derp derp.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Misan het volgende:
360 inruilen voor een PS3 is sowieso een goede zet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
derp derp.
Maar Heavy Rain binnen, genieten nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd om het boekje te lezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Wessiej het volgende:
We beginnen met een update van 266 mb, wtf zit daarin, een nieuwe storyline ofzo, duurt anders even retelang.
Zit hier met een berg origami vogelsquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Zo ik heb mijn origami gevouwen, heerlijk. Nu tijd om echt te beginnen.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef Personan het volgende:
Die site van intertoys is wel kut, Je kan niet zien hoe het staat met je bestellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me nu nog inhouden... pff moeilijk hoor
http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html?quote:
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Personan het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html?
Blijkbaar is het spel ook uitverkocht.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).
Inderdaad. Het liefst morgen. Vooral omdat ik vrijdag vroeg thuis ben, en TNT eerst altijd bij bedrijven bezorgt en pas in de (na)middag bij de rest. Ik kan geen hele dag wachten, haha! :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:44 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik ook.
Zolang ik het spel maar morgen of vrijdag binnen heb
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een game mij bijna een traan in mijn ogen laat krijgen
hmm, dat kregen meerdere games (Shadow of the Colossus oa) bij mij al voor elkaar, maar als ie daarmee on par is, prima.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een game mij bijna een traan in mijn ogen laat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |