abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78670560
Ik heb gewoon netjes een nieuwe code gekregen van HMV
PSN id: NL_SToRM
pi_78670692
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het tot nu toe toch wel wat kalmpjes, dus ik hoop dat de spanning nog een stuk omhoog gaat
Dat gaat zeker omhoog !!

De spanning-opbouw in deze game is wat mij betreft ongeėvenaard.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:38:04 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78670760
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:31 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gewoon netjes een nieuwe code gekregen van HMV
Ik lees, oa op de PS fora, dat ik vanaf morgen ook Sony kan bellen. Doe ik dat wel, geen zin om in discussie te gaan met ToysXL.

Al met al ga ik daar niet meer pre-orderen trouwens. Ik heb netjes geleverd gekregen, maar de communicatie is echt karig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:40:08 #279
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_78670824
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet, dan ben je wel heel cru

Overigens, heeft iemand enig idee hoe het nou zit met die OST en die PSN Code? Ik heb ToysXL gemaild, maar die verwijzen me naar Sony. Ik dacht dat Sony had gezegd dat je naar je supplier moest?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:42:53 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78670907
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef janrad het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
En weer een Heavy Rain comic:

Niet grappig though
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_78671012
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gaat zeker omhoog !!

De spanning-opbouw in deze game is wat mij betreft ongeėvenaard.
Dat is goed nieuws! Ik heb nu al zin om verder te spelen
pi_78671399
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws! Ik heb nu al zin om verder te spelen
Las dat het begin juist zo langzaam is zodat je binding krijgt met de karakters, en dat vind ik goed gelukt!
SPOILER
pi_78672699
Veel stukken in het begin had ik al over gehoord of zaten in de demo, dus dan speel je het toch al anders...

Het eerste stuk met Scott Shelby verliep wel anders dan ik eerder in de demo had
SPOILER
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:41:40 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78672800
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef SToRM81 het volgende:
Veel stukken in het begin had ik al over gehoord of zaten in de demo, dus dan speel je het toch al anders...

Het eerste stuk met Scott Shelby verliep wel anders dan ik eerder in de demo had
SPOILER
Daarom doe ik dus aan een media-blakout Het enige dat jammer was, was die enorme spoiler in het eerste topic
pi_78672897
Dat is enorm zonde ja

Ik vind het zelfs al teveel om te weten dat
SPOILER
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:46:52 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78672964
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Dat is enorm zonde ja

SPOILER
SPOILER
pi_78673401
Wat ik me afvraag en zelf eigenlijk niet heb geprobeerd is het volgende als je de eerste keer bij Lauren op bezoek gaat.
SPOILER
pi_78673441
Ach, ik weet al wie de killer is omdat bepaalde mensen dit gewoon maar even tussen neus en lippen door in het PS3 topic hadden neergezet...

Maar het maakt het spel er gelukkig niet minder op tot nu toe.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:13:20 #289
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_78673993
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach, ik weet al wie de killer is omdat bepaalde mensen dit gewoon maar even tussen neus en lippen door in het PS3 topic hadden neergezet...

Er had er een zelfs speciaal een account voor aangemaakt om even te spoilen. Leuk, nu moet ik maanden wachten totdat ik het vergeten ben...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_78674153
Daarom lees ik die gametopics vaak maar half. Je krijgt ongewild toch altijd wel teveel info te lezen die je liever niet had willen weten. Volgende topic ga ik ook pas lezen als ik hem heb uitgespeeld.
pi_78674363
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Dat is enorm zonde ja

SPOILER
Kut, ik moest deze spoiler weer zo nodig lezen
SPOILER
Feyenoord Rotterdam
pi_78675366
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:

Ik had hetzelfde ja... Maar goed om te horen dat het spel alsnog bevalt dan.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:05:05 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78676074
Wel jammer voor jullie.
Er is namelijk echt een merkbaar verschil tussen de eerste keer dat je nog van niets weet en de latere keren dat je het spel speelt .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:44:32 #294
293418 Kopieerapparaat
Kan ook printen.
pi_78682964
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer voor jullie.
Er is namelijk echt een merkbaar verschil tussen de eerste keer dat je nog van niets weet en de latere keren dat je het spel speelt .
Dat is zeker waar, ik heb mijn eerste playthrough niks opgezocht en kreeg een heel ander einde toen ik de tweede keer voor de trophies ging.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:09:03 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78686873
Had net tweemaal een scene die ik de eerste keer niet had, erg tof!
SPOILER
pi_78688715
SPOILER
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:15:59 #297
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_78697779
Ik heb m uitgespeeld op ze moeilijkst en ze leven allemaal nog simpel spel
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_78703433
Ik ben nog niet klaar.
SPOILER
Maar wat een briljant spel zeg !
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:57:07 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78704363
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben nog niet klaar.
SPOILER
Maar wat een briljant spel zeg !
Daar ben ik nu ook weer. Grappig om te zien dat ik onbewust sommige dingen toch weer hetzelfde doe
pi_78704551
Uhmmm ik ga niet alles terug lezen niet uit onwil maar omdat er eerder nogal wat spoilers stonden.
Volgens mij was het wel al eens langs gekomen.

Mijn save game wil niet meer laden. Zwart scherm. Volgens mij was ik al best ver.
Is daar nog een oplossing voor of helaas pindakaas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')