Aangezien de lapo nog geen volgend deel had gemaakt, heb ik snel deel 2 gemaakt.quote:
Had ik het spel daar nu ook maar gekocht. Nu betaal ik 6 euro meer en moet ik langer wachtenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ToysXL. Special Edition voor 60
Woeps sorry.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Personan het volgende:
[..]
Aangezien de lapo nog geen volgend deel had gemaakt, heb ik snel deel 2 gemaakt.
Ik maak morgen wel een OP tenzij iemand anders het wil doen
Dat boekje zat er bij mij niet bij, terwijl hij toch echt gesealed was?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ga 'm niet eens meer spelen vanavondquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Personan het volgende:
[..]
Had ik het spel daar nu ook maar gekocht. Nu betaal ik 6 euro meer en moet ik langer wachten
Domme vraag misschien maar heb je de SE?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Woeps sorry.
Vette game nogmaals.
Bij gamemania 29,99 als je 2 ps3 games inleverd.
[..]
Dat boekje zat er bij mij niet bij, terwijl hij toch echt gesealed was?
Ben helemaal addicted aan deze game
Ja uiteraardquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Personan het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar heb je de SE?
29,95 is dan wel erg goedkoopquote:
Die heb ik dus ook, geen uitklap boekje-foldertjequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De SE hier is iets anders lijkt wel. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
65 euro is de standaard prijs voor zowel de normale als de SEquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef Personan het volgende:
[..]
29,95 is dan wel erg goedkoop
Ik voel mij opgelicht door intertoys die het deed voorkomen of 66 euro goedkoop was voor de CE![]()
Of zit er nog een verschil tussen de SE en CE?
Stuntman ignition was tof ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ingeleverd wall-e en stuntman ignition, beide goedkope geflopte games, topdeal dus
Ja, aangezien er gratis dlc bij zit en een dynamic ps3 theme, waar ik heel blij mee benquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:53 schreef solidslayer het volgende:
Wordt het spel nou echt leuker met een SE of een LE?
Doosje gaat toch de kast in..
Hmmm... ik ben benieuwd of de Engelse versie die wel heeft. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
Die heb ik dus ook, geen uitklap boekje-foldertje
Ik had gehoopt dat ie vandaag nog bezorgt zou wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mailtje van intertoys :
Nummer Naam Gevraagd Verstuurd
********* HEAVY RAIN S.E. PS3 1 1
Dus dan zit er dit gewoon bij:
• Rain Effect Slipcase
• PSN Voucher Heavy Rain Chronicle 1 download
• Officiële Soundtrack
• Dynamische XMB Thema
Nee, die DLC is 1GB en download je vanuit de winkel. Totaal zo'n 1300MB moeten downloaden en installeren voordat ik kon beginnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef SToRM81 het volgende:
Die update is volgens mij de eerste downloadable episode, dus geen bugfix o.i.d.
nja daar ging ik in iig niet van uit! Ach morhen binnen is ook goed!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie vandaag nog bezorgt zou worden
Ik heb hem bij MM gekocht voor ¤ 49. De gewone uitvoering, de SE was ¤ 70 en ik vond het mooie hoesje geen ¤ 21 extra waard.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Gamer_V het volgende:
Is hij nu al te koop in de gewone winkels?
dat is ziek!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef solidslayer het volgende:
Uitgespeeld!
Haha, nu al 2 eindes gezien, 1tje is echt sick! andere heel ontroerend.. zoals het er nu naar uitziet denk ik dat er wel meer dan 4 eindes zijn.quote:
8 tot 12 uurquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:08 schreef nattermann het volgende:
De singleplayer, hoelang duurt die ongeveer? Heb gisteren de demo gespeeld en die ziet er absoluut veelbelovend uit.
quote:I’m sorry to say that there has been a last-minute technical delay with the Official Soundtrack, meaning that if you redeem your voucher code before 4th March, you will be able to download Chronicle 1 and the Dynamic Theme, but not the Official Soundtrack.
If you redeem your Special Edition voucher after 4th March, you will receive all three pieces of content as normal – and if you can stand to wait a week to start downloading additional content, that will be the easiest approach. If you have already redeemed your voucher code and have not received the Official Soundtrack, please contact your local customer service teams who will be able to help you.
Apologies for the inconvenience, everyone.
1 run door het spel idd 8 tot 10 uur niet langer.. voor alle eindes mja ligt eraan in welke chapter je inhaakt om andere keuzes te gaan maken, vooral de laatste zijn van belang maar er zijn veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef Personan het volgende:
[..]
8 tot 12 uur
Ik schat zo 20-30 uur als je alle endings+alle keuzes wil maken
Wat is nou precies het verschil tussen de Special Editions uit Nederland en bijv. Amerika?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De SE hier is iets anders lijkt wel. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.quote:
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleidingquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Ash het volgende:
[..]
Wat is nou precies het verschil tussen de Special Editions uit Nederland en bijv. Amerika?
Of je laat hem zijn huiswerk doen en blij naar bed gaan, maarja jij bent niet zo'n goede papa, W wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.
[..]
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleiding
Ik had trouwens al een vastloper vandaag. PS3 moest helemaal uit en ik was gewoon aan het rondlopen.
Qua gameplay heb ik nu nog wel vaak het idee dat ik dingen mis omdat je zoveel keuzes hebt... Zoontje boos naar bed bijvoorbeeld. Wil dan ook weten wat er gebeurt als hij blij naar bed gaat en niet zijn huiswerk had hoeven doenDat is iets voor een tweede playthrough over een tijdje.
Hij was wel blij in de speeltuin. Ik heb hem geleerd hoe een boomerang te gooienquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of je laat hem zijn huiswerk doen en blij naar bed gaan, maar jij bent niet zo'n goede papa, W wel.
Wat voor eten had je hem voorgeschoteld?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh fijn. Niet dat ik die OST interessant vind, maar toch.
[..]
Volgens mij alleen de uitvoering van de handleiding
Ik had trouwens al een vastloper vandaag. PS3 moest helemaal uit en ik was gewoon aan het rondlopen.
Qua gameplay heb ik nu nog wel vaak het idee dat ik dingen mis omdat je zoveel keuzes hebt... Zoontje boos naar bed bijvoorbeeld. Wil dan ook weten wat er gebeurt als hij blij naar bed gaat en niet zijn huiswerk had hoeven doenDat is iets voor een tweede playthrough over een tijdje.
Nu spoil je toch wel een beetje de kleine dingenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat voor eten had je hem voorgeschoteld?![]()
En wat voor drankje heb jezelf genomen? Zal dat uitmaken? Dat als je bier pakt dat dat betekent dat hij misschien wel alcoholist is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door RitseB op 26-02-2010 00:30:27 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja, ik blijf me dat ook steeds afvragen. Tijdens het zwaardvechten met je zoontje in het begin heb ik ook express verlorenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat voor eten had je hem voorgeschoteld?![]()
En wat voor drankje heb jezelf genomen? Zal dat uitmaken? Dat als je bier pakt dat dat betekent dat hij misschien wel alcoholist is?
Echt een MEGA spoiler,... snap niet dat mensen dat zo uitlekken!quote:
Dat snap ik. Was er helaas niet eerder bijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Helaas zijn er al mensen die het hebben gezien
Doe dat ook even in het PS3 topic en opper diequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:31 schreef RitseB het volgende:
Jullie even een plezier gedaan en die mega spoiler weggehaald
Ik heb ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Personan het volgende:
[..]
Nu spoil je toch wel een beetje de kleine dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----
Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
wtf Ik heb een pm van iemand gekregen met daarin de naam van de origami killer
Ja ik ook. User had de naam van dat karakter en heeft hier in dit topic ook zitten spoilen. Ik zie daar de lol niet helemaal van in, maar goed. Ik speel gewoon door, want de kracht van de game zit toch in de keuzes die je maakt en hoe dat een gevolg heeft voor de game.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
Tering wat een lul manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
En niet ouder dan 12.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Personan het volgende:
Volgens mij zin dat van die gefrustreerde mensen die zelf gespoiled zijn en nu ook andere willen spoilen
Je moet echt een dwaas zijn om het te gaan PM'enquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Personan het volgende:
Volgens mij zin dat van die gefrustreerde mensen die zelf gespoiled zijn en nu ook andere willen spoilen
even doorgeven aan forum@fok.nl, pm ban is volgens mij een van de optiesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef Personan het volgende:
Het stond gewoon letterlijk in de pm titel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet echt een dwaas zijn om het te gaan PM'en
Wat was de omschrijving van het bericht ofzo? of stond daar de spoiler al in?
je kan het net zo goed in een mail ontvangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik geen PM gebruik maar wel zeer triest om te gaan spoileren in een PM.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Personan het volgende:
[..]
Het stond gewoon letterlijk in de pm titel.
Die kans acht ik niet zo groot maar je weet het nooit. Ik check mijn mail niet meer voordat ik Heavy Rain heb uitgespeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Misan het volgende:
[..]
je kan het net zo goed in een mail ontvangen
gewoon publiek bekend maken welke user het isquote:
Zijn PM blijft zeker wel open staan tot ik m lees of niet ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beide accounts zijn verwijderd van die spoiler gast.
Heb het nagevraagd voor je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn PM blijft zeker wel open staan tot ik m lees of niet ?
PM's worden niet automatisch uit je inbox verwijderd als het account waarmee de PM verstuurd is verwijderd is. Dus als de spoiler al in de titel van de PM staat zou ik je inbox maar even niet openen, anders kun je je PM verwijderen zonder deze te openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Is die blind ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kreeg ook net een Pm met wie het was![]()
Hihi mongool ik ga dat spel niet eens spelen
Ik las dat ie al in het onderwerp stond volgens iemand anders, dus ik blijf wel weg uit mijn PM box tot ik de game heb uitgespeeld, dank voor het navragen iig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PM's worden niet automatisch uit je inbox verwijderd als het account waarmee de PM verstuurd is verwijderd is. Dus als de spoiler al in de titel van de PM staat zou ik je inbox maar even niet openen, anders kun je je PM verwijderen zonder deze te openen.
http://forum.fok.nl/kpdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef WSquater het volgende:
Nog een vraag aan de mensen die de game nog niet hebben, maar 'm wel snel verwachten:
Hoe houden jullie je in de tussentijd bezig?
Ik verwacht 'm vanmiddag al, en zometeen ga ik dan maar even de GoW III demo spelen om een beetje tijd te verdoen. Als-ie er dan nog niet is een paar potjes FIFA
Vrijdag is altijd zo'n fijne dag. Heb ik altijd weer even tijd voor het gamen
Geen idee wat daar is ("Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."). Maar als het iets was van 'wat-doe-je-in-de-tussentijd-forum'. Ik bedoelde meer voor wat mensen op dit moment doen terwijl ze wachten op Heavy Rain (dus geen andere game).quote:
fappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geen idee wat daar is ("Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."). Maar als het iets was van 'wat-doe-je-in-de-tussentijd-forum'. Ik bedoelde meer voor wat mensen op dit moment doen terwijl ze wachten op Heavy Rain (dus geen andere game).
quote:
Je bedoeld dat ik moet zeggen wie de Origami Killer is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
On-topic graag. Bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Normal edition waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef YOgamerYO het volgende:
Heerlijk spel, fantastische sfeer en heerlijk verhaal. ZO goed dat ik hem 2 keer heb. Maar oke wie wil deze ervaring kopen, 45 euro en je hebt hem morgen of overmorgen in huis. Als je in de buurt van Zeist woont vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trophee gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een volgende playthrough toch maar even kijken wat er gebeurd met die andere optie.
Geweldige game! Had niet anders verwacht van de makers van Fahrenheit.
----
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:06 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb net deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trophee gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een volgende playthrough toch maar even kijken wat er gebeurd met die andere optie.
Geweldige game! Had niet anders verwacht van de makers van Fahrenheit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat maar! Hij zit al in me PS3!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja, ik. Vanmiddag voor 3 uur via TNT post. Maar volgens mij bezorgen ze op vrijdag tot 9 uur, dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand van intertoys al binnen? Vraag het maar gewoon, ga niet een heel topic terug lezen en dan er achter komen dat AQ aant spoileren is!
Ziet er trouwens echt gaaf uit. Sommige graphics in het spel zijn echt geweldig, fotorealistisch, andere iets minder. Ik heb trouwens nu al iemandSPOILER: zeeeer kleine spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan een stuk doorgespeeld tot deSPOILER: iets grotere spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt ook leuke bonussen (zie hoofdmenu). Zoals 'de making of' (heb nu alleen nog maar deel 1, denk zodat het verhaal niet verklapt wordt) en ontwerptekeningen enzo. Is echt heel leuk.
De 1e DLC heb ik trouwens al zag ik in het hoofdmenu. Heb de voucher/code nog niet ingevoerd, dus ik denk dat die update van een paar honderd mb in het begin de DLC al was
Trouwens ook leuk van dat als je nieuwe troffeeen krijgt, dat niet gelijk in beeld komt maar pas als je een nieuw stuk aan het laden bent.
Nu even pauze, lekker pizza eten, en dadelijk waarschijnlijk weer door.
[ Bericht 28% gewijzigd door WSquater op 26-02-2010 19:01:06 (Vergat 2e spoiler af te sluiten, excuus) ]![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, ik. Vanmiddag voor 3 uur via TNT post. Maar volgens mij bezorgen ze op vrijdag tot 9 uur, dus wie weet.
Ziet er trouwens echt gaaf uit. Sommige graphics in het spel zijn echt geweldig, fotorealistisch, andere iets minder. Ik heb trouwens nu al iemandSPOILER: zeeeer kleine spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan een stuk doorgespeeld tot deDe DLC is 1GB dus die zat niet bij de update. Je zal wel de DLC store gezien hebben.SPOILER: iets grotere spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt ook leuke bonussen (zie hoofdmenu). Zoals 'de making of' (heb nu alleen nog maar deel 1, denk zodat het verhaal niet verklapt wordt) en ontwerptekeningen enzo. Is echt heel leuk.
De 1e DLC heb ik trouwens al zag ik in het hoofdmenu. Heb de voucher/code nog niet ingevoerd, dus ik denk dat die update van een paar honderd mb in het begin de DLC al was
Trouwens ook leuk van dat als je nieuwe troffeeen krijgt, dat niet gelijk in beeld komt maar pas als je een nieuw stuk aan het laden bent.
Nu even pauze, lekker pizza eten, en dadelijk waarschijnlijk weer door.
DLC moet je trouwens pas na de game zelf spelen omdat er een spoiler in zit![]()
Gast ik was niet aan het spoilerenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand van intertoys al binnen? Vraag het maar gewoon, ga niet een heel topic terug lezen en dan er achter komen dat AQ aant spoileren is!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe ervaring: de uitkomst bij beide einden deed me wel wat.![]()
Volgens mij maakt het weinig uit wat je in het begin doet.
Begin/Tutorial SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vette game! Vind alleen jammer dat ik niet kan rennen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Baal ik ook van idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een vette game! Vind alleen jammer dat ik niet kan rennen!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sony360wii het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit wat je in het begin doet.
Begin/Tutorial SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----![]()
SPOILER: ouwe opaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, uitgespeeld! Erg apart. Apart einde trouwens.
Er zijn er bij mij twee doodgegaanSPOILER: aardige grote spoiler, niet uitgespeeld = niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar de DLC erop zetten en die spelen!SPOILER: al me trofeeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:57 schreef WSquater het volgende:
Wow, uitgespeeld! Erg apart. Apart einde trouwens.
Er zijn er bij mij twee doodgegaanSPOILER: aardige grote spoiler, niet uitgespeeld = niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar de DLC erop zetten en die spelen!Volg de ending guide als je alle andere endings wil zienSPOILER: al me trofeeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb nu 12 verschillende epilogues endings gezien.. volgens mij mis ik er nog 5 of 6..
Is er al een duidelijke ending guide online? die van gamefaqs is wat onduidelijk.PSN-ID: SoliD_S![]()
Hoe duur is de DLC eigenlijk?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Net de ..... tropy binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef janrad het volgende:
Net de ..... tropy binnenReactie op Janrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag heb ik dit spel gekocht en heb al effe gespeeld. Ben net voorbij het stuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel bevalt me heel goed tot nu toe. Moeilijkheidsgraad wel laag gezet want ik heb soms moeite met de juiste knopjes snel in te drukken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 19:23:36 ]![]()
Uitgespeeld voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:17 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Reactie op Janrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere spoiler:Ja, inderdaad (@tweede spoiler). Dat was echt intens. Zoiets heb ik nog nooit gevoeld bij bijvoorbeeld een shooter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook net uitgespeeld. Die 2e spoiler was idd heel intens. Als ik het nog eens helemaal opnieuw ga spelen, denk ik niet dat ik het een 2e keer doe. Het was echt knopjedrukken en heel snel wegkijken.
Ik ga het denk ik zeer binnenkort nog een keer spelen, gewoon steeds één chapter terug, en kijken wat de andere keuzes voor effect hebben. Ik denk alleen wel dat er iets van de charme weg is nu ik weet wie de Origami Killer is. Toch wil ik wel graag weten hoe het ook af had kunnen lopen. Maar ik ben bang dat het alleen nog maar trophyhunten gaat worden.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:17 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Reactie op Janrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel verschillende eindes er in dit spel zitten.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Dit ook weer gehad. Nu maar wachten op GT5, Mafia 2 en Red Dead Redemption.
En ook nog 2010 FIFA World Cup, maar dat is omdat ik FIFA 10 niet heb gekocht![]()
![]()
Heerlijk spel.![]()
Ben nu effe gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK, gisteren uitgespeeld. Onder de indruk van de wijze van spelen, erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een laatste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister paar uurtjes gespeeld, maar ik had mijn hoofd er niet helemaal bij dus ik snapte 2 dingen niet.
Is die hoer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die detective...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof spel trouwens, ga vanmiddag verder spelen.Spel doet me een beetje denken aan Blade Runner van vroeger.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2010 10:22:04 ]![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:20 schreef Gewas het volgende:
Gister paar uurtjes gespeeld, maar ik had mijn hoofd er niet helemaal bij dus ik snapte 2 dingen niet.
Is die hoer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die detective...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof spel trouwens, ga vanmiddag verder spelen.Spel doet me een beetje denken aan Blade Runner van vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Ik moet de demo nog spelen maar heb wel een kortingsbon van 15,- gekregen. wil hem dus wel snel halen. Heb alleen nog 3 andere ongespeelde spellen in de kast liggen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1![]()
Gisternacht uitgespeeld.
zijn er al mensen die hem net als ik uitgespeeld hebben?
Zo ja dan heb ik het een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn belangrijke keuzes en nog best wel happy ending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-02-2010 12:04:03 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er zijn voor alle characters meerdere eindes.. afhankelijk van de keuzes die je maakt en of ze dood gaan ja of nee en of ze betrokken zijn bij de laatste chapter en op welke manier..PSN-ID: SoliD_S![]()
Hoe is het trouwens om hem nog een keer te spelen?
De eerste keer deed ik het namelijk puur op gevoel.
Ergens wil ik hem nog een keer doen ook qua trofees etc.
Maar aan de andere kant dan is het geen gevoel kwestie meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga hem de tweede keer sowieso in het Nederlands spelen, kijken of dat wat isquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het trouwens om hem nog een keer te spelen?
De eerste keer deed ik het namelijk puur op gevoel.
Ergens wil ik hem nog een keer doen ook qua trofees etc.
Maar aan de andere kant dan is het geen gevoel kwestie meer.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Dat heb ik met de demo gedaan kan dat echt niet aan.
in het begin trouwens al gelijk wat dingen anders gedaan en het werkt !
Trofee spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar wat er gebeurd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat heb ik met de demo gedaan kan dat echt niet aan.
in het begin trouwens al gelijk wat dingen anders gedaan en het werkt !
Trofee spoilerWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar wat er gebeurd
![]()
Volgens mij reageert hij dan alleen anders van hoe het op school ging![]()
Helaas heb ik een Xbox 360, geen PS3. Ik heb het spel "gekeken" via een walkthrough op internet, en was erg onder de indruk![]()
DE muziek is geweldig, en de spanning is om te snijden, zelfs door het alleen te bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enige idee waar de DLC over gaat?
I'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef ToverBami het volgende:
Helaas heb ik een Xbox 360, geen PS3. Ik heb het spel "gekeken" via een walkthrough op internet, en was erg onder de indruk![]()
DE muziek is geweldig, en de spanning is om te snijden, zelfs door het alleen te bekijken
DLC gaat over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enige idee waar de DLC over gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:34 schreef WSquater het volgende:
[..]
DLC gaat over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@spoiler 1@spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef ToverBami het volgende:
[..]
@spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen reden om een extra console in huis te halen, een PS3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef ToverBami het volgende:
Dat is best wel triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enige idee waar de DLC over gaat?
![]()
![]()
Nu maar hopen dat het lang duurt voordat er 15 cm (6 inch) ligt...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Wat mooi ook dat het de hele tijd regent buiten nu. Echt Heavy Rain weer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Tja, ze hebben Heavy Rain ook verboden in de Verenigde Arabische Emiraten. 'T lijkt wel een complot.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Wat mooi ook dat het de hele tijd regent buiten nu. Echt Heavy Rain weer.
![]()
Uitgespeeld. Spoilers ahead!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sterk verhaal!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld. Spoilers ahead!Ben je zo'n matige gamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sterk verhaal!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld. Spoilers ahead!Hoe heb je dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sterk verhaal!?
.....Kennedy![]()
Zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo:Je zou er bijna van moeten huilen. En in welke scene kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik moet er bijna van huilen. En in welke scene kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand eigenlijk al een exact aantal verschillende eindes? Er staat een gouden trofee voor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Doe je knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand eigenlijk al een exact aantal verschillende eindes? Er staat een gouden trofee voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy![]()
Wessiej heb jij deze game uitgespeeld
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Siquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
Wessiej heb jij deze game uitgespeeld.....Kennedy![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doe je knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: over hoeveelheid eindesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben hem nu voor de tweede keer aan het spelen.
Ik probeer nu meer met de FBI agent lijn bezig te zijn waar ik eerst toch veel met de vaderlijn bezig was.
Kijken hoe het nu gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net de eerste keer uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Fantastisch spel hoor, ook al zit er eigenlijk maar weinig echte gameplay in, de sfeer is ongeëvenaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Fantastisch spel hoor, ook al zit er eigenlijk maar weinig echte gameplay in, de sfeer is ongeëvenaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld
Trophies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaallijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al ben ik tevreden met hoe het gelopen is! In de credits zie ik een aantal scene's die ik niet heb doorlopen, dus blijkbaar had ik het nog heel anders kunnen spelen.![]()
Ik had in mijn playthrough wel Shaun gered, maar kreeg niet de trophy daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vraag me of dit essentieel is voor de volgende scene namelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vraag me of dit essentieel is voor de volgende scene namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:04 schreef janrad het volgende:
Ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus veeeeeel opties in de gameHeb nog niet de helft gezien van wat mogelijk is blijkbaar
Vanmiddag even de DLC spelen en dan vanavond opnieuw beginnen met de game. Misschien dat ik er een guide bij pak om de opties door te nemen.
Het kan dus zomaar dat als je hem uitgespeeld hebt dat je niet alles scenes hebt gezien, en dat is genoeg reden om hem nog een keer te spelen.
[ Bericht 77% gewijzigd door janrad op 01-03-2010 13:22:19 ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Die spoiler van jou, zo is het bij mij ook gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus veeeeeel opties in de gameHeb nog niet de helft gezien van wat mogelijk is blijkbaar
Vanmiddag even de DLC spelen en dan vanavond opnieuw beginnen met de game. Misschien dat ik er een guide bij pak om de opties door te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vraag me of dit essentieel is voor de volgende scene namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker nog: voor de Platinum trophy hoef je nog geen eens alle varianten te zien. Ook na het behalen van deze trophy blijft er voldoende leuks over.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef janrad het volgende:
Het kan dus zomaar dat als je hem uitgespeeld hebt dat je niet alles scenes hebt gezien, en dat is genoeg reden om hem nog een keer te spelen.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]Jouw spoiler kan niet, dat heb ik geprobeerd, maar dan zegt ze dat eerst wat moet onderzoeken. Je kan dus niet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sterker nog: voor de Platinum trophy hoef je nog geen eens alle varianten te zien. Ook na het behalen van deze trophy blijft er voldoende leuks over.
![]()
zo zit ik te peinzen over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jouw spoiler kan niet, dat heb ik geprobeerd, maar dan zegt ze dat eerst wat moet onderzoeken. Je kan dus niet weg.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net Taxidermist gespeeld (DLC) en dat stelt niet veel voor eigenlijk. Heel kort en het voegt niets toe aan het verhaal van Heavy Rain zelf... Wel mooi om te zien dat zelfs dat kleine stukje veel verschillende mogelijkheden heeft. Dit zou eigenlijk de demo moeten zijn!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Lyssa het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou voor dit spel overigens een soort braile controler moeten hebben, dan hoef je niet iedere keer te kijken of je wel op de goede knop drukt..
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef janrad het volgende:
[..]Met de setting op makkelijk vond ik het nog goed te doen. Ik had niet alle getimede acties, maar wel 95% en dat terwijl ik geen fanatieke ps3 speler ben en de controller uit mn hoofd kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou voor dit spel overigens een soort braile controler moeten hebben, dan hoef je niet iedere keer te kijken of je wel op de goede knop drukt..
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog een recensie over deze game geplaatst op insidegamer.nl: http://www.insidegamer.nl(...)memberrecensies/7184 - dacht meld het maar even![]()
![]()
opgelostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trophy probleem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Nevermind. Hij komt pas bij de eerstvolgende scene.
[ Bericht 8% gewijzigd door Notorious_Roy op 01-03-2010 16:33:03 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trophy probleem:Ligt het misschien aan de storing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)![]()
Nee, deze komt gewoon heel laat. Je moet de handelingen in de proloog doen en pas bij de eerste scene van Shelby komt de trophyquote:Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ligt het misschien aan de storing?(Mijn PS3 is gewoon bij de tijd
)
quote:UK charts: Heavy Rain reaches number 1
Quantic Dream’s Heavy Rain has come in at number one in the latest UK charts.
It bumps Alien vs Predator down to second and Just Dance to third.
It’s Sony’s first number one since Killzone 2 released just over a year ago.quote:Heavy Rain calls off play as UK stock shortages hit
Quantic Dreams’ acclaimed Heavy Rain title debuted straight at the top of the All Formats chart this week, having released exclusively on PlayStation 3. However, despite such success it would seem that Sony weren’t able to deliver enough stock for the UK High Street and therefore supplies are currently running short. Although they are hoping to get such issues countered by the next week.
“We have been extremely delighted with the demand for Heavy Rain,” an SCE UK spokesperson has stated to MCV.
“Whilst it isn’t out of stock we are aware that supplies are running low. There is still supply in the chain, but I’m afraid if you’re hunting for a copy it may require a little extra footwork. There will be more stock arriving next week.”
“In the meantime we thank everyone for their excitement and their support for this title and also for their patience if they are still seeking a copy.”![]()
Dit doet me goedquote:
http://itunes.apple.com/u(...)undtrack/id356650633quote:
( ͡° ͜ʖ ͡°)![]()
Kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 17:49 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/u(...)undtrack/id356650633
Daar kwam ik hem tegen
I'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
Ik zat net serieus stuck between scene'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat net serieus stuck between scene'sIk had ook een keer een vervelende bug, dat Jayden niet meer wou lopen. Totdat ik t spel herstartte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dusver nergens last van gehad *klopt af*
Ga vandaag niet spelen, moet toch de CSI cross-over kijken(Vrijdag werd CSI: Miami trouwens mede-mogelijk gemaakt door Heavy Rain
)
Ik heb dusver één einde gezien, en die heb ik hier volgens mij nog niet terug gezien in de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik ook een keer gehad. Als je met Jayden snel een agente volgt die het vrouwen toilet bezoekt op het bureau kom je vast te zitten tussen de muren.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een vervelende bug, dat Jayden niet meer wou lopen. Totdat ik t spel herstartte..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft trouwens iemand anders als de Heavy Rain reclame in de bios gezien? Het valt me telkens op hoe lelijk het spel in de reclames lijkt, terwijl het ingame echt mooi oogt.
Ik wil nu eigenlijk stiekem het spel spelen in de bios
( ͡° ͜ʖ ͡°)![]()
Omdat het op TV niet in HD wordt uitgezondenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
Heeft trouwens iemand anders als de Heavy Rain reclame in de bios gezien? Het valt me telkens op hoe lelijk het spel in de reclames lijkt, terwijl het ingame echt mooi oogt.
Ik wil nu eigenlijk stiekem het spel spelen in de bios
Net zoals MW2. Daar zie ik ook regelmatig reclame's van (zowel digitale televisie als normale), maar dat ziet er dan ook gewoon zo nep uit en als je het dan op je console speelt.. wow!![]()
Bij mij doet m'n SIXAXIS het af en toe niet zo goed. En nog iets vervelends:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand de trophy voor alle eindes al? Je moet de game toch wel zo'n 20 keer spelen daarvoor, sommige belangrijke beslissingen worden al best snel genomen.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Bij mij doet m'n SIXAXIS het af en toe niet zo goed. En nog iets vervelends:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heavy Rain is een populair onderwerp in webcomics
? 2 keer door spelen en dan telkens de voorlaatste chapter loaden om net wat andere keuzes te maken.. meer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 04:30 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand de trophy voor alle eindes al? Je moet de game toch wel zo'n 20 keer spelen daarvoor, sommige belangrijke beslissingen worden al best snel genomen.
PSN-ID: SoliD_S![]()
Nou, volgens mij is het wel wat uitgebreider dan dat... Zie de Trophy Roadmap (spoilers):quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef solidslayer het volgende:
[..]
? 2 keer door spelen en dan telkens de voorlaatste chapter loaden om net wat andere keuzes te maken.. meer niet.
http://www.ps3trophies.or(...)-guide-road-map.htmlThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Kamikaze trophy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:05 schreef MrX1982 het volgende:
Kamikaze trophy:Zie de link in mijn post boven je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet ALLES goed doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Bij mij doet m'n SIXAXIS het af en toe niet zo goed. En nog iets vervelends:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zie de link in mijn post boven je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet ALLES goed doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit weekend maar eens verder spelen
Ik vind het einde van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trophy tot nu toe het best
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Welke eindes hebben jullie tot nu toe gehad?
Ook heb ik een site gevonden waar je uitleg krijgt om hoe een bepaald einde te krijgen enzovoorts.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Griebus het volgende:
Ik vind het einde van deIk moet nog even kijken hoe ik die ga halen. Ik ga nu voor het einde dat alles goed is, dat iedereen blijft levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trophy tot nu toe het best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het net een gekke bug wel tijdens de scene in Madison haar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
FFFFfuuuuuuuuuuuu, net iemand dood laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef Beach het volgende:
FFFFfuuuuuuuuuuuu, net iemand dood laten gaan.Maakt het verhaal wel leuker hoor, als er iemand doodgaat. Want de volgende keer dat je het spel overnieuw speelt zal je dit waarschijnlijk voorkomen, en krijgt het spel opeens een hele andere verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zeggen: geniet ervan.
En als je er echt over inzit gewoon even opnieuw de scene spelen, wat ik zelf trouwens niet zou doen.![]()
Ja ik laat gewoon alle keuzes zo. (nouja keuze, te laat met reagerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
Maakt het verhaal wel leuker hoor, als er iemand doodgaat. Want de volgende keer dat je het spel overnieuw speelt zal je dit waarschijnlijk voorkomen, en krijgt het spel opeens een hele andere verhaallijnZou zeggen: geniet ervan.
En als je er echt over inzit gewoon even opnieuw de scene spelen, wat ik zelf trouwens niet zou doen.)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Lolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik laat gewoon alle keuzes zo. (nouja keuze, te laat met reageren)
Nja, veel plezier. Weet zeker dat het einde zal bevallen
![]()
![]()
Vast wel, ookal is het al 100 keer gespoild wie de dader isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
LolNja, veel plezier. Weet zeker dat het einde zal bevallen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja, over dat doodgaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij gelooft dat? :p Er ook aan gedacht dat mensen je gek willen maken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Vast wel, ookal is het al 100 keer gespoild wie de dader is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Ja, over dat doodgaan:Bij mij gingen er twee dood (en eentje die wel bij het verhaal hoort, maar niet in het rijtje van de 4 belangrijke) de eerste keer, dus knap hoor ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het net een gekke bug wel tijdens de scene in Madison haar huis.Madison Page volledig naakt door bugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Arrgg nog een paar dagen wachten eer hij binnen komt
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik ben een schoft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn SE van HMV is vandaag binnen gekomenKomt mooi uit zo op mijn verjaardag
De Engelse versie bevat trouwens wel het 'boekje' dat je helemaal open kunt klappen.PSN id: NL_SToRM![]()
Gefeliciteerd (zowel met je verjaardag als met de ontvangst van Heavy Rainquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef SToRM81 het volgende:
Mijn SE van HMV is vandaag binnen gekomenKomt mooi uit zo op mijn verjaardag
De Engelse versie bevat trouwens wel het 'boekje' dat je helemaal open kunt klappen.
)
![]()
Welk eindequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
LolNja, veel plezier. Weet zeker dat het einde zal bevallen
Ik heb hem nog een keer uitgespeeld
¨¨¨SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een veel langer einde dan de vorige keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het einde dat hij zal krijgen. Ja, er zijn meerdere einde's maar ik neem aan dat hij niet 10 einde's in 1x zal zien?quote:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨¨¨SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een veel langer einde dan de vorige keer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het einde dat hij zal krijgen. Ja, er zijn meerdere einde's maar ik neem aan dat hij niet 10 einde's in 1x zal zien?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, bij de weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, bij de weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de game Heavy Rain thuis gestuurd gekregen en was heel erg benieuwd naar dit spel. Ik had al wat info opgezocht en dit leek me wel het proberen waard, dus ik nam het spel uit de grote envelop en deed m in mijn ps3. Het leuke vond ik dat je tijdens het installeren van de game het origami figuur die op de voorkant van de hoes staat zelf te vouwen
Opzich vind ik dit spel geweldig mooi alleen de besturing is opzich wel ff wennen.Maar naar een tijdje spelen krijg je het al snel door en is het te vergelijken met de minigames in God of War. Ik heb alleen wat last gehad van glitches waar ik in het midden van een hekje terecht kwam, en er niet meer uit kon, en het spel opnieuw moest opstarten, verder viel het geluid bij sommige filmpjes weg.Maar ik kan eigenlijk niks anders zeggen dat dit echt een geweldig mooi gemaakt spel is die je zeker moet proberen.
+Muziek,graphics,handelingen cool,bijzonder goeie details
_Lopen,vastloper,glitch bij opstappen hekje paparazzi gedeelte,geluid viel weg tijdens filmpje
7.5/10
[ Bericht 8% gewijzigd door DjangoReinhardt op 02-03-2010 21:56:59 ]It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)![]()
Het wordt ook steeds toffer naarmate het verhaal vordert zeg.
Irriteer me wel aan de haperende cut-scenes, en aan het feit dat een QTE scene soms al voorbij is voordat ik door had wat ik nou precies moest doen, maar dat is mijn eigen onkunde natuurlijk.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Is zeg maar de 'hard' versie echt onmogelijk kwa QTE? of sucken jullie gewoonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Het wordt ook steeds toffer naarmate het verhaal vordert zeg.
Irriteer me wel aan de haperende cut-scenes, en aan het feit dat een QTE scene soms al voorbij is voordat ik door had wat ik nou precies moest doen, maar dat is mijn eigen onkunde natuurlijk.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik speel op normal, en dat is goed te doen. Sommige trophies niet gehaald omdat ik te laat was met drukken, maar over het algemeen prima. Enige wat ruk is, is het lopen en de camera. Heb zeker twee momenten niet kunnen doen zoals ik wilde omdat dit niet werkte zoals ik wilde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is zeg maar de 'hard' versie echt onmogelijk kwa QTE? of sucken jullie gewoonThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
In mijn geval zal ik wel gewoon ''sucken''.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is zeg maar de 'hard' versie echt onmogelijk kwa QTE? of sucken jullie gewoon
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoef nog maar een trophy om mijn eerste Platinum trophy te halen.
De laatste trophy die ik moet is nog steeds de Kamikaze trophy.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan dit hele topic niet als een grote spoiler gezien worden.
Gehaaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoef nog maar een trophy om mijn eerste Platinum trophy te halen.
De laatste trophy die ik moet is nog steeds de Kamikaze trophy.
.
Gister meerdere keren geprobeerd maar telkens gefaald en na wat zoeken op internet blijkt dat je je controller anders moet beethouden dan ik deed en nu lukte het in een keer.
![]()
Kamikaze lukt mij nu de tweede keer ook niet. Vind het wel best ook
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨¨¨Dat einde kreeg ik ook alleen dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld maar wat kut zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Beach het volgende:
Uitgespeeld maar wat kut zeg...Haha, die is nog erger dan mijn eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was nog een dooie vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, die is nog erger dan mijn einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik was nog een dooie vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de trophy heb gehaald is het wel best ook jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kamikaze lukt mij nu de tweede keer ook niet. Vind het wel best ook.
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door DjangoReinhardt op 03-03-2010 01:33:14 ]It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)![]()
Ik ben er gisteren dan eindelijk aan begonnen. Ik heb een paar uur zitten spelen en ben nu net voorbij het stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het tot nu toe toch wel wat kalmpjes, dus ik hoop dat de spanning nog een stuk omhoog gaat
Er was wel een stuk dat ik niet echt logisch vond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat bij dit spel de drang om de personages in leven te houden veel hoger ligt dan met welk ander spel dan ook, omdat het zo veel invloed kan hebben op het verhaal. Dat vind ik wel erg sterk gedaan
Ik heb aan het begin trouwens ingevuld dat ik vaak games speel, dus ik neem aan dat het spel dan op hard staat?
[ Bericht 28% gewijzigd door SToRM81 op 03-03-2010 09:33:54 ]PSN id: NL_SToRM![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Ik denk het ook niet, dan ben je wel heel cruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Overigens, heeft iemand enig idee hoe het nou zit met die OST en die PSN Code? Ik heb ToysXL gemaild, maar die verwijzen me naar Sony. Ik dacht dat Sony had gezegd dat je naar je supplier moest?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Dat gaat zeker omhoog !!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het tot nu toe toch wel wat kalmpjes, dus ik hoop dat de spanning nog een stuk omhoog gaat
De spanning-opbouw in deze game is wat mij betreft ongeëvenaard.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik lees, oa op de PS fora, dat ik vanaf morgen ook Sony kan bellen. Doe ik dat wel, geen zin om in discussie te gaan met ToysXL.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:31 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gewoon netjes een nieuwe code gekregen van HMV![]()
Al met al ga ik daar niet meer pre-orderen trouwens. Ik heb netjes geleverd gekregen, maar de communicatie is echt karigThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, dan ben je wel heel cru
Overigens, heeft iemand enig idee hoe het nou zit met die OST en die PSN Code? Ik heb ToysXL gemaild, maar die verwijzen me naar Sony. Ik dacht dat Sony had gezegd dat je naar je supplier moest?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een Heavy Rain comic:
Niet grappig though
Dat is goed nieuws! Ik heb nu al zin om verder te spelenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gaat zeker omhoog !!
De spanning-opbouw in deze game is wat mij betreft ongeëvenaard.
PSN id: NL_SToRM![]()
Las dat het begin juist zo langzaam is zodat je binding krijgt met de karakters, en dat vind ik goed gelukt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Ik heb nu al zin om verder te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Veel stukken in het begin had ik al over gehoord of zaten in de demo, dus dan speel je het toch al anders...
Het eerste stuk met Scott Shelby verliep wel anders dan ik eerder in de demo hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef SToRM81 het volgende:
Veel stukken in het begin had ik al over gehoord of zaten in de demo, dus dan speel je het toch al anders...
Het eerste stuk met Scott Shelby verliep wel anders dan ik eerder in de demo hadDaarom doe ik dus aan een media-blakoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige dat jammer was, was die enorme spoiler in het eerste topic
Dat is enorm zonde ja
Ik vind het zelfs al teveel om te weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Dat is enorm zonde ja
Ik vind het zelfs al teveel om te weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wat ik me afvraag en zelf eigenlijk niet heb geprobeerd is het volgende als je de eerste keer bij Lauren op bezoek gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, ik weet al wie de killer is omdat bepaalde mensen dit gewoon maar even tussen neus en lippen door in het PS3 topic hadden neergezet...
Maar het maakt het spel er gelukkig niet minder op tot nu toe.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Er had er een zelfs speciaal een account voor aangemaakt om even te spoilen. Leuk, nu moet ik maanden wachten totdat ik het vergeten ben...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach, ik weet al wie de killer is omdat bepaalde mensen dit gewoon maar even tussen neus en lippen door in het PS3 topic hadden neergezet...
Maar het maakt het spel er gelukkig niet minder op tot nu toe.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Daarom lees ik die gametopics vaak maar half. Je krijgt ongewild toch altijd wel teveel info te lezen die je liever niet had willen weten. Volgende topic ga ik ook pas lezen als ik hem heb uitgespeeld.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Dat is enorm zonde ja
Ik vind het zelfs al teveel om te weten datKut, ik moest deze spoiler weer zo nodig lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had hetzelfde ja...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar het maakt het spel er gelukkig niet minder op tot nu toe.Maar goed om te horen dat het spel alsnog bevalt dan.
PSN id: NL_SToRM![]()
Wel jammer voor jullie.
Er is namelijk echt een merkbaar verschil tussen de eerste keer dat je nog van niets weet en de latere keren dat je het spel speelt .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is zeker waar, ik heb mijn eerste playthrough niks opgezocht en kreeg een heel ander einde toen ik de tweede keer voor de trophies ging.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer voor jullie.
Er is namelijk echt een merkbaar verschil tussen de eerste keer dat je nog van niets weet en de latere keren dat je het spel speelt .![]()
Had net tweemaal een scene die ik de eerste keer niet had, erg tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik heb m uitgespeeld op ze moeilijkst en ze leven allemaal nog simpel spelIt Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)![]()
Ik ben nog niet klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een briljant spel zeg !
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben nog niet klaar.Daar ben ik nu ook weer. Grappig om te zien dat ik onbewust sommige dingen toch weer hetzelfde doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een briljant spel zeg !
Uhmmm ik ga niet alles terug lezen niet uit onwil maar omdat er eerder nogal wat spoilers stonden.
Volgens mij was het wel al eens langs gekomen.
Mijn save game wil niet meer laden.Zwart scherm.
Volgens mij was ik al best ver.
![]()
Is daar nog een oplossing voor of helaas pindakaas?![]()
![]()
Heeft iemand btw de engelse SE al ontvangen? Ben wel erg benieuwd of daar nou dat extra foldertje wel bij zit.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: