quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:
Ongelooflijk wat een populistische header. Gebruik je hersenen eens, voordat je klakkeloos dingen overneemt.
Dat houdt dus in dat we het justitieel onderzoek af moeten wachten voordat we moord- en brand beginnen te schreeuwen.
De politie is bezig met het onderzoek, domme gans. Er is niks vastgesteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
Ga je nu lopen Janken over Feiten?????
http://www.spitsnieuws.nl(...)brinkman_poging.html
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Chooselife het volgende:
[..]
De politie is bezig met het onderzoek, domme gans. Er is niks vastgesteld.
Als ik aangifte tegen jou doe, omdat ik je beschuldig van oneindige domheid. Dan is dat toch ook geen feit? Dan vindt een justitieel onderzoek plaats, waarna wel- of niet wordt vastgesteld dat er sprake is van een strafbaar feit. Tot op dat moment is niks zeker!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:36 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
Ert is vast gesteld dat er aangifte van Poging tot Moord is gedaan. (zie ook titel waar jij Huilie Huilie over doet)
PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft ruzie met zijn aannemer. De man die Brinkman's boerderij moet verbouwen heeft bij de politie zelfs aangifte gedaan van poging tot moord en mishandeling. De politie is momenteel bezig met een onderzoek.
Als je nog meer niet snapt vraag het dan aan me
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als ik aangifte tegen jou doe, omdat ik je beschuldig van oneindige domheid. Dan is dat toch ook geen feit? Dan vindt een justitieel onderzoek plaats, waarna wel- of niet wordt vastgesteld dat er sprake is van een strafbaar feit. Tot op dat moment is niks zeker!
Wat ben jij onnozel hé. Niet te filmen dit.
Dan is het een feit dat jij hem beschuldigt van oneindige domheid. Hoewel die classificatie meer op jou toepasbaar isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als ik aangifte tegen jou doe, omdat ik je beschuldig van oneindige domheid. Dan is dat toch ook geen feit? Dan vindt een justitieel onderzoek plaats, waarna wel- of niet wordt vastgesteld dat er sprake is van een strafbaar feit. Tot op dat moment is niks zeker!
Het is dan een feit dat jij aangifte doetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen goede reclame voor Brinkman en de PVV. Dat staat vast.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:46 schreef Chooselife het volgende:
Wat is er vastgesteld naar aanleiding van een aangifte? Niks toch? Misschien kan Brinkman zich wel beroepen op zelfverdediging en is de aannemer schuldig aan een strafbaar feit.
Tot op de uitslag van het onderzoek kun je er geen reet van zeggen! Wat dat betreft is de topictitel dus populistisch en stemmingmakend te noemen.
Godverdomme, hoe moeilijk is het zeg. Dit heeft op deze manier toch geen enkele nieuwswaarde?
Hou toch op zeg. Dit is niveau Party-Weekend-Story-Privé. Journalistieke diarree.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen goede reclame voor Brinkman en de PVV. Dat staat vast.
En waar rook is, is vuur enzo.
Ondanks dat het diarree is, blijft het geen goede reclame.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Dit is niveau Party-Weekend-Story-Privé. Journalistieke diarree.
Het is pas interessant als Brinkman ergens schuldig aan bevonden wordt.
Laat jij je hierdoor beïnvloeden? Ik vind het goedkope meuk en ben juist geneigd de boodschapper en stakeholders van deze berichtgeving te minachten. Wat een kolder zeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ondanks dat het diarree is, blijft het geen goede reclame.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Dit is niveau Party-Weekend-Story-Privé. Journalistieke diarree.
Het is pas interessant als Brinkman ergens schuldig aan bevonden wordt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:58 schreef Chooselife het volgende:
Bovendien heb ik liever een politicus die iemand een klap op z'n bek geeft, dan een politica die dronken achter het stuur stapt. Of dan een politicus/ca die zichzelf verrijkt met allerhande absurde declaraties, op kosten van de belastingbetaler.
Dit is soort veroordelingen is het resultaat van klein denken. Het domme van de PVV is dat ze juist zo hameren op klein geweld in de samenleving en dat één van de vaandeldragers er dan zelf (herhaaldelijk) in vervalt. Dat is slechte reclame, meer niet.
maar met de eerde berichtgeving over zijn alcohol probleem lijkt het me sterk dat hij nooit is voorgekomen dat hij nog nooit zonder drank op heeft gereden plus dat hij schijnbaar losse handjes heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:58 schreef Chooselife het volgende:
Bovendien heb ik liever een politicus die iemand een klap op z'n bek geeft, dan een politica die dronken achter het stuur stapt. Of dan een politicus/ca die zichzelf verrijkt met allerhande absurde declaraties, op kosten van de belastingbetaler.
Dit is soort veroordelingen is het resultaat van klein denken. Het domme van de PVV is dat ze juist zo hameren op klein geweld in de samenleving en dat één van de vaandeldragers er dan zelf (herhaaldelijk) in vervalt. Dat is slechte reclame, meer niet.
Dat is natuurlijk een gevaarlijke aanname.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar met de eerde berichtgeving over zijn alcohol probleem lijkt het me sterk dat hij nooit is voorgekomen dat hij nog nooit zonder drank op heeft gereden plus dat hij schijnbaar losse handjes heeft
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Laat jij je hierdoor beïnvloeden? Ik vind het goedkope meuk en ben juist geneigd de boodschapper en stakeholders van deze berichtgeving te minachten. Wat een kolder zeg.
Ik heb nog nooit een Marokkaan een buschauffeur zien slaan, dus laat staan dat ik erover "jank".quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:25 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
En als een marokaan een buschauffeur slaat dan ga je heel hard lopen janken.
hahahaha heerlijk dat gekronkel van de PVV aanhang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |