Koosy is daar al lang mee bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
je zit bij fokgames?
of voor een ander medium?
Nee, voor een ander medium, ik doe sport, geen gamesquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
je zit bij fokgames?
of voor een ander medium?
vandaar ook de vraagquote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, voor een ander medium, ik doe sport, geen games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Morthill het volgende:
Muck werkt voor een concurrent. Ik eis zijn vertrek!!1!ZijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt meer dan een jaar met me samengewerkt, en noemt me 'zijn'
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ik noem iedereen een hij. Ik kreeg vandaag mijn volledig vrouweleijk werkgroep over me heen (figuurlijk uiteraard), omdat ik de schrijver van een artikel een man noemde terwijl ze Martha heettequote:Op maandag 22 februari 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn
Menselijk drama is toch heel erg on-topic?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik noem iedereen een hij. Ik kreeg vandaag mijn volledig vrouweleijk werkgroep over me heen (figuurlijk uiteraard), omdat ik de schrijver van een artikel een man noemde terwijl ze Martha heette
maar we dwalen af van het topic.
En die 6-cd full-motion troep was awesomequote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:47 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik snap echt de ballen van de razend enthousiaste recensie die dit spel krijgt. Ik kon het niet het laten om ergens wat spoilers te lezen, maar het verhaal is echt om te janken zo slecht. Wat ik in filmpjes gezien heb aan dialogen en voice-acting is ook uitermate pover. In een spel in dit genre is dat toch niet over het hoofd te zien? Zo geweldig ziet de gameplay er ook niet uit. Ik bedoel: hoe leuk is het om met een controller je virtueel je tanden te poetsen? Hoe kan het dat uitgerekend dit spel naar voren wordt geschoven als innoverend en een grote stap naar een echt 'volwassen' werk? Hoe pretensieus wil je het hebben?
Het doet me een beetje denken aan de 'interactieve film' hype halverwege de jaren negentig, toen elke PC game op 6 cds kwam met allemaal B-acteurs die tegen blue-screens gefilmd werden.
Je had op de PlayStation ook die interactieve film die zo gruwelijk flopte. Geen flauw idee meer hoe die heette. Zelfde concept en niemand liep er warm voor. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:47 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik snap echt de ballen van de razend enthousiaste recensie die dit spel krijgt. Ik kon het niet het laten om ergens wat spoilers te lezen, maar het verhaal is echt om te janken zo slecht. Wat ik in filmpjes gezien heb aan dialogen en voice-acting is ook uitermate pover. In een spel in dit genre is dat toch niet over het hoofd te zien? Zo geweldig ziet de gameplay er ook niet uit. Ik bedoel: hoe leuk is het om met een controller virtueel je tanden te poetsen? Hoe kan het dat uitgerekend dit spel naar voren wordt geschoven als innoverend en een grote stap naar een echt 'volwassen' werk?
Het doet me een beetje denken aan de 'interactieve film' hype halverwege de jaren negentig, toen elke PC game op 6 cds kwam met allemaal B-acteurs die tegen blue-screens gefilmd werden. Je lacht je kapot als je die spellen nu ziet.
ik zou deze voorzet heel mooi kunnen inkoppen, maar dat doe ik gewoon nietquote:Op maandag 22 februari 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn
Dragons Lairquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je had op de PlayStation ook die interactieve film die zo gruwelijk flopte. Geen flauw idee meer hoe die heette. Zelfde concept en niemand liep er warm voor. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)aan-marktplaats.html
Haha
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
Haha
"Studentengrap?" + "400 kilo verankerd in de grond" Goede journalistiek!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
Haha
nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
Haha
Alleen Amerika kan er pas vanaf 4 maart gebruik van maken, wij al vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
De code die je bij de CE krijgt kan pas 4 maart gebruikt worden.![]()
Ik dacht dat dat juist het punt van de CE was, dat je de DLC kreeg voordat iedereen anders het kreeg
Ah, Dat wist ik niet, Bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Alleen Amerika kan er pas vanaf 4 maart gebruik van maken, wij al vanaf dag 1.
Graag gedaanquote:
Zou mooi zijn als het spel morgen al verzonden zou worden maar ik denk dat ie pas donderdag verzonden wordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb nog niks van intertoys gezien, zal denk morgen wel een mailtje krijgen
Hoeveel heb je betaald ervoor?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist opgepikt bij Free Record Shop. De medewerker daar vertelde geen memo te hebben ontvangen dat hij hem niet mocht verkopen voor vrijdag dus wellicht dat ongeduldige fokkertjes een poging kunnen wagen bij de lokale FRS
64,99.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald ervoor?
Hmmh ok, denk dat ik em toch gewoon op Blah bestel. Die paar daagjes extra wachten zou niet zozeer killing moeten zijn.quote:
derp derp.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Misan het volgende:
360 inruilen voor een PS3 is sowieso een goede zet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
derp derp.
Maar Heavy Rain binnen, genieten nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd om het boekje te lezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Wessiej het volgende:
We beginnen met een update van 266 mb, wtf zit daarin, een nieuwe storyline ofzo, duurt anders even retelang.
Zit hier met een berg origami vogelsquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Zo ik heb mijn origami gevouwen, heerlijk. Nu tijd om echt te beginnen.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef Personan het volgende:
Die site van intertoys is wel kut, Je kan niet zien hoe het staat met je bestellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me nu nog inhouden... pff moeilijk hoor
http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html?quote:
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Personan het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html?
Blijkbaar is het spel ook uitverkocht.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).
Inderdaad. Het liefst morgen. Vooral omdat ik vrijdag vroeg thuis ben, en TNT eerst altijd bij bedrijven bezorgt en pas in de (na)middag bij de rest. Ik kan geen hele dag wachten, haha! :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:44 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik ook.
Zolang ik het spel maar morgen of vrijdag binnen heb
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een game mij bijna een traan in mijn ogen laat krijgen
hmm, dat kregen meerdere games (Shadow of the Colossus oa) bij mij al voor elkaar, maar als ie daarmee on par is, prima.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een game mij bijna een traan in mijn ogen laat krijgen
Het moet indd even op gang komen, maar ik ben nu ongeveer 3 uurtjes in de game en kan maar 1 ding zeggenquote:
Nee ik wilde hiermee aantonen dat het begin juist prachtig is, vond het zo vetquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Het moet indd even op gang komen, maar ik ben nu ongeveer 3 uurtjes in de game en kan maar 1 ding zeggen!
Haha, het was ook prachtig, echt mooi en vernieuwed, maar dient toch volgens mij als een soort tutorialquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee ik wilde hiermee aantonen dat het begin juist prachtig is, vond het zo vet
Heb je al het gevoel dat je het spel meerdere malen wil spelen nadat je het hebt uitgespeeld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha, het was ook prachtig, echt mooi en vernieuwed, maar dient toch volgens mij als een soort tutorial
Het verhaallijn van die FBI dude is echt nice. Het is ook erg leuk om die lastige keuzes te moeten maken zo snel.
I'm hooked!
Jup, ik heb al een aantal keuzes gemaakt, die je vrij snel moet nemen, waar het verhaal op verderbouwt.. waarvan ik wel wil weten wat er gebeurd als ik het bv anders had aangepakt.. bv met de keuze om iemand neer te schieten of er op in blijven praten..quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Heb je al het gevoel dat je het spel meerdere malen wil spelen nadat je het hebt uitgespeeld?
ik keek vanmorgen rond half 12 nog en toen kon het nog wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).
In de mail van dat de order is geplaatst staat dat je 'm op de release dag binnen krijgt (op de site van Intertoys stond 26-02) dus dat moet wel goed komen. Heb geen andere mail gehad van vertraging ofzo :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik keek vanmorgen rond half 12 nog en toen kon het nog wel!
Ach, ik voel een teleurstelling aankomen
omdat 'ie officieel vrijdag pas uitkomt in Europaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Bow het volgende:
damn, waarom ligt ie hier nou nog niet in de winkel
SPOILER: missie in parkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kleine details maken het zo gaaf!!!![]()
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Net 2 uur aan mijn special editiongezeten, en echt erg vet, sowieso is het "natte" hoesje gaaf en de ps3 thema is ook nice. Maar het spel, omg ik zit er nu al helemaal ingezogen. Echt vet, 1 van de eerste details waar ik echt verbaasd van opkeek was:
Heb de spoiler gelezen. Moet echt niet meer in dit topic rond blijven hangen, pffSPOILER: missie in parkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kleine details maken het zo gaaf!!!![]()
![]()
Gelukkig was het niet iets groots wat je hebt verraden
![]()
Kan ook zijn dat het spel morgen al komt aangezien ze beloven dat je het spel op de dag van de release krijgt en niet overal in Nederland word het een dag nadat je het op de post hebt gedaan al bezorgtquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
In de mail van dat de order is geplaatst staat dat je 'm op de release dag binnen krijgt (op de site van Intertoys stond 26-02) dus dat moet wel goed komen. Heb geen andere mail gehad van vertraging ofzo :p
Ik heb ingeleverd wall-e en stuntman ignition, beide goedkope geflopte games, topdeal dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht dat gamemania niet alles aanpakt kwa oude games?!
Waar had je besteld??quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toen lag 'ie ineens in m'n brievenbusGeen verzendmelding of iets gehad
ToysXL. Special Edition voor 60quote:
Oh. ok :p Nja, veel plezier ermeequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ToysXL. Special Edition voor 60
Dat boekje zat er bij mij niet bij, terwijl hij toch echt gesealed was?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |