SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Is die blind ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kreeg ook net een Pm met wie het was![]()
Hihi mongool ik ga dat spel niet eens spelen
Ik las dat ie al in het onderwerp stond volgens iemand anders, dus ik blijf wel weg uit mijn PM box tot ik de game heb uitgespeeld, dank voor het navragen iig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PM's worden niet automatisch uit je inbox verwijderd als het account waarmee de PM verstuurd is verwijderd is. Dus als de spoiler al in de titel van de PM staat zou ik je inbox maar even niet openen, anders kun je je PM verwijderen zonder deze te openen.
http://forum.fok.nl/kpdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef WSquater het volgende:
Nog een vraag aan de mensen die de game nog niet hebben, maar 'm wel snel verwachten:
Hoe houden jullie je in de tussentijd bezig?
Ik verwacht 'm vanmiddag al, en zometeen ga ik dan maar even de GoW III demo spelen om een beetje tijd te verdoen. Als-ie er dan nog niet is een paar potjes FIFA
Vrijdag is altijd zo'n fijne dag. Heb ik altijd weer even tijd voor het gamen
Geen idee wat daar is ("Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."). Maar als het iets was van 'wat-doe-je-in-de-tussentijd-forum'. Ik bedoelde meer voor wat mensen op dit moment doen terwijl ze wachten op Heavy Rain (dus geen andere game).quote:
fappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geen idee wat daar is ("Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."). Maar als het iets was van 'wat-doe-je-in-de-tussentijd-forum'. Ik bedoelde meer voor wat mensen op dit moment doen terwijl ze wachten op Heavy Rain (dus geen andere game).
quote:
Je bedoeld dat ik moet zeggen wie de Origami Killer is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
On-topic graag. Bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Normal edition waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef YOgamerYO het volgende:
Heerlijk spel, fantastische sfeer en heerlijk verhaal. ZO goed dat ik hem 2 keer heb. Maar oke wie wil deze ervaring kopen, 45 euro en je hebt hem morgen of overmorgen in huis. Als je in de buurt van Zeist woont vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trophee gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een volgende playthrough toch maar even kijken wat er gebeurd met die andere optie.
Geweldige game! Had niet anders verwacht van de makers van Fahrenheit.
----
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:06 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb net deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trophee gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een volgende playthrough toch maar even kijken wat er gebeurd met die andere optie.
Geweldige game! Had niet anders verwacht van de makers van Fahrenheit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat maar! Hij zit al in me PS3!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja, ik. Vanmiddag voor 3 uur via TNT post. Maar volgens mij bezorgen ze op vrijdag tot 9 uur, dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand van intertoys al binnen? Vraag het maar gewoon, ga niet een heel topic terug lezen en dan er achter komen dat AQ aant spoileren is!
Ziet er trouwens echt gaaf uit. Sommige graphics in het spel zijn echt geweldig, fotorealistisch, andere iets minder. Ik heb trouwens nu al iemandSPOILER: zeeeer kleine spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan een stuk doorgespeeld tot deSPOILER: iets grotere spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt ook leuke bonussen (zie hoofdmenu). Zoals 'de making of' (heb nu alleen nog maar deel 1, denk zodat het verhaal niet verklapt wordt) en ontwerptekeningen enzo. Is echt heel leuk.
De 1e DLC heb ik trouwens al zag ik in het hoofdmenu. Heb de voucher/code nog niet ingevoerd, dus ik denk dat die update van een paar honderd mb in het begin de DLC al was
Trouwens ook leuk van dat als je nieuwe troffeeen krijgt, dat niet gelijk in beeld komt maar pas als je een nieuw stuk aan het laden bent.
Nu even pauze, lekker pizza eten, en dadelijk waarschijnlijk weer door.
[ Bericht 28% gewijzigd door WSquater op 26-02-2010 19:01:06 (Vergat 2e spoiler af te sluiten, excuus) ]![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, ik. Vanmiddag voor 3 uur via TNT post. Maar volgens mij bezorgen ze op vrijdag tot 9 uur, dus wie weet.
Ziet er trouwens echt gaaf uit. Sommige graphics in het spel zijn echt geweldig, fotorealistisch, andere iets minder. Ik heb trouwens nu al iemandSPOILER: zeeeer kleine spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan een stuk doorgespeeld tot deDe DLC is 1GB dus die zat niet bij de update. Je zal wel de DLC store gezien hebben.SPOILER: iets grotere spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt ook leuke bonussen (zie hoofdmenu). Zoals 'de making of' (heb nu alleen nog maar deel 1, denk zodat het verhaal niet verklapt wordt) en ontwerptekeningen enzo. Is echt heel leuk.
De 1e DLC heb ik trouwens al zag ik in het hoofdmenu. Heb de voucher/code nog niet ingevoerd, dus ik denk dat die update van een paar honderd mb in het begin de DLC al was
Trouwens ook leuk van dat als je nieuwe troffeeen krijgt, dat niet gelijk in beeld komt maar pas als je een nieuw stuk aan het laden bent.
Nu even pauze, lekker pizza eten, en dadelijk waarschijnlijk weer door.
DLC moet je trouwens pas na de game zelf spelen omdat er een spoiler in zit![]()
Gast ik was niet aan het spoilerenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand van intertoys al binnen? Vraag het maar gewoon, ga niet een heel topic terug lezen en dan er achter komen dat AQ aant spoileren is!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe ervaring: de uitkomst bij beide einden deed me wel wat.![]()
Volgens mij maakt het weinig uit wat je in het begin doet.
Begin/Tutorial SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vette game! Vind alleen jammer dat ik niet kan rennen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Baal ik ook van idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een vette game! Vind alleen jammer dat ik niet kan rennen!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sony360wii het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit wat je in het begin doet.
Begin/Tutorial SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----![]()
SPOILER: ouwe opaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, uitgespeeld! Erg apart. Apart einde trouwens.
Er zijn er bij mij twee doodgegaanSPOILER: aardige grote spoiler, niet uitgespeeld = niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar de DLC erop zetten en die spelen!SPOILER: al me trofeeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:57 schreef WSquater het volgende:
Wow, uitgespeeld! Erg apart. Apart einde trouwens.
Er zijn er bij mij twee doodgegaanSPOILER: aardige grote spoiler, niet uitgespeeld = niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar de DLC erop zetten en die spelen!Volg de ending guide als je alle andere endings wil zienSPOILER: al me trofeeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb nu 12 verschillende epilogues endings gezien.. volgens mij mis ik er nog 5 of 6..
Is er al een duidelijke ending guide online? die van gamefaqs is wat onduidelijk.PSN-ID: SoliD_S![]()
Hoe duur is de DLC eigenlijk?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Net de ..... tropy binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef janrad het volgende:
Net de ..... tropy binnenReactie op Janrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag heb ik dit spel gekocht en heb al effe gespeeld. Ben net voorbij het stuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel bevalt me heel goed tot nu toe. Moeilijkheidsgraad wel laag gezet want ik heb soms moeite met de juiste knopjes snel in te drukken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 19:23:36 ]![]()
Uitgespeeld voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:17 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Reactie op Janrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere spoiler:Ja, inderdaad (@tweede spoiler). Dat was echt intens. Zoiets heb ik nog nooit gevoeld bij bijvoorbeeld een shooter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook net uitgespeeld. Die 2e spoiler was idd heel intens. Als ik het nog eens helemaal opnieuw ga spelen, denk ik niet dat ik het een 2e keer doe. Het was echt knopjedrukken en heel snel wegkijken.
Ik ga het denk ik zeer binnenkort nog een keer spelen, gewoon steeds één chapter terug, en kijken wat de andere keuzes voor effect hebben. Ik denk alleen wel dat er iets van de charme weg is nu ik weet wie de Origami Killer is. Toch wil ik wel graag weten hoe het ook af had kunnen lopen. Maar ik ben bang dat het alleen nog maar trophyhunten gaat worden.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:17 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Reactie op Janrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel verschillende eindes er in dit spel zitten.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Dit ook weer gehad. Nu maar wachten op GT5, Mafia 2 en Red Dead Redemption.
En ook nog 2010 FIFA World Cup, maar dat is omdat ik FIFA 10 niet heb gekocht![]()
![]()
Heerlijk spel.![]()
Ben nu effe gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK, gisteren uitgespeeld. Onder de indruk van de wijze van spelen, erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een laatste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: