abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79330711
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:

Van handel met voorkennis heeft iedereen last. Om dat te zien moet je wel verder kijken dan je neus lang is ja, maar dat is te doen als je maar goed je best doet. Overigens heb ik totaal geen last van Marokkanen, net als de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking. Dat belet mij echter niet wel de ernst in te zien van de situatie in sommige steden. Ik doe alleen niet mee aan het plaatsvervangend slachtofferschap om mijn straatvrees te excuseren, die heb ik namelijk niet.
[.
Ik heb ook geen last van straatvrees maar ik constateer hier op het forum een hoog PvdA gehalte wanneer er iemand iets tégen mocro's heeft. Die mensen worden direct weggezet als PVV'ers. Overigens onterecht maar dat geeft niet , generaliseren hoort er blijkbaar bij jou gewoon ook bij
pi_79476667
Wat doen de huizenprijzen in Gouda ?
pi_79476899
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Alleen de criminalteit waar de mocro's zich mee bezig houden is de criminaliteit waar men last van heeft. Berovingen en dat soort dingen. Van iemand die handelt met voorkennis heb jij geen last, van een mocro die je zusje of je oma pakt wel.
Bingo.

En de Elite heeft geen last van tasjesrovers. Wel van verminderde inkomsten door belasting"fraude".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79476908
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:26 schreef Bankfurt het volgende:
Wat doen de huizenprijzen in Gouda ?
Heb midden in het oude centrum een mooi appartement gehuurd voor 800 per maand. Relaxede tapasbar aan de overkant, gerund door Marokkanen. Maakten de beste sangria ooit geproefd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79476951
Tvp
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:27:54 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_79479500
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb midden in het oude centrum een mooi appartement gehuurd voor 800 per maand. Relaxede tapasbar aan de overkant, gerund door Marokkanen. Maakten de beste sangria ooit geproefd.
Mijn favo slager is een M en heeft het beste lamsvlees van de regio.

Deze mensen zijn het probleem niet. Sterker nog, voor deze mensen heb ik veel respect. Ze verlaten hun land waar ze zijn opgegroeid om zichzelf (met geld) en het land (met cultuur) te verrijken. Dit zijn mensen die eerlijk hun welvaart verdienen en meestal later terug gaan om van de oude dag te genieten. Prima, niets mis mee.

Het probleem zijn die criminele mongooltjes en de overheid die ze subsidieerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:02:08 #33
165633 eriksd
The grand facade...
pi_79480483
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
In absolute aantallen zijn Nederlanders nog steeds meer crimineel. Het is een zwaktebod om dit relatief uit te drukken.

²
Wat voor opleiding volg jij?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_79485194
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik heb ook geen last van straatvrees maar ik constateer hier op het forum een hoog PvdA gehalte wanneer er iemand iets tégen mocro's heeft.
Ik heb heel weinig met de PvdA, ik heb wel wat tegen mensen die iets tegen Marokkanen hebben en bij elke incident insinueren dat het om Marokkanen gaat en teleurgesteld zijn als dat niet zo blijkt. Er zijn problemen met Marokkanen, je hebt namelijk een oververtegenwoordiging in de ernstige straatcriminaliteit, en je hebt een oververtegenwoordiging in de vervelende hangjeugd. Maar lang niet alle Marokkanen behoren tot de vervelende hangjeugd, en lang niet alle vervelende hangjeugdigen horen tot de ernstige straatcriminelen.

Maar je hebt dus wel bosjes mensen die in de stress schieten van een Marokkaans uiterlijk, omdat ze zich hebben laten wijsmaken dat het allemaal ernstige straatcriminelen zijn. Om dan zelf weer lekker mee te doen aan dat soort bangmakerij om de eigen straatvrees van een rechtvaardiging te voorzien.
quote:
Die mensen worden direct weggezet als PVV'ers. Overigens onterecht maar dat geeft niet , generaliseren hoort er blijkbaar bij jou gewoon ook bij
Dat is wel wat de PVV kenmerkt en wat er fout aan is. Heel veel steun komt uit dorpen waar er gewoon helemaal niks aan de hand is. Die mensen vinden het gewoon prettig om bang en bekrompen te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79485423
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb heel weinig met de PvdA, ik heb wel wat tegen mensen die iets tegen Marokkanen hebben en bij elke incident insinueren dat het om Marokkanen gaat en teleurgesteld zijn als dat niet zo blijkt. Er zijn problemen met Marokkanen, je hebt namelijk een oververtegenwoordiging in de ernstige straatcriminaliteit, en je hebt een oververtegenwoordiging in de vervelende hangjeugd. Maar lang niet alle Marokkanen behoren tot de vervelende hangjeugd, en lang niet alle vervelende hangjeugdigen horen tot de ernstige straatcriminelen.

Maar je hebt dus wel bosjes mensen die in de stress schieten van een Marokkaans uiterlijk, omdat ze zich hebben laten wijsmaken dat het allemaal ernstige straatcriminelen zijn. Om dan zelf weer lekker mee te doen aan dat soort bangmakerij om de eigen straatvrees van een rechtvaardiging te voorzien.
[..]

Dat is wel wat de PVV kenmerkt en wat er fout aan is. Heel veel steun komt uit dorpen waar er gewoon helemaal niks aan de hand is. Die mensen vinden het gewoon prettig om bang en bekrompen te zijn.
Ach ik kom uit Den Haag en ben dus wel gewend aan Marokanen, vroeger altijd goed mee bevriend geweest overigens. Met sommige nog steeds. Deze gasten erkennen ook dat er veel te veel gajes op straat loopt. En dan hebben we het niet over Nederlanders. Die lopen overigens ook vervelend rond dus voordat je zegt dat het niet alleen Marokanen zijn, daar heb je gelijk in. Alleen nu gaat het eenmaal om Marokanen en niet om Surinamers of Belgen.

Ik zie hier alleen ook veel mensen die maar zoveel mogelijk willen bagataliseren, iets waar ik ook een hekel aan heb. Ontken het probleem niet maar erken het probleem en doe er wat aan.
pi_79485924
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Ik zie hier alleen ook veel mensen die maar zoveel mogelijk willen bagataliseren, iets waar ik ook een hekel aan heb. Ontken het probleem niet maar erken het probleem en doe er wat aan.
Maar erken dan ook het probleem, herken het probleem en ken het probleem. Als je het kent kun je het ook bepalen, en 'de Marokkanen' blinkt uit in onbepaaldheid. Neem PvdA-er Rob Oudkerk, die had het over 'die kutmarokkanen'. Dat is ook niet heel precies, maar al een stuk bepaalder door dat voorvoegsel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79486421
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Deze mensen zijn het probleem niet. Sterker nog, voor deze mensen heb ik veel respect. Ze verlaten hun land waar ze zijn opgegroeid om zichzelf (met geld) en het land (met cultuur) te verrijken. Dit zijn mensen die eerlijk hun welvaart verdienen en meestal later terug gaan om van de oude dag te genieten. Prima, niets mis mee.

In de roos!

pi_79486915
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef Winner_Taco het volgende:
Jongen dat wist ik in 1995 ofzo al . Ga maar eens op donderdagavond winkelen daar . Die kutpetjes domineren het straatbeeld .

Jammer wel want het is in potentie een schitterend stadje met veel historie.
Diverse keren in Gouda geweest rond die tijd. En jah, toen waren de berbers ook al nieuws in Gouda
pi_79487029
quote:

[..]

Spijker op de kop inderdaad
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79487166
quote:

[..]

14.gif
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:31:48 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79488045
Een beetje off topic, maar hoe gaat het met de Antillianen? Die hebben toch ook een reputatie voor criminele handelingen? Maar ik hoor of lees heel weinig erover?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:33:09 #42
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_79498426
Dat zijn geen moslims, dus die kunnen Wilders en volgers geen drol schelen.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_79836572
Beetje offtopic maar kijk hier..actueel...weer een uitzondering:

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
pi_79841689
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Beetje offtopic maar kijk hier..actueel...weer een uitzondering:

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dit is vast een 1 april grap...
pi_79843409
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Michelle_2 het volgende:

[..]

Dit is vast een 1 april grap...
héhé
  donderdag 1 april 2010 @ 21:45:52 #46
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_79847815
Is dit echt waar??

Dat kan toch niet!!!

Ik weiger dit te geloven!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')