abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78130623
In de final kan je zeker niet de besturing aanpassen naar eigen wens? Was in de demo al redelijk bezig om goed op te letten om de goede knop in te drukken om te lopen omdat ik het anders gewend ben in andere spellen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_78131967
Vond de game wel vermakelijk. Alleen inderdaad de bestudering is zo nu en dan nogal frustrerend.
Vooral in de FBI scene dat je in het donker moet zoeken.
Verder was de vechtscene typisch Fahrenheit: Tergend lang dus, maar wel vermakelijk!
Ook de voice dubs vind ik ook wel vermakelijk. Ik spring eerst over naar russisch om die chick die haar zoon heeft verloren te laten schelden in het duits, en verder te emoën in het frans. Heb me rot gelachen!
Nog steeds erg positief naar het uiteindelijke resultaat. De graphics zijn om af te likken! Aber de besturing kan beter.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_78133906
Nogmaals, de besturing kan niet beter, ze hebben het express zo gedaan ivm plotselinge camera-bewegingen….
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_78133971
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze hebben het express zo gedaan, omdat ze nu de camera *ineens* kunnen draaien voor een spannende scene bv. terwijl jij gewoon rechtdoor kunt blijven lopen.

Als je normale controls zou hebben loop je ineens de andere kant op als de camera draait.
Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_78134336
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.

Als je gewoon met de pookjes zou lopen, naar het noorden loopt, en de camera draait ineens 180 graden, dan zou het enorm verwarrend worden a la de oude RE games.

Daarom hebben ze ervoor gekozen om met R2 te lopen. (of welke knop het ook alweer was)

Ik vind het een logische keuze iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_78134393
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voiceacting is ook tenenkrommend. Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg. Gameplay is op zich wel tof, en het verhaal lijkt me interessant. Maar de besturing en de voiceacting halen me helemaal uit het spel. Consequenties in de demo vallen me ook wat tegen. Langer vechten met die dude zorgt hoogstens voor een blauw oog en een bloedneus.
Als ik op NeoGAF zo de eerste impressies lees dan gaan de consequenties wel een heel stuk verder.
PSN id: NL_SToRM
pi_78134394
quote:

[..]

Met andere woorden je moet je besturing op het moment dat de camera draait veranderen. Dus als je eerst met je pookje naar boven staat, moet deze naar beneden gedrukt worden. Met name in steegjes en gangen is dit af en toe vervelend. Maar imo niet zozeer iets waardoor de game zou kunnen falen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_78134496
quote:
Waar ik wel even aan moest wennen is dat je dus niet om je as draait maar echt naar de richting loopt waar je de stick naartoe houdt. Maar ik denk dat dit uiteindelijk wel beter werkt dan het om de as draaien, aangezien dat systeem erg traag is.

Op NeoGAF zijn er die m al hebben: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=19860982&postcount=1450

De standaard editie ziet er ook al goed uit
Ik vind het altijd wel mooi als de binnenkant het de doosje ook een afbeelding heeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2010 12:37:51 ]
pi_78135846
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_78150602
Zelfs echte 360 fanboys zijn er weg van: http://www.planetxbox360.(...)_Reason_to_Buy_a_PS3

pi_78150964
Heavy Rain bij Intertoys bestellen kan niet meer (http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html). Alleen mensen die al gereserveerd hadden kunnen dit nog. Over enkele dagen zal het weer mogelijk zijn... als de voorraad dit toelaat.
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:52:09 #162
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_78153252
Oef ik heb hem net bij Nedgames besteld. ben ik ff op tijd
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_78153491
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef janrad het volgende:
Oef ik heb hem net bij Nedgames besteld. ben ik ff op tijd
Hoop niet voor je dat je daar de special edition hebt besteld. 80 euro is veelsteveel
pi_78154181
Sjonge, wou ik hem op die Engelse site bestellen, moet je met creditcard betalen Dan maar wachten tot ik geld genoeg heb om hem gewoon in de winkel te kopen
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:28:50 #165
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78172148
Op www.blahdvd.com kost ie 45nog wat euro. Maar daar heb je ook een cc nodig.

Verder vandaag een preview gelezen in de Spits. Nog meer lovend nieuws over de game!
Het is geen game, het is geen film.. Het is een interactief dramaverhaal.
Dinsdag gaan ze een review posten, dus ik denk dat ik de krant dan bewust ff links laat liggen mochten ze gaan spoilen...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_78186977
Madison Paige =

Kanonne.
pi_78195561
Aangezien MAG me niet kon boeien, hoop ik dat Heavy Rain wel een reden is om me PS3 eens aan te sluiten

Wacht nog maar ff af denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78208496

pi_78211251
Wow! wat gaaf zeg!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_78225433
Wow, die special edition ziet er goed uit zeg! Toch blij dat ik daarvoor gekozen heb
Het 3D regen-effect op het doosje is ook erg geslaagd zo te zien.
pi_78227421
Ik dacht even dat dat doosje echt nat was
Feyenoord Rotterdam
pi_78231929
Ik twijfel of ik de Nederlandse versie of de Engelse versie wil hebben. Als ik bij gamehubs.com bestel zal ik wel de Engelse versie krijgen, toch? Of staat er op de UK versie ook Nederlandse taal?
Naar welke versie gaat jullie voorkeur uit?
pi_78232433
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef ZoneKill het volgende:
Ik twijfel of ik de Nederlandse versie of de Engelse versie wil hebben. Als ik bij gamehubs.com bestel zal ik wel de Engelse versie krijgen, toch? Of staat er op de UK versie ook Nederlandse taal?
In de demo kan je de taal op Nederlands zetten. Heb je dat al gedaan?

Ik persoonlijk speel games gewoon in het Engels en dus ook Heavy Rain. In het Nederlands vind ik het vaak tenenkrommend slecht.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:34:23 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78236254
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef ZoneKill het volgende:
UK versie zal geen andere talen bevatten! Dan moet je echt voor de Nederlandse versie gaan. Daar kan je wel kiezen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_78243552
Ziet er gaaf uit, die SE.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:45:23 #176
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_78244982
Bij de MM volgende week voor 55¤
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 21 februari 2010 @ 00:03:02 #177
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_78247911
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Madison Paige =

[ afbeelding ]

Kanonne.
Madison Page =

Toch eens de demo in het Nederlands proberen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 21 februari 2010 @ 01:15:04 #178
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78250338
Wat ik me afvraag bij de release datum of de game in de winkels ( especially de Special Edition ) ook gewoon te verkrijgen is... Prijs boeit me niet zo.... oplage echter wel.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_78258023
Je zou het eens kunnen vragen in de betreffende winkel he
VGP heeft de preorders trouwens al verzonden, wel een nette actie van ze.
pi_78258596
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:44 schreef SToRM81 het volgende:
Je zou het eens kunnen vragen in de betreffende winkel he
VGP heeft de preorders trouwens al verzonden, wel een nette actie van ze.
Dat is de USA versie??
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_78259382
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is de USA versie??
pi_78261593
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:37 schreef Personan het volgende:

[..]

Wat?

Of snap je niet wat ik er mee bedoel?
pi_78269615
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat?

Of snap je niet wat ik er mee bedoel?
Het is toch logisch dat ze bij VGP, wat een canadees bedrijf is, de amerikaanse versie verkopen?
  zondag 21 februari 2010 @ 17:59:25 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78270607
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:26 schreef Personan het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat ze bij VGP, wat een canadees bedrijf is, de amerikaanse versie verkopen?
Nee, het is ook niet waar. Ze verkopen er de Canadese versie. Die heeft vaak naast een Engelse handleiding ook een Franse. Dus hou die maar bij je
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_78270948
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, het is ook niet waar. Ze verkopen er de Canadese versie. Die heeft vaak naast een Engelse handleiding ook een Franse. Dus hou die maar bij je
De amerikaanse versie valt onder de NTSC-U regio en ESRB. Dus overal in Amerika wordt dezelfde versie verkocht. Het kan best zijn dat er wat franse tekst op het doosje bijkomt of bij de handleiding maar dan is het nog wel dezelfde versie
  zondag 21 februari 2010 @ 18:15:11 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78271126
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Personan het volgende:

[..]

De amerikaanse versie valt onder de NTSC-U regio en ESRB. Dus overal in Amerika wordt dezelfde versie verkocht. Het kan best zijn dat er wat franse tekst op het doosje bijkomt of bij de handleiding maar dan is het nog wel dezelfde versie
UK en NL versie zijn toch ook allebei PAL en vallen onder PEGI? Zijn toch allebei anders.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_78272098
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:26 schreef Personan het volgende:

[..]

ik wist dus niet wat VGP was! Maar goed, het was ook maar een vraag
pi_78277398
Nog 5 nachtjes (en voor sommige zelfs korter :p) slapen...

Hoop dat ze een beetje op tijd bezorgen die vrijdag. Ben tussen 1 uur en half twee al thuis dus hoop dat-ie er dan al is
pi_78279632
Ik heb nog geen pre-order gedaan, dus denk dat ik hem vrijdag wel in de stad haal
pi_78279688
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb nog geen pre-order gedaan, dus denk dat ik hem vrijdag wel in de stad haal
Ja, dat had ik ook kunnen doen maar bij pre-order krijg je gelijk special edition dussss
pi_78280677
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook kunnen doen maar bij pre-order krijg je gelijk special edition dussss
Waar ergens heb jij dan gedaan?
pi_78280688
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik wist dus niet wat VGP was! Maar goed, het was ook maar een vraag
Excuses dan voor mijn felle reactie
pi_78281976
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waar ergens heb jij dan gedaan?
Intertoys - betrouwbaar genoeg en de prijs was het zelfde als bij de meeste andere winkels.

Maar bij intertoys kan je nu niet meer pre-orderen tenzij je had gereserveerd. Vorige week kon dat nog wel (en toen deed ik het dus ).

Maar volgens mij krijg jij bij de meeste winkels SE als je pre-ordert. Moet je gewoon even informeren. Wel snel zijn want bij veel winkels kan je al niet meer bestellen (zoals bij Intertoys (zie hierboven), ToysXL etc.)

Als ik jou was toch even gouw zoeken, want altijd mooi meegenomen - niet? Eerste DLC gratis, allerlei extra's plus een speciale hoes met regeneffect en nog wat andere dingen.

Volgens mij krijg je bij Bart Smit ook SE als je pre-ordert. Anders ga je morgen even langs de winkel na werk/school om 't te vragen en eventueel gelijk te preorderen.
pi_78289132
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef WSquater het volgende:

[..]

Intertoys - betrouwbaar genoeg en de prijs was het zelfde als bij de meeste andere winkels.

Maar bij intertoys kan je nu niet meer pre-orderen tenzij je had gereserveerd. Vorige week kon dat nog wel (en toen deed ik het dus ).

Maar volgens mij krijg jij bij de meeste winkels SE als je pre-ordert. Moet je gewoon even informeren. Wel snel zijn want bij veel winkels kan je al niet meer bestellen (zoals bij Intertoys (zie hierboven), ToysXL etc.)

Als ik jou was toch even gouw zoeken, want altijd mooi meegenomen - niet? Eerste DLC gratis, allerlei extra's plus een speciale hoes met regeneffect en nog wat andere dingen.

Volgens mij krijg je bij Bart Smit ook SE als je pre-ordert. Anders ga je morgen even langs de winkel na werk/school om 't te vragen en eventueel gelijk te preorderen.
Uhm ik keek toenstraks bij intertoys en toen kreeg je nog gewoon de SE ipv de normale! Dus zal het morgen ff vlug moeten doen in de ochtend
quote:
Special Edition
Pre-order de normale editie van Heavy Rain en ontvang op de dag van de release de Special Edition. Deze bevat de volgende extra-s:
• Rain Effect Slipcase
• PSN Voucher Heavy Rain Chronicle 1 download
• Officiële Soundtrack
• Dynamische XMB Thema

release datum: 26-02Reserveringsinfo: Bestel nu en u heeft dit artikel op datum van release in huis! Wees er snel bij want de voorraad is beperkt. Ga naar het klantenservicemenu voor meer informatie over reserveren bij Intertoys.

Dus maar ff snel gedaan

[ Bericht 11% gewijzigd door Nick-GizMo op 22-02-2010 01:05:19 ]
pi_78290959
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Uhm ik keek toenstraks bij intertoys en toen kreeg je nog gewoon de SE ipv de normale! Dus zal het morgen ff vlug moeten doen in de ochtend
[..]

Dus maar ff snel gedaan

Ik vind het raar dat intertoys ineens zulke acties heeft. Dat is wel de laatste plek waar ik ooit een game zou kopen
pi_78307687
quote:
Op maandag 22 februari 2010 01:42 schreef Personan het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat intertoys ineens zulke acties heeft. Dat is wel de laatste plek waar ik ooit een game zou kopen
Intertoys heeft wel vaker zulke actie's. Hun hebben redelijk veel games hoor.
pi_78318801
Mijn SE van HMV staat sinds vandaag op shipped
Ik zat eigenlijk op een mailtje te wachten, maar blijkbaar doen ze dat niet.
pi_78320795
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:47 schreef SToRM81 het volgende:
Mijn SE van HMV staat sinds vandaag op shipped
Ik zat eigenlijk op een mailtje te wachten, maar blijkbaar doen ze dat niet.
hoop dat je hem snel hebt. ik krijg 'm pas vrrrijddaagggg. nog een hele week, en dus 4 nachten slapen pff.

En die vrijdag duurt vast harrttstikkkeee lang. Want TNT post bezorgt niet meer 's morgens
pi_78321479
Ik hoop m vrijdag/zaterdag te krijgen, maar ik denk dat het voor begin volgende week zal zijn...
pi_78323583
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef WSquater het volgende:

[..]

hoop dat je hem snel hebt. ik krijg 'm pas vrrrijddaagggg. nog een hele week, en dus 4 nachten slapen pff.

En die vrijdag duurt vast harrttstikkkeee lang. Want TNT post bezorgt niet meer 's morgens
dat van tnt is dan weer nieuw voor me !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')