Het was dan ook meer een retorische vraagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef tinoburg het volgende:
haha nou, de volkstkrant lijkt mij juist geen PVV krant.
Redelijk links zelfs, in het politieke spectrum.
Dan ga je toch eens langs in schotelcity, kan je het meemaken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Of is er toch echt wat aan de hand in sommige wijken?
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5421
It's all right, if it's all white.quote:Een blanke onderwijzersbuurt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zit je dit in meerdere topics te posten zonder verband en zonder link.
Omdat dit een levensgevaarlijke trent is waar iedereen op geattendeerd moet worden. Niks geleerd van WOII?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zit je dit in meerdere topics te posten zonder verband en zonder link.
Typisch gevalletje vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Enerzijds nodigen ze de schrijver van het stukje zelf uit om eens te luisteren naar hoe het er aan toegaat, anderzijds willen ze geen ruchtbaarheid aan hun problemen geven. Ik neem zonder meer aan dat ze daar niet plezierig leven maar ik vraag me af in hoeverre ze zich nu werkelijk hebben (willen) laten helpen.
Trend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Omdat dit een levensgevaarlijke trent is waar iedereen op geattendeerd moet worden. Niks geleerd van WOII?
Laten we dit dan zomaar weer opnieuw gebeuren?
Als je de link trouwens niet ziet ben je steken blind.
Ik denk dat het vrij reëel is te stellen dat het doen van aangifte niet per definitie betekent dat het woongenot van mensen die gebukt gaan onder pesterijen en treiterijen substantieel verbetert.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Enerzijds nodigen ze de schrijver van het stukje zelf uit om eens te luisteren naar hoe het er aan toegaat, anderzijds willen ze geen ruchtbaarheid aan hun problemen geven. Ik neem zonder meer aan dat ze daar niet plezierig leven maar ik vraag me af in hoeverre ze zich nu werkelijk hebben (willen) laten helpen.
Het is een artikel van de Forum-pagina. Daar heeft ook vaak genoeg Wilders zelf stukjes gepubliceerd gekregen. Die pagina van de krant gaat dus alle kanten op, van uiterst links tot uiterst rechts.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Of is er toch echt wat aan de hand in sommige wijken?
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5421
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |