http://forum.fok.nl/kpdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef WSquater het volgende:
Nog een vraag aan de mensen die de game nog niet hebben, maar 'm wel snel verwachten:
Hoe houden jullie je in de tussentijd bezig?
Ik verwacht 'm vanmiddag al, en zometeen ga ik dan maar even de GoW III demo spelen om een beetje tijd te verdoen. Als-ie er dan nog niet is een paar potjes FIFA
Vrijdag is altijd zo'n fijne dag. Heb ik altijd weer even tijd voor het gamen
Geen idee wat daar is ("Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."). Maar als het iets was van 'wat-doe-je-in-de-tussentijd-forum'. Ik bedoelde meer voor wat mensen op dit moment doen terwijl ze wachten op Heavy Rain (dus geen andere game).quote:
fappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Geen idee wat daar is ("Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."). Maar als het iets was van 'wat-doe-je-in-de-tussentijd-forum'. Ik bedoelde meer voor wat mensen op dit moment doen terwijl ze wachten op Heavy Rain (dus geen andere game).
quote:
Je bedoeld dat ik moet zeggen wie de Origami Killer is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
On-topic graag. Bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Normal edition waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef YOgamerYO het volgende:
Heerlijk spel, fantastische sfeer en heerlijk verhaal. ZO goed dat ik hem 2 keer heb. Maar oke wie wil deze ervaring kopen, 45 euro en je hebt hem morgen of overmorgen in huis. Als je in de buurt van Zeist woont vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trophee gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een volgende playthrough toch maar even kijken wat er gebeurd met die andere optie.
Geweldige game! Had niet anders verwacht van de makers van Fahrenheit.
----
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |