Zijn PM blijft zeker wel open staan tot ik m lees of niet ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beide accounts zijn verwijderd van die spoiler gast.
Heb het nagevraagd voor je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn PM blijft zeker wel open staan tot ik m lees of niet ?
PM's worden niet automatisch uit je inbox verwijderd als het account waarmee de PM verstuurd is verwijderd is. Dus als de spoiler al in de titel van de PM staat zou ik je inbox maar even niet openen, anders kun je je PM verwijderen zonder deze te openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Is die blind ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kreeg ook net een Pm met wie het was![]()
Hihi mongool ik ga dat spel niet eens spelen
Ik las dat ie al in het onderwerp stond volgens iemand anders, dus ik blijf wel weg uit mijn PM box tot ik de game heb uitgespeeld, dank voor het navragen iig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PM's worden niet automatisch uit je inbox verwijderd als het account waarmee de PM verstuurd is verwijderd is. Dus als de spoiler al in de titel van de PM staat zou ik je inbox maar even niet openen, anders kun je je PM verwijderen zonder deze te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |