Welk eindequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
LolNja, veel plezier. Weet zeker dat het einde zal bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een veel langer einde dan de vorige keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Het einde dat hij zal krijgen. Ja, er zijn meerdere einde's maar ik neem aan dat hij niet 10 einde's in 1x zal zien?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hem nog een keer uitgespeeld
¨¨¨SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een veel langer einde dan de vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het einde dat hij zal krijgen. Ja, er zijn meerdere einde's maar ik neem aan dat hij niet 10 einde's in 1x zal zien?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, bij de weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, bij de weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de game Heavy Rain thuis gestuurd gekregen en was heel erg benieuwd naar dit spel. Ik had al wat info opgezocht en dit leek me wel het proberen waard, dus ik nam het spel uit de grote envelop en deed m in mijn ps3. Het leuke vond ik dat je tijdens het installeren van de game het origami figuur die op de voorkant van de hoes staat zelf te vouwen
Opzich vind ik dit spel geweldig mooi alleen de besturing is opzich wel ff wennen.Maar naar een tijdje spelen krijg je het al snel door en is het te vergelijken met de minigames in God of War. Ik heb alleen wat last gehad van glitches waar ik in het midden van een hekje terecht kwam, en er niet meer uit kon, en het spel opnieuw moest opstarten, verder viel het geluid bij sommige filmpjes weg.Maar ik kan eigenlijk niks anders zeggen dat dit echt een geweldig mooi gemaakt spel is die je zeker moet proberen.
+Muziek,graphics,handelingen cool,bijzonder goeie details
_Lopen,vastloper,glitch bij opstappen hekje paparazzi gedeelte,geluid viel weg tijdens filmpje
7.5/10
[ Bericht 8% gewijzigd door DjangoReinhardt op 02-03-2010 21:56:59 ]It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)![]()
Het wordt ook steeds toffer naarmate het verhaal vordert zeg.
Irriteer me wel aan de haperende cut-scenes, en aan het feit dat een QTE scene soms al voorbij is voordat ik door had wat ik nou precies moest doen, maar dat is mijn eigen onkunde natuurlijk.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Is zeg maar de 'hard' versie echt onmogelijk kwa QTE? of sucken jullie gewoonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Het wordt ook steeds toffer naarmate het verhaal vordert zeg.
Irriteer me wel aan de haperende cut-scenes, en aan het feit dat een QTE scene soms al voorbij is voordat ik door had wat ik nou precies moest doen, maar dat is mijn eigen onkunde natuurlijk.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik speel op normal, en dat is goed te doen. Sommige trophies niet gehaald omdat ik te laat was met drukken, maar over het algemeen prima. Enige wat ruk is, is het lopen en de camera. Heb zeker twee momenten niet kunnen doen zoals ik wilde omdat dit niet werkte zoals ik wilde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is zeg maar de 'hard' versie echt onmogelijk kwa QTE? of sucken jullie gewoonThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
In mijn geval zal ik wel gewoon ''sucken''.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is zeg maar de 'hard' versie echt onmogelijk kwa QTE? of sucken jullie gewoon
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoef nog maar een trophy om mijn eerste Platinum trophy te halen.
De laatste trophy die ik moet is nog steeds de Kamikaze trophy.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan dit hele topic niet als een grote spoiler gezien worden.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Gehaaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoef nog maar een trophy om mijn eerste Platinum trophy te halen.
De laatste trophy die ik moet is nog steeds de Kamikaze trophy.
.
Gister meerdere keren geprobeerd maar telkens gefaald en na wat zoeken op internet blijkt dat je je controller anders moet beethouden dan ik deed en nu lukte het in een keer.
![]()
Kamikaze lukt mij nu de tweede keer ook niet. Vind het wel best ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hem nog een keer uitgespeeld
¨¨¨Dat einde kreeg ik ook alleen dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld maar wat kut zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Beach het volgende:
Uitgespeeld maar wat kut zeg...Haha, die is nog erger dan mijn eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik was nog een dooie vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, die is nog erger dan mijn einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik was nog een dooie vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de trophy heb gehaald is het wel best ook jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kamikaze lukt mij nu de tweede keer ook niet. Vind het wel best ook.
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door DjangoReinhardt op 03-03-2010 01:33:14 ]It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)![]()
Ik ben er gisteren dan eindelijk aan begonnen. Ik heb een paar uur zitten spelen en ben nu net voorbij het stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het tot nu toe toch wel wat kalmpjes, dus ik hoop dat de spanning nog een stuk omhoog gaat
Er was wel een stuk dat ik niet echt logisch vond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat bij dit spel de drang om de personages in leven te houden veel hoger ligt dan met welk ander spel dan ook, omdat het zo veel invloed kan hebben op het verhaal. Dat vind ik wel erg sterk gedaan
Ik heb aan het begin trouwens ingevuld dat ik vaak games speel, dus ik neem aan dat het spel dan op hard staat?
[ Bericht 28% gewijzigd door SToRM81 op 03-03-2010 09:33:54 ]PSN id: NL_SToRM![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Ik denk het ook niet, dan ben je wel heel cruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Overigens, heeft iemand enig idee hoe het nou zit met die OST en die PSN Code? Ik heb ToysXL gemaild, maar die verwijzen me naar Sony. Ik dacht dat Sony had gezegd dat je naar je supplier moest?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: