facade...
pi_79480483
quote:

²
Wat voor opleiding volg jij?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_79485194
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik heb ook geen last van straatvrees maar ik constateer hier op het forum een hoog PvdA gehalte wanneer er iemand iets tégen mocro's heeft.
Ik heb heel weinig met de PvdA, ik heb wel wat tegen mensen die iets tegen Marokkanen hebben en bij elke incident insinueren dat het om Marokkanen gaat en teleurgesteld zijn als dat niet zo blijkt. Er zijn problemen met Marokkanen, je hebt namelijk een oververtegenwoordiging in de ernstige straatcriminaliteit, en je hebt een oververtegenwoordiging in de vervelende hangjeugd. Maar lang niet alle Marokkanen behoren tot de vervelende hangjeugd, en lang niet alle vervelende hangjeugdigen horen tot de ernstige straatcriminelen.

Maar je hebt dus wel bosjes mensen die in de stress schieten van een Marokkaans uiterlijk, omdat ze zich hebben laten wijsmaken dat het allemaal ernstige straatcriminelen zijn. Om dan zelf weer lekker mee te doen aan dat soort bangmakerij om de eigen straatvrees van een rechtvaardiging te voorzien.
quote:
Die mensen worden direct weggezet als PVV'ers. Overigens onterecht maar dat geeft niet , generaliseren hoort er blijkbaar bij jou gewoon ook bij
Dat is wel wat de PVV kenmerkt en wat er fout aan is. Heel veel steun komt uit dorpen waar er gewoon helemaal niks aan de hand is. Die mensen vinden het gewoon prettig om bang en bekrompen te zijn.
pi_79485423
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb heel weinig met de PvdA, ik heb wel wat tegen mensen die iets tegen Marokkanen hebben en bij elke incident insinueren dat het om Marokkanen gaat en teleurgesteld zijn als dat niet zo blijkt. Er zijn problemen met Marokkanen, je hebt namelijk een oververtegenwoordiging in de ernstige straatcriminaliteit, en je hebt een oververtegenwoordiging in de vervelende hangjeugd. Maar lang niet alle Marokkanen behoren tot de vervelende hangjeugd, en lang niet alle vervelende hangjeugdigen horen tot de ernstige straatcriminelen.

Maar je hebt dus wel bosjes mensen die in de stress schieten van een Marokkaans uiterlijk, omdat ze zich hebben laten wijsmaken dat het allemaal ernstige straatcriminelen zijn. Om dan zelf weer lekker mee te doen aan dat soort bangmakerij om de eigen straatvrees van een rechtvaardiging te voorzien.
[..]

Dat is wel wat de PVV kenmerkt en wat er fout aan is. Heel veel steun komt uit dorpen waar er gewoon helemaal niks aan de hand is. Die mensen vinden het gewoon prettig om bang en bekrompen te zijn.
Ach ik kom uit Den Haag en ben dus wel gewend aan Marokanen, vroeger altijd goed mee bevriend geweest overigens. Met sommige nog steeds. Deze gasten erkennen ook dat er veel te veel gajes op straat loopt. En dan hebben we het niet over Nederlanders. Die lopen overigens ook vervelend rond dus voordat je zegt dat het niet alleen Marokanen zijn, daar heb je gelijk in. Alleen nu gaat het eenmaal om Marokanen en niet om Surinamers of Belgen.

Ik zie hier alleen ook veel mensen die maar zoveel mogelijk willen bagataliseren, iets waar ik ook een hekel aan heb. Ontken het probleem niet maar erken het probleem en doe er wat aan.
pi_79485924
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Ik zie hier alleen ook veel mensen die maar zoveel mogelijk willen bagataliseren, iets waar ik ook een hekel aan heb. Ontken het probleem niet maar erken het probleem en doe er wat aan.
Maar erken dan ook het probleem, herken het probleem en ken het probleem. Als je het kent kun je het ook bepalen, en 'de Marokkanen' blinkt uit in onbepaaldheid. Neem PvdA-er Rob Oudkerk, die had het over 'die kutmarokkanen'. Dat is ook niet heel precies, maar al een stuk bepaalder door dat voorvoegsel.
pi_79486421
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Deze mensen zijn het probleem niet. Sterker nog, voor deze mensen heb ik veel respect. Ze verlaten hun land waar ze zijn opgegroeid om zichzelf (met geld) en het land (met cultuur) te verrijken. Dit zijn mensen die eerlijk hun welvaart verdienen en meestal later terug gaan om van de oude dag te genieten. Prima, niets mis mee.

In de roos!

pi_79486915
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef Winner_Taco het volgende:
Jongen dat wist ik in 1995 ofzo al . Ga maar eens op donderdagavond winkelen daar . Die kutpetjes domineren het straatbeeld .

Jammer wel want het is in potentie een schitterend stadje met veel historie.
Diverse keren in Gouda geweest rond die tijd. En jah, toen waren de berbers ook al nieuws in Gouda
pi_79487029
quote:

[..]

Spijker op de kop inderdaad
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79487166
quote:

[..]

14.gif
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:31:48 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79488045
Een beetje off topic, maar hoe gaat het met de Antillianen? Die hebben toch ook een reputatie voor criminele handelingen? Maar ik hoor of lees heel weinig erover?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:33:09 #42
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_79498426
Dat zijn geen moslims, dus die kunnen Wilders en volgers geen drol schelen.
pi_79836572
Beetje offtopic maar kijk hier..actueel...weer een uitzondering:

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
pi_79841689
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Beetje offtopic maar kijk hier..actueel...weer een uitzondering:

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dit is vast een 1 april grap...
pi_79843409
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Michelle_2 het volgende:

[..]

Dit is vast een 1 april grap...
héhé
  donderdag 1 april 2010 @ 21:45:52 #46
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_79847815
Is dit echt waar??

Dat kan toch niet!!!

Ik weiger dit te geloven!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')