quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Doe je knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand eigenlijk al een exact aantal verschillende eindes? Er staat een gouden trofee voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Siquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
Wessiej heb jij deze game uitgespeeld
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doe je knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: over hoeveelheid eindesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Fantastisch spel hoor, ook al zit er eigenlijk maar weinig echte gameplay in, de sfeer is ongeėvenaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaallijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al ben ik tevreden met hoe het gelopen is! In de credits zie ik een aantal scene's die ik niet heb doorlopen, dus blijkbaar had ik het nog heel anders kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vraag me of dit essentieel is voor de volgende scene namelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vraag me of dit essentieel is voor de volgende scene namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:04 schreef janrad het volgende:
Ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus veeeeeel opties in de gameHeb nog niet de helft gezien van wat mogelijk is blijkbaar
Vanmiddag even de DLC spelen en dan vanavond opnieuw beginnen met de game. Misschien dat ik er een guide bij pak om de opties door te nemen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Die spoiler van jou, zo is het bij mij ook gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus veeeeeel opties in de gameHeb nog niet de helft gezien van wat mogelijk is blijkbaar
Vanmiddag even de DLC spelen en dan vanavond opnieuw beginnen met de game. Misschien dat ik er een guide bij pak om de opties door te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vraag me of dit essentieel is voor de volgende scene namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker nog: voor de Platinum trophy hoef je nog geen eens alle varianten te zien. Ook na het behalen van deze trophy blijft er voldoende leuks over.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef janrad het volgende:
Het kan dus zomaar dat als je hem uitgespeeld hebt dat je niet alles scenes hebt gezien, en dat is genoeg reden om hem nog een keer te spelen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]Jouw spoiler kan niet, dat heb ik geprobeerd, maar dan zegt ze dat eerst wat moet onderzoeken. Je kan dus niet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sterker nog: voor de Platinum trophy hoef je nog geen eens alle varianten te zien. Ook na het behalen van deze trophy blijft er voldoende leuks over.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jouw spoiler kan niet, dat heb ik geprobeerd, maar dan zegt ze dat eerst wat moet onderzoeken. Je kan dus niet weg.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |