SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die detective...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof spel trouwens, ga vanmiddag verder spelen.Spel doet me een beetje denken aan Blade Runner van vroeger.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2010 10:22:04 ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:20 schreef Gewas het volgende:
Gister paar uurtjes gespeeld, maar ik had mijn hoofd er niet helemaal bij dus ik snapte 2 dingen niet.
Is die hoer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die detective...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof spel trouwens, ga vanmiddag verder spelen.Spel doet me een beetje denken aan Blade Runner van vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Ik moet de demo nog spelen maar heb wel een kortingsbon van 15,- gekregen. wil hem dus wel snel halen. Heb alleen nog 3 andere ongespeelde spellen in de kast liggen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1![]()
Gisternacht uitgespeeld.
zijn er al mensen die hem net als ik uitgespeeld hebben?
Zo ja dan heb ik het een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn belangrijke keuzes en nog best wel happy ending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-02-2010 12:04:03 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er zijn voor alle characters meerdere eindes.. afhankelijk van de keuzes die je maakt en of ze dood gaan ja of nee en of ze betrokken zijn bij de laatste chapter en op welke manier..PSN-ID: SoliD_S![]()
Hoe is het trouwens om hem nog een keer te spelen?
De eerste keer deed ik het namelijk puur op gevoel.
Ergens wil ik hem nog een keer doen ook qua trofees etc.
Maar aan de andere kant dan is het geen gevoel kwestie meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga hem de tweede keer sowieso in het Nederlands spelen, kijken of dat wat isquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het trouwens om hem nog een keer te spelen?
De eerste keer deed ik het namelijk puur op gevoel.
Ergens wil ik hem nog een keer doen ook qua trofees etc.
Maar aan de andere kant dan is het geen gevoel kwestie meer.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Dat heb ik met de demo gedaan kan dat echt niet aan.
in het begin trouwens al gelijk wat dingen anders gedaan en het werkt !
Trofee spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar wat er gebeurd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat heb ik met de demo gedaan kan dat echt niet aan.
in het begin trouwens al gelijk wat dingen anders gedaan en het werkt !
Trofee spoilerWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar wat er gebeurd
![]()
Volgens mij reageert hij dan alleen anders van hoe het op school ging![]()
Helaas heb ik een Xbox 360, geen PS3. Ik heb het spel "gekeken" via een walkthrough op internet, en was erg onder de indruk![]()
DE muziek is geweldig, en de spanning is om te snijden, zelfs door het alleen te bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enige idee waar de DLC over gaat?
I'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef ToverBami het volgende:
Helaas heb ik een Xbox 360, geen PS3. Ik heb het spel "gekeken" via een walkthrough op internet, en was erg onder de indruk![]()
DE muziek is geweldig, en de spanning is om te snijden, zelfs door het alleen te bekijken
DLC gaat over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enige idee waar de DLC over gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:34 schreef WSquater het volgende:
[..]
DLC gaat over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@spoiler 1@spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm awesome, and I fuck dolphins.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef ToverBami het volgende:
[..]
@spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen reden om een extra console in huis te halen, een PS3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef ToverBami het volgende:
Dat is best wel triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enige idee waar de DLC over gaat?
![]()
![]()
Nu maar hopen dat het lang duurt voordat er 15 cm (6 inch) ligt...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Wat mooi ook dat het de hele tijd regent buiten nu. Echt Heavy Rain weer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Tja, ze hebben Heavy Rain ook verboden in de Verenigde Arabische Emiraten. 'T lijkt wel een complot.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Wat mooi ook dat het de hele tijd regent buiten nu. Echt Heavy Rain weer.
![]()
Uitgespeeld. Spoilers ahead!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sterk verhaal!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld. Spoilers ahead!Ben je zo'n matige gamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sterk verhaal!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld. Spoilers ahead!Hoe heb je dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel sterk verhaal!?
.....Kennedy![]()
Zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo:Je zou er bijna van moeten huilen. En in welke scene kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik moet er bijna van huilen. En in welke scene kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand eigenlijk al een exact aantal verschillende eindes? Er staat een gouden trofee voor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: