Want?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef sp3c het volgende:
ik neem het mee naar achter en heads are gonna roll!
zij?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het duurde anders meer dan een half uur voordat de wisgrage mod zich in het topic vertoonde terwijl er toen al diverse malen gevraagd is waarom er posts verdwijnen, dat is gewoon onbeschoft. Als Frutsel zich nou had gemeld terwijl hij aan het wissen ging had dat een hele sloot posts gescheeld (tenminste, ik ga er gemakshalve maar van uit dat zij het was, jij kwam tenslotte binnen met wuh, waar, waar hebben jullie het over).
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef sp3c het volgende:
let op Dagonet ik ga er 1 sluiten, just so you know
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
Ach, men kan ook overdrijven. Ik ben het op dit punt toch redelijk eens met iemand als Ahmadinejad:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een grap ben je ook. Het is dan ook niets voor niets dat de mensen hier je steeds minder serieus beginnen te nemen.
nee, heb je niet opgelet ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd? Ik mag toch hopen dat men hier het principe hoor en wederhoor hanteert?
Dank u.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb betere voorbeelden nodig want ik zie hier niets interessants in en na het vlug doorbladeren van zijn postgeschiedenis vond ik ook niets boeiends
Netanyahu vernederd door President Barack Obamaquote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb betere voorbeelden nodig want ik zie hier niets interessants in en na het vlug doorbladeren van zijn postgeschiedenis vond ik ook niets boeiends
Oke, dan is ie daar al weg. Gelukkig is ie geciteerd in [NWS-FB] Waar iedereen een keer gezellig isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:
danku?
er staat daar helemaal geen reactie van aryamehr tussen voor zover ik kan zien
Negeer hem. Wordt het persoonlijk in NWS, zet je een TR of kom je hierheen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef hasse8 het volgende:
@DeParo en @AryaMehr: jammer dat jullie niet met elkaar overweg kunnen, maar zullen we déze discussie buiten het forum houden? Jullie verzieken samen de post....
ey, wel beide binnen dertig minuten!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:
danku?
er staat daar helemaal geen reactie van aryamehr tussen voor zover ik kan zien
Het moest er even uit, maar goed, sorry daarvoor iing.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Frutsel het volgende:
@DeParo
Wat er in C&H gebeurd en gezegd wordt is aan de mods van C&H. Ik zie dat je daar ook reageert op hem persoonlijk.
Deze persoon zegt het treffend , deels geldt dat ook voor NWS.
[..]
Negeer hem. Wordt het persoonlijk in NWS, zet je een TR of kom je hierheen.
Je zal zien dat diverse users, of ze nu joods, moslim, christen, homo, links of rechts zijn, genoeg voor de kiezen krijgen. Kritiek moet dan ook kunnen, maar geen gebash. Ik snap je frustratie en er wordt opgelet. Bedankt voor het melden.
Jawel, maar dat heb jij alweer gewist omdat het offtopic wasquote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef sp3c het volgende:
maar je hebt dagonet niet gewaarschuwt dat je ging modden
Ik vind het een beetje zwak wanneer mensen in een serieuze discussie met een zinloze plaatje lopen te strooien. Een karikatuur van Obama posten waarin hij wordt afgebeeld als een wolf in schaapskleren die enkel de belangen van de moslims vertegenwoordigd is erg laag. Een dergelijke post lokt juist zulke reacties uit. Wellicht is het beter als je voortaan ook eens kritisch naar jezelf kijkt.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:
Z'n laatste post, als het goed is staat ie er nog, ik had hem net nog.
En dit soort posts maakt hij constant wanneer hij ergens reageert wanneer ik reageer.
Ik bedoel, een enkele keer is ok, maar dit begint vrij irritant en vervelend te worden.
Maar goed, als hij ophoudt heb ik niets gezegd, maar volgens mij had iemand van jullie iets in z'n Geschiedenis gezet ofzo.
dat was nog geen half uur geleden dus bij deze Dagoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heb jij alweer gewist omdat het offtopic was
nou goed we brabbelen de FB volquote:Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwak wanneer mensen in een serieuze discussie met een zinloze plaatje lopen te strooien. Een karikatuur van Obama posten waarin hij wordt afgebeeld als een wolf in schaapskleren die enkel de belangen van de moslims vertegenwoordigd is erg laag. Een dergelijke post lokt juist zulke reacties uit. Wellicht is het beter als je voortaan ook eens kritisch naar jezelf kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |