abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79640434
Aangifte tegen Brinkman: poging tot moordPVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft ruzie met zijn aannemer. De man die Brinkman's boerderij moet verbouwen heeft bij de politie zelfs aangifte gedaan van poging tot moord en mishandeling. De politie is momenteel bezig met een onderzoek.

Agenten zijn meerdere malen uitgerukt na 112-meldingen om de ruzie te sussen. Zo is op 1 maart een hamer is beslag genomen van Brinkman.

Niet alleen Brinkman is verdachte, ook heeft de PVV'er enkele keren aangifte gedaan tegen de aannemer.

De twee kregen ruzie nadat er onduidelijkheid was over facturen en huurpenningen.

Eerder incident

Brinkman kwam eerder negatief in het nieuws. Hij sloeg een Haagse barman nadat hij enkele glaasjes te veel op had

bron Spits

Tijd om die gast te Dumpen Geert
pi_79640492
Ongelooflijk wat een populistische header. Gebruik je hersenen eens, voordat je klakkeloos dingen overneemt.

Dat houdt dus in dat we het justitieel onderzoek af moeten wachten voordat we moord- en brand beginnen te schreeuwen.
pi_79640548
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:
Ongelooflijk wat een populistische header. Gebruik je hersenen eens, voordat je klakkeloos dingen overneemt.

Dat houdt dus in dat we het justitieel onderzoek af moeten wachten voordat we moord- en brand beginnen te schreeuwen.

Ga je nu lopen Janken over Feiten?????

http://www.spitsnieuws.nl(...)brinkman_poging.html
pi_79640606
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ga je nu lopen Janken over Feiten?????

De politie is bezig met het onderzoek, domme gans. Er is niks vastgesteld.
pi_79640736
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De politie is bezig met het onderzoek, domme gans. Er is niks vastgesteld.

Er is vast gesteld dat er aangifte van Poging tot Moord is gedaan. (zie ook titel waar jij Huilie Huilie over doet)

PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft ruzie met zijn aannemer. De man die Brinkman's boerderij moet verbouwen heeft bij de politie zelfs aangifte gedaan van poging tot moord en mishandeling. De politie is momenteel bezig met een onderzoek.

Als je nog meer niet snapt vraag het dan aan me
pi_79640804
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:36 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ert is vast gesteld dat er aangifte van Poging tot Moord is gedaan. (zie ook titel waar jij Huilie Huilie over doet)

PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft ruzie met zijn aannemer. De man die Brinkman's boerderij moet verbouwen heeft bij de politie zelfs aangifte gedaan van poging tot moord en mishandeling. De politie is momenteel bezig met een onderzoek.

Als je nog meer niet snapt vraag het dan aan me
Als ik aangifte tegen jou doe, omdat ik je beschuldig van oneindige domheid. Dan is dat toch ook geen feit? Dan vindt een justitieel onderzoek plaats, waarna wel- of niet wordt vastgesteld dat er sprake is van een strafbaar feit. Tot op dat moment is niks zeker!

Wat ben jij onnozel hé. Niet te filmen dit.
pi_79640847
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Als ik aangifte tegen jou doe, omdat ik je beschuldig van oneindige domheid. Dan is dat toch ook geen feit? Dan vindt een justitieel onderzoek plaats, waarna wel- of niet wordt vastgesteld dat er sprake is van een strafbaar feit. Tot op dat moment is niks zeker!

Dat maakt nog niets populistisch aan de 'header' wat in Nederland gewoon een kop heet. In de kop en het artikel staan inderdaad enkel feiten. Daar is helemaal niets populistisch aan.
pi_79640849
quote:

[..]

Dan is het een feit dat jij hem beschuldigt van oneindige domheid. Hoewel die classificatie meer op jou toepasbaar is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_79640853
PVV is wel lachwekkend,tegen straaterreur maar ondertussen is die Brinkman zelf geen goede voorbeeld.Een agressieve sukkel is het.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79640873
quote:

[..]

Het is dan een feit dat jij aangifte doet
Net zoals het een feit is dat hier aangifte is gedaan van poging tot moord door Brinkman.
pi_79640888
quote:

[..]

Hahahahahahahhahaha

Als jij Aangifte doet van domheid.

Dan is die Aangifte van domheid inderdaad een feit.

Zoals het nu een feit is dat er aangifte tegen brinkman is gedaan van poging tot moord.

PS u stemt u PVV dat heeft u nu wel duidelijk gemaakt hoe dom kan je zijn.

pi_79640965
Wat is er vastgesteld naar aanleiding van een aangifte? Niks toch? Misschien kan Brinkman zich wel beroepen op zelfverdediging en is de aannemer schuldig aan een strafbaar feit.

Tot op de uitslag van het onderzoek kun je er geen reet van zeggen! Wat dat betreft is de topictitel dus populistisch en stemmingmakend te noemen.

Godverdomme, hoe moeilijk is het zeg. Dit heeft op deze manier toch geen enkele nieuwswaarde?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:47:49 #13
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_79641011
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:46 schreef Chooselife het volgende:
Wat is er vastgesteld naar aanleiding van een aangifte? Niks toch? Misschien kan Brinkman zich wel beroepen op zelfverdediging en is de aannemer schuldig aan een strafbaar feit.

Tot op de uitslag van het onderzoek kun je er geen reet van zeggen! Wat dat betreft is de topictitel dus populistisch en stemmingmakend te noemen.

Godverdomme, hoe moeilijk is het zeg. Dit heeft op deze manier toch geen enkele nieuwswaarde?
Het is hoe dan ook geen goede reclame voor Brinkman en de PVV. Dat staat vast.

En waar rook is, is vuur enzo.
pi_79641047
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook geen goede reclame voor Brinkman en de PVV. Dat staat vast.

En waar rook is, is vuur enzo.
Hou toch op zeg. Dit is niveau Party-Weekend-Story-Privé. Journalistieke diarree.

Het is pas interessant als Brinkman ergens schuldig aan bevonden wordt.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:49:48 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_79641067
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:49 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hou toch op zeg. Dit is niveau Party-Weekend-Story-Privé. Journalistieke diarree.

Ondanks dat het diarree is, blijft het geen goede reclame.
pi_79641091
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ondanks dat het diarree is, blijft het geen goede reclame.
Laat jij je hierdoor beïnvloeden? Ik vind het goedkope meuk en ben juist geneigd de boodschapper en stakeholders van deze berichtgeving te minachten. Wat een kolder zeg.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:54:13 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79641170
die brinkman zien we vast niet hoog op de lijst terugkomen. Of die aangifte nu wel of niet iets gaat opleveren, dit is het zoveelste incident met die gast.
Hij is verdorie vaker negatief in het nieuws dan Graus....en da's best een prestatie
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_79641276
Bovendien heb ik liever een politicus die iemand een klap op z'n bek geeft, dan een politica die dronken achter het stuur stapt. Of dan een politicus/ca die zichzelf verrijkt met allerhande absurde declaraties, op kosten van de belastingbetaler.

Dit is soort veroordelingen is het resultaat van klein denken. Het domme van de PVV is dat ze juist zo hameren op klein geweld in de samenleving en dat één van de vaandeldragers er dan zelf (herhaaldelijk) in vervalt. Dat is slechte reclame, meer niet.
pi_79641305
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:49 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ach ja Rechtse Media die berichten alles over de PVV ook Negatieve zaken dus niet zo Janken.

Het is feit dat er aangifte van poging tot moord is gedaan

PS hier kan je je Huilie Huilie doen

Trouwens hoe denk je dat de Rechtse Media gereageerd had als het Wouter Bos was.
pi_79641385
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:58 schreef Chooselife het volgende:
Bovendien heb ik liever een politicus die iemand een klap op z'n bek geeft, dan een politica die dronken achter het stuur stapt. Of dan een politicus/ca die zichzelf verrijkt met allerhande absurde declaraties, op kosten van de belastingbetaler.

Dit is soort veroordelingen is het resultaat van klein denken. Het domme van de PVV is dat ze juist zo hameren op klein geweld in de samenleving en dat één van de vaandeldragers er dan zelf (herhaaldelijk) in vervalt. Dat is slechte reclame, meer niet.

Ik dacht dat de PVV zo tegen Geweld was Tegen Mensen die hun Beroep uit Oefenen.

Dus u heb liever een Politici die iemand die zijn Beroep uit oefent met een Hamer bewerkt dat iemand die een Prive etentje declareert.

Toch wel grappig om te zien dat gekronkel van de PVV aanhang en straks weer moord en brand schreeuwen als het een marokaan betreft.
pi_79641388
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:58 schreef Chooselife het volgende:

maar met de eerde berichtgeving over zijn alcohol probleem lijkt het me sterk dat hij nooit is voorgekomen dat hij nog nooit zonder drank op heeft gereden plus dat hij schijnbaar losse handjes heeft
pi_79641439
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

maar met de eerde berichtgeving over zijn alcohol probleem lijkt het me sterk dat hij nooit is voorgekomen dat hij nog nooit zonder drank op heeft gereden plus dat hij schijnbaar losse handjes heeft
Dat is natuurlijk een gevaarlijke aanname.

Ter Horst (pvda) is ervoor gepakt, en die heeft geprobeerd het in de doofpot te krijgen. Vooralsnog sta je dan in mijn ogen 10-0 achter.

Losse handjes getuigd van onmacht. Kennelijk staat hij niet sterk in zijn schoenen. Geen wenselijke eigenschap voor een politicus.
pi_79641794
tvp
pi_79641939
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Laat jij je hierdoor beïnvloeden? Ik vind het goedkope meuk en ben juist geneigd de boodschapper en stakeholders van deze berichtgeving te minachten. Wat een kolder zeg.

En als een marokaan een buschauffeur slaat dan ga je heel hard lopen janken.

hahahaha heerlijk dat gekronkel van de PVV aanhang
pi_79642039
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:25 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

En als een marokaan een buschauffeur slaat dan ga je heel hard lopen janken.

hahahaha heerlijk dat gekronkel van de PVV aanhang
Ik heb nog nooit een Marokkaan een buschauffeur zien slaan, dus laat staan dat ik erover "jank".

Noem je mij PVV aanhang? Gezien ik de Islam niet als bedreiging beschouw, denk ik niet dat ik er uit kom met die partij. Bovendien ben ik van nature links-liberaal georienteerd.

Welke notoire dorpsgek hangt er nu weer aan m'n been.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')