abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 00:08:36 #126
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_79693407
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er zitten genoeg vrienden van Israel zowel bij de Republikeinen als de Democraten.
Denk dat dit meer is om good will te creeeren in de Islamitische wereld.
Denk je nu echt dat een bondgenootschap om zoiets weg gaat.
Loyale mensen en trouwe bondgenoten laten elkaar zeker niet voor zoiets in de steek.
Trouwe bondgenoten zijn ze zeker, wat dat betreft maakt het niet uit of er een Obama of Bush zit. Toch wordt Obama zeker door sympathisanten van Bibi's beleid niet bepaald beschouwd als een "vriend van Israel" (zoals Bush dat wel werd beschouwd) wanneer het de Israelisch-Palestijnse kwestie betreft. Net zoals het "gezeik van Obama" over de stop op het bouwen van nederzettingen nog voordat de onderhandelingen zijn begonnen. Wordt ervaren als een pain in the ass. Daar doel ik op dat Bibi, rekening houdend met zijn (zeer rechtse) regering die hij ook niet kan teleurstellen, het gewoon probeert uit te houden met Obama en hoopt dat hij niet herkozen wordt en zodoende weer een "echte" vriend plaatsneemt in het witte huis.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_79694376
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Als je denkt dat Israël bezet Oost-Jeruzalem mag houden dan leef je in een droomwereld. Eeuwenlang lastiggevallen worden door Arabieren en moslims om dat stuk grondgebied is het niet waard, tenminste als je rationeel zou zijn en geen geloofswaanzinnige.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat is de grootste overwinning van de extremisten geweest, dat ze op een of andere manier het overleven van de nederzettingen aan het overleven van Israel koppelen.

De meeste Israelis die ik ken zijn ook fel tegen de nederzettingen, juist omdat ze die als de grootste bedreiging voor het overleven van Israel zien.
Verhelderend: nieuwe standpunten. Althans: ik hoor ze voor het eerst en ze lijken me heel reëel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79694509
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

[..]

Verhelderend: nieuwe standpunten. Althans: ik hoor ze voor het eerst en ze lijken me heel reëel.
Ik ben er ook volledig mee eens hoor. De kolonisten zijn ook zelf een aparte groep mensen, die kan je ook niet als representatief zijn voor heel Israel, desalniettemin worden hun daden zwaar overdreven.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:14:30 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79699687
Is deze al langs geweest?

Iedereen die wel eens met Israëli in aanraking is gekomen zal het wel herkennen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79716248
Een oudje maar ook hier van toepassing nietwaar.

maandag 29 maart 2010 @ 19:00:50 #131
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79716750
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef DeParo het volgende:
Een oudje maar ook hier van toepassing nietwaar.

[ afbeelding ]
Wat een grap ben je ook. Het is dan ook niets voor niets dat de mensen hier je steeds minder serieus beginnen te nemen.

[ Bericht 13% gewijzigd door AryaMehr op 29-03-2010 19:07:57 ]
pi_79721357
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat een grap ben je ook. Het is dan ook niets voor niets dat de mensen hier je steeds minder serieus beginnen te nemen.
Aangezien jij nooit voor andere mensen praat, of we het nu over Iran hebben, of over dit onderwerp, zullen het maar weer een eigen subjectieve mening van maken, nietwaar AryaMehr,
voordat je dadelijk weer een beschamende theorie oprafelt waarbij maar weer eens duidelijk wordt,
dat je totaal niet representatief bent voor de groep waarvoor jij denkt te spreken.
pi_79724547
quote:
Op zondag 28 maart 2010 03:48 schreef joop_de_papegaai het volgende:
Joden horen niet in een land thuis wat niet onfalsificeerbaar hun eigen land is.
Ik kan goddomme wel een boek schrijven over hoekiemoekie's, en hoekiemoekie's die hadden een god, en die god beloofde de hoekiemoekie's dat hun beloofde land Nederland was....

Kan je het je voorstellen...al die bontkragige hoekiemoekie's in je wijk?

Voor je het weet worden de hoekiemoekie's gesteund door Belgie en plegen ze aanslagen op onze kerken en buurtcentra...Het standbeeld van Ben Kramer vormt het middelpunt
haha

nah, bekijk het van de positieve kant, je wordt in elk geval niet gehinderd door geschiedeniskennis
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79728456
Goede, maar vooral dappere move van Obama. Ik begin steeds meer respect te krijgen voor deze man. Het is goed dat er een keer een duidelijke boodschap wordt afgegeven aan Israel. Wat het land doet kan niet door de beugel. Natuurlijk kan Obama op beleefde wijze zijn afkeuring uitspreken over de nederzettingen. Dat werkt echter niet, dat is immers wel gebleken.

Obama moet deze lijn doorzetten. Want als Israel doorgaat met het bouwen van nieuwe nederzettingen dan zal er nooit vrede zijn tussen de joden en de Palestijnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79732242
Hij is hard op weg om de eerste doodgeschoten zwarte president van de USA te worden zo te lezen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_79732453
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:15 schreef bijdehand het volgende:
Hij is hard op weg om de eerste doodgeschoten zwarte president van de USA te worden zo te lezen...
Drie keer raden wie dan de schuld gaat krijgen.
pi_79733364
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ga je nou al op je rug liggen voor je geslagen wordt?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79734917
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ga je nou al op je rug liggen voor je geslagen wordt?
Haha, volgens mij roepen de Palestijnen al tientallen jaren dat elk woord of elke daad van Israel, hun het ochtendlicht in de ogen kan schelen.
pi_79735854
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Tea Party, dat lijkt mij duidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')