abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79629275
quote:
Wilders: Cohen is een ramp

DEN HAAG - Geert Wilders opent frontaal de aanval op Job Cohen. Volgens de PVV-leider is de kersverse PvdA-aanvoerder 'een wolf in schaapskleren' en 'een gevaar voor Nederland'.

In een gesprek met De Telegraaf waarschuwt Wilders dat Cohen zich profileert als een redelijke man die mensen bindt, maar als burgemeester van Amsterdam heeft bewezen dat problemen onder zijn leiding steeds groter worden.

"Als Cohen landelijk gaat doen wat hij in Amsterdam heeft gedaan, wordt het een grote ramp. De hoofdstad staat stijf bovenaan wat betreft Marokkaanse straatterreur. En uit criminaliteitscijfers blijkt dat het aantal aangiften wegens bedreiging, mishandeling en overvallen stijgt."

Minstens zo erg is volgens de PVV-leider dat Cohen de deur wijd open zet voor de islam. Als voorbeeld haalt Wilders de mislukte PvdA-minister Ella Vogelaar (Integratie) aan, die een storm van kritiek kreeg na haar opmerking dat Nederland in de toekomst een land wordt van joods-christelijk-islamitische tradities. In haar vorig jaar verschenen boek schrijft Vogelaar dat ze destijds een bemoedigend sms'je kreeg van Cohen met de tekst 'van a tot z mee eens'.

"Cohen toont daarmee zijn ware gezicht", fulmineert Wilders. "Hij is Vogelaar in het kwadraat." Ook heeft de PvdA-leider in een lezing de morele agenda van de islam als voorbeeld gesteld en aan vreemdelingen die werden genationaliseerd uitgelegd dat 'gedogen' iets is om trots op te zijn. Schandalig, vindt Wilders. "De morele agenda van de islam staat onder meer voor vrouwenonderdrukking en eerwraak. En als je nieuwkomers, die net hun paspoort krijgen, gaat vertellen dat ze de wet niet zo serieus hoeven te nemen, roep je de problemen over jezelf af."

De telegraaf
Mee eens.

Islam + cohen = Failliet Nederland. terug naar de middeleeuwen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:31:35 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79629369
Tegenover Wilders voel ik tegenwoordig het volgende:
pi_79629401
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef TNA het volgende:
Tegenover Wilders voel ik tegenwoordig het volgende:
Mooi. Gaat u gerust slapen meneer. Cohen waakt over u.
pi_79629428
Wat een antisemiet die Wilders.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:34:32 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_79629490
Pot verwijt de ketel. Ze zijn allebei rampzalig.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:34:58 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79629508
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
Pot verwijt de ketel. Ze zijn allebei rampzalig.
Ik zie je in alle topics klagen, wie vind je eigenlijk wel deugen?
pi_79629521
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef TNA het volgende:

[..]

Van wie ben je trouwens een kloon?
Heel fok is een en al kloon. We gaan hier bouwen & benoemen.

Cohen, kom er maar in... oh nee, dat kan nu niet. Meneer is op cursus. Hij moet eerst nog leren hoe hij Nederland financieel kan besturen. Zo zo, dat gaat wat worden met Cohen. Hij weet precies wat nodig is om dit land vooruit te krijgen, toch?

vrijdag 26 maart 2010 @ 22:35:28 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79629530
Weer dat straattuig verhaal. Heeft die krullenbol echt niets anders?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_79629644
Dat zijn grote woorden voor de neger van venlo.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:40:35 #10
136343 BasEnAad
pi_79629755
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:34 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik zie je in alle topics klagen, wie vind je eigenlijk wel deugen?
Ja ik klaag veel. Er is op dit moment niemand die ik er echt uit vind springen en dan bedoel ik iemand die ik als persoon mag/vertrouw en die er ook nog redelijke standpunten op nahoudt. Ik ben wel teleurgesteld in de politiek.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:40:42 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79629762
Zoals iemand in een ander topic al zei (god mag weten wie ) Liever een partij die met zijn opponenten aan de thee gaat om het uit te praten, dan een partij die opponenten in de Tweede Kamer voor dikzak uitmaakt
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:42:18 #12
136343 BasEnAad
pi_79629825
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Zoals iemand in een ander topic al zei (god mag weten wie ) Liever een partij die met zijn opponenten aan de thee gaat om het uit te praten, dan een partij die opponenten in de Tweede Kamer voor dikzak uitmaakt
Als dat de keus is, dan omschrijft het wel een beetje hoe triest het ervoor staat in de politiek.
pi_79629904
1. Wilders mag Cohen wat mij betreft 'een gevaar 'noemen.
2. Als Wilders dat doet moet hij vervolgens niet zeuren dat hij op zijn beurt gedemoniseerd wordt. Dat zou hypocriet zijn, nietwaar?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:45:30 #14
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79629958
Voorheen was ik ook fel tegenstander van een terugkeer naar de middeleeuwen, tot ik eens beter ging nadenken.

Wat is er immers feitelijk mis met de islam en terug naar de middeleeuwen? Nooit meer werken (daar importeer je je slaven voor), dhimmi's die op iedere straathoek voor je moeten buigen. Zo'n harem lijkt me ook wel wat, en ik mag mijn vrouw graag slaan, al dan niet staande huwelijk. Ik ben om: Cohen kan op mijn stem rekenen
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:45:47 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79629971
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Als dat de keus is, dan omschrijft het wel een beetje hoe triest het ervoor staat in de politiek.
Als het tussen Wilders en Cohen gaat wel! Gelukkig hebben we nog normale partijen als D66 of VVD
Laffe huichelaar
pi_79630038
quote:

[..]

Ik vraag me af waar het idee vandaan komt dat de overige partijen niks aan bepaalde problemen zouden willen doen. Zou het niet gewoon zo zijn dat deze partijen een wat realistische kijk op het geheel hebben en weten wat werkbaar is en wat niet ?

Kennelijk vindt de PVV een hoofddoekjesverbod belangrijker dan veiligheid op straat. Je kan tot geen andere conclusie komen. Al is het meer omdat de PVV geen werkbare oplossingen heeft en bang is dat het grote publiek door hun falen weer gewoon ergens anders op gaat stemmen.Dan kun je beter doen alsof je principieel bent.
pi_79630076
quote:

[..]

Het staat er ook erg triest voor. Dat is nou het hele probleem. Het is 5 voor 12 in dit land. Wat zeg ik? 1 voor 12!!

Wij moeten als volk van Nederland afrekenen met de geschiedenis. Ik stel voor dat we een bezem dor het land halen. Dat kan alleen met iemand als Geert Wilders. En nee, zaken als integratie en moslims kan allemaal wat milder. Ik doel meer op de politieke kleur, de veiligheid in dit land, en de economie.

Polen eruit, Nederlanders die nu een uitkering trekken op de plaats.

Afschaffen geld naar ontwikkelingshulp, gebruik die voor onze ouders & grootouders die dit land hebben opgebouwd.

minder islam in Nederland. Islam = haat & geweld.

Harde aanpak Marokkanen, maar ook blanke straatschoffies, volkswijken, etc.

En er geldt: eigen volk eerst. Niets mis mee. OOk de Marokkanen & Turken die weten hoe het wel moet is eigen volk. Haal de manden met veel rotte appels dus weg. En je houdt hooguit een handje vol Marokkanen over. Zo hou je een schoonmaak, en heb je er geen last meer van in de wijken.

I Holland. Dit is ONS land ! Dit kan niet met Cohen, hij weet niet wat bouwen & benoemen is!
pi_79630102
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:
Voorheen was ik ook fel tegenstander van een terugkeer naar de middeleeuwen
Huh, wat ? Wanneer was dat dan ?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:52:02 #19
136343 BasEnAad
pi_79630215
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar het idee vandaan komt dat de overige partijen niks aan bepaalde problemen zouden willen doen. Zou het niet gewoon zo zijn dat deze partijen een wat realistische kijk op het geheel hebben en weten wat werkbaar is en wat niet ?

Ik zou graag een gematigde partij zien met de beloofde daadkracht van de PVV. Een partij die de burgers zijn vrijheid teruggeeft. Dus niet betuttelen en bemoeien, maar grote problemen aanpakken.
Het vorige kabinet was er meester in oplossingen te verzinnen voor problemen die er niet zijn.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:52:45 #20
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79630254
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Huh, wat ? Wanneer was dat dan ?
Man weigert ambtenaar met hoofddoek: toegangsverbod #2

In dat topic bv, heb ik een strikte scheiding van kerk en staat bepleit, tegen alle onnozelaars van links in. Maar dat was voor ik het licht zag. Ik ben om. Middeleeuwen ftw!
pi_79630431
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Man weigert ambtenaar met hoofddoek: toegangsverbod #2

In dat topic bv, heb ik een strikte scheiding van kerk en staat bepleit, tegen alle onnozelaars van links in. Maar dat was voor ik het licht zag. Ik ben om. Middeleeuwen ftw!
Ik heb meer het idee dat je geen idee hebt wat die scheiding nu precies betekent.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:02:43 #22
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79630594
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat je geen idee hebt wat die scheiding nu precies betekent.
Ik heb meer het idee dat jij helemaal niets weet. Maar dat geeft niet meer, nu ik het licht heb gezien. Ik zal jouw zaak nu bepleiten, mét valide argumenten.
pi_79630648
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat jij helemaal niets weet.
Gevat hoor.
pi_79630717
Ik vind eigenlijk dat we de sharia moeten invoeren, dan zijn we zo van alle problemen af. If you can't beat them, join them!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:06:38 #25
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79630748
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Gevat hoor.
Ach gelly, je hebt in dat topic nimmer goede argumenten kunnen geven waarom een hoofddoekje achter de balie acceptabel is.

Terwijl het toch zo simpel is: de sharia staat boven de Nederlandse wet. Als je het eenmaal ziet is het heel simpel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')