Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze hebben het express zo gedaan, omdat ze nu de camera *ineens* kunnen draaien voor een spannende scene bv. terwijl jij gewoon rechtdoor kunt blijven lopen.
Als je normale controls zou hebben loop je ineens de andere kant op als de camera draait.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.
Als ik op NeoGAF zo de eerste impressies lees dan gaan de consequenties wel een heel stuk verder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voiceacting is ook tenenkrommend. Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg. Gameplay is op zich wel tof, en het verhaal lijkt me interessant. Maar de besturing en de voiceacting halen me helemaal uit het spel. Consequenties in de demo vallen me ook wat tegen. Langer vechten met die dude zorgt hoogstens voor een blauw oog en een bloedneus.
Met andere woorden je moet je besturing op het moment dat de camera draait veranderen. Dus als je eerst met je pookje naar boven staat, moet deze naar beneden gedrukt worden. Met name in steegjes en gangen is dit af en toe vervelend. Maar imo niet zozeer iets waardoor de game zou kunnen falen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.
Waar ik wel even aan moest wennen is dat je dus niet om je as draait maar echt naar de richting loopt waar je de stick naartoe houdt. Maar ik denk dat dit uiteindelijk wel beter werkt dan het om de as draaien, aangezien dat systeem erg traag is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg.
Hoop niet voor je dat je daar de special edition hebt besteld. 80 euro is veelsteveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef janrad het volgende:
Oef ik heb hem net bij Nedgames besteld. ben ik ff op tijd![]()
In de demo kan je de taal op Nederlands zetten. Heb je dat al gedaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef ZoneKill het volgende:
Ik twijfel of ik de Nederlandse versie of de Engelse versie wil hebben. Als ik bij gamehubs.com bestel zal ik wel de Engelse versie krijgen, toch? Of staat er op de UK versie ook Nederlandse taal?
Naar welke versie gaat jullie voorkeur uit?
UK versie zal geen andere talen bevatten! Dan moet je echt voor de Nederlandse versie gaan. Daar kan je wel kiezen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef ZoneKill het volgende:
Ik twijfel of ik de Nederlandse versie of de Engelse versie wil hebben. Als ik bij gamehubs.com bestel zal ik wel de Engelse versie krijgen, toch? Of staat er op de UK versie ook Nederlandse taal?
Naar welke versie gaat jullie voorkeur uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |