Het moet indd even op gang komen, maar ik ben nu ongeveer 3 uurtjes in de game en kan maar 1 ding zeggenquote:
Nee ik wilde hiermee aantonen dat het begin juist prachtig is, vond het zo vetquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Het moet indd even op gang komen, maar ik ben nu ongeveer 3 uurtjes in de game en kan maar 1 ding zeggen!
Haha, het was ook prachtig, echt mooi en vernieuwed, maar dient toch volgens mij als een soort tutorialquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee ik wilde hiermee aantonen dat het begin juist prachtig is, vond het zo vet
Heb je al het gevoel dat je het spel meerdere malen wil spelen nadat je het hebt uitgespeeld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha, het was ook prachtig, echt mooi en vernieuwed, maar dient toch volgens mij als een soort tutorial
Het verhaallijn van die FBI dude is echt nice. Het is ook erg leuk om die lastige keuzes te moeten maken zo snel.
I'm hooked!
Jup, ik heb al een aantal keuzes gemaakt, die je vrij snel moet nemen, waar het verhaal op verderbouwt.. waarvan ik wel wil weten wat er gebeurd als ik het bv anders had aangepakt.. bv met de keuze om iemand neer te schieten of er op in blijven praten..quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Heb je al het gevoel dat je het spel meerdere malen wil spelen nadat je het hebt uitgespeeld?
ik keek vanmorgen rond half 12 nog en toen kon het nog wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).
In de mail van dat de order is geplaatst staat dat je 'm op de release dag binnen krijgt (op de site van Intertoys stond 26-02) dus dat moet wel goed komen. Heb geen andere mail gehad van vertraging ofzo :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik keek vanmorgen rond half 12 nog en toen kon het nog wel!
Ach, ik voel een teleurstelling aankomen
omdat 'ie officieel vrijdag pas uitkomt in Europaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Bow het volgende:
damn, waarom ligt ie hier nou nog niet in de winkel
SPOILER: missie in parkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kleine details maken het zo gaaf!!!![]()
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Net 2 uur aan mijn special editiongezeten, en echt erg vet, sowieso is het "natte" hoesje gaaf en de ps3 thema is ook nice. Maar het spel, omg ik zit er nu al helemaal ingezogen. Echt vet, 1 van de eerste details waar ik echt verbaasd van opkeek was:
Heb de spoiler gelezen. Moet echt niet meer in dit topic rond blijven hangen, pffSPOILER: missie in parkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kleine details maken het zo gaaf!!!![]()
![]()
Gelukkig was het niet iets groots wat je hebt verraden
![]()
Kan ook zijn dat het spel morgen al komt aangezien ze beloven dat je het spel op de dag van de release krijgt en niet overal in Nederland word het een dag nadat je het op de post hebt gedaan al bezorgtquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
In de mail van dat de order is geplaatst staat dat je 'm op de release dag binnen krijgt (op de site van Intertoys stond 26-02) dus dat moet wel goed komen. Heb geen andere mail gehad van vertraging ofzo :p
Ik heb ingeleverd wall-e en stuntman ignition, beide goedkope geflopte games, topdeal dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht dat gamemania niet alles aanpakt kwa oude games?!
Waar had je besteld??quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toen lag 'ie ineens in m'n brievenbusGeen verzendmelding of iets gehad
ToysXL. Special Edition voor 60quote:
Oh. ok :p Nja, veel plezier ermeequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ToysXL. Special Edition voor 60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |