op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kempers want die moet zich niet bemoeien met binnen/buitenbochten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef superworm het volgende:
POLL!
Sven zat in de flow, Kemkers haalt hem hieruit. Hier denk je als schaatser normaal niet over na, zoals ook Veldkamp het zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Beide inderdaad, Kramer weet zelf als beste uit welke bocht je komt. Maar Kemkers brengt hem natuurlijk aan de twijfel.
Idd en dat op de OS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Szura het volgende:
Kramer lette op, zat buiten. Als zo'n coach dan zo ultiem begint te kwaken, tja.....
Maar gebeurd is gebeurd, alleen kut dat het juist nu gebeurt
Jij hebt er geen verstand van..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef ReVamp het volgende:
Kramer...
iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen "daden"
Achteraf is mooi wonen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Beach het volgende:
Beiden.
Maar dit is achteraf natuurlijk; lost niks op.
Waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef superworm het volgende:
knip
Maar dan blijft het wijzende vingertje vreemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
Wat ik wel apart vind: smeets en die andere twee gaan er helemaal van uit dat ie geroepen heeft dat ie naar binnen moest, maar helemaal duidelijk is dit natuurlijk nog niet.
Misschien heeft Sven het verkeerd verstaan, of misschien riep Kemkers wel 'Je bent binnen!' oid.
Blijft natuurlijk jammer.
Je hebt misschien 1 seconde om na te denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Avey het volgende:
Eh tja, die schaatser doet het toch zelf? Waarom zou je op je coach moeten vertrouwen voor zoiets simpels...
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Jivis het volgende:
Hoeveel zou Korea Kemkers hier voor betaald hebben?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
Wat ik wel apart vind: smeets en die andere twee gaan er helemaal van uit dat ie geroepen heeft dat ie naar binnen moest, maar helemaal duidelijk is dit natuurlijk nog niet.
Misschien heeft Sven het verkeerd verstaan, of misschien riep Kemkers wel 'Je bent binnen!' oid.
Neujquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:
Ligt een beetje aan wat er afgesproken is enzo.
- vriendinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet daarbij even dat je op dat moment een geweldige prestatie aan het leveren bent en daar volledig op gefocust bent?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
De vergelijking gaat niet helemaal op, maar dat is in principe wel wat ik bedoel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Kemkers zal beseffen dat hij als coach niet duidelijk was. Sowieso hoort een coach altijd de schuld op zich te nemen. Dat is zijn vak. Daarom is deze vraag volstrekt irrelevant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.
Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
Dat dacht ik ook, maar hij moest nog 9 rondjes. En om dan nou met 2,9 voorsprong al te gaan roepen dat je binnen bent...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef bamso het volgende:
Hoe moeilijk ook is als Kemkers op het laatste moment zo'n aanwijzing geeft zou ik als Kramer ook twijfelen en ook voor de binnenbaan gaan, waar ik meer moeite mee heb dat die kleine Korean juicht alsof hij de beste is doen, moet denken aan een duitse F1 rijder die juichtte voor zijn 1e plaats toen een braziliaan zich tegen ded muur knalde, dus.
Sport is sport en fouten zijn fouten maar voor mij had voor mij had die kleine Korean ingetogener gemogen, hij deed ook flink moeite om zijn zilver en brons kandidaten naar zich toe te trekken op zijn podium, maar ja hopelijk krijgt hij van Sven weer snel klop en is die kleine weer op zijn plaats gezet
xxx Bamso
Als mijn vriendin een man zou zijn wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Dat deed ie ook! Hij zat goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Arcee het volgende:
Ik zeg: schuld van Kramer.
Je moet wel zelf opletten.
Wel klote natuurlijk.
Als je 100 rijdt en nog maar 20 meter te gaan hebt wordt het toch verdomd lastig. Kramer rijdt 50 en had nog maar enkele meters richting de bocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
Alleen een absolute dwaas vergelijkt een autoritje met zijn vriendin met als topfavoriet de tien kilometer rijden op de Spelen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Nee. Dat is ook een DQ.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Ik stel hem hier nog maar eens: had Kramer niet gewoon twee buitenbocht na die dubbele binnenbocht kunnen rijden?
Dan snap je de vraag niet goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef ReVamp het volgende:
Kramer...
iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen "daden"
Heyz GizartFRLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef DuTank het volgende:
Het is de schuld van Bob de Jong, dan hadden we gewoon goud gehad
In principe ben je niet zo geconcentreerd tijdens het autorijden als bij het schaatsen. Maar je kunt beter zeggen dat je rechtdoor moet en je mattie zegt dat je af moet slaan. Als deze dat op het laatste moment roept en schreeuwt, dan sla ik waarschijnlijk alsnog af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
Gast, hij had maximaal een seconde om te beslissen. Makkelijk praten van achter je computer. Als je schaatst is je coach er voor het denkwerk, wat de schaatser moet doen is hard schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef joers1 het volgende:
Sportman zelf moet OOK opletten...beetje TE makkelijk om het af te schuiven.....als hi jzo gefocust was op goud, dan had ie zn verstand moeten volgen.....
Dan wordt je ook gediskwalificeerd, het had niet veel meer uitgemaakt na dat moment.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dubbele schuld Kemkers. Hoewel het 99,999% geen drol had uitgemaakt, had ie z'n pupil nog een extra buitenbocht kunnen laten rijden om het "goed" te maken. Nu weet je 100% zeker dat je eruit ligt.
Nee! Dit is overduidelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef McReal het volgende:
zullen we eerst wachten tot beide heren aan het woord zijn geweest
GAST.... zielepootquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast, hij had maximaal een seconde om te beslissen. Makkelijk praten van achter je computer. Als je schaatst is je coach er voor het denkwerk, wat de schaatser moet doen is hard schaatsen.
Daarom zei ik al ergens... Kemkers blackout is veroorzaakt door de hoogspanning van een slecht presterende ploeg, de druk van de natie en de opkomende Koreaan... gevalletje kortsluiting....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.
Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
Nogal een verschil, als je toch linksaf slaat nou ja, moet je even omrijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Is al eerder langsgekomen, maar ook dan wordt je dus gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dubbele schuld Kemkers. Hoewel het 99,999% geen drol had uitgemaakt, had ie z'n pupil nog een extra buitenbocht kunnen laten rijden om het "goed" te maken. Nu weet je 100% zeker dat je eruit ligt.
Ik zit ook al te wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef cptmarco het volgende:
kom op Kemkers verschijn eens voor de camera...
De magie van Kemkers is ook een beetje weg. Veel overtrainde personen in de ploeg. Alleen Kramer die de afgelopen jaren echt op zijn niveau is geweest. Rare keuzes van Verheijen tijdens het OKT (wel de 1500 rijden om zich te kwalificeren voor het EK, maar de dag erna al laten weten dat 'ie het EK niet rijdt).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom zei ik al ergens... Kemkers blackout is veroorzaakt door de hoogspanning van een slecht presterende ploeg, de druk van de natie en de opkomende Koreaan... gevalletje kortsluiting....
Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doorgeslagen 'eigen verantwoordelijkheids'-denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Thomas B. het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid enzo.
hij zit in het vliegtuigquote:
hij zit waarschijnlijk in het verkeerde vliegtuigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Nou maar hopen dat ze de goeie afslag naar het vliegveld nemen hihihihihihi
True... Orie vind ik over de hele linie al geruime tijd veel beter overkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De magie van Kemkers is ook een beetje weg. Veel overtrainde personen in de ploeg. Alleen Kramer die de afgelopen jaren echt op zijn niveau is geweest. Rare keuzes van Verheijen tijdens het OKT (wel de 1500 rijden om zich te kwalificeren voor het EK, maar de dag erna al laten weten dat 'ie het EK niet rijdt).
Vraag me nu wel af of 'ie nog echt zo goed weet waar 'ie mee bezig is.
Eens, Sven gaat op de automatische piloot en de coach haalt hem hieruit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doorgeslagen 'eigen verantwoordelijkheids'-denken.
Mensen die vinden dat je het altijd bij jezelf moet zoeken.
Dit was overduidelijk een fout van de coach.
Orie is minder van het roepen naar zijn schaatsers tijdens de race. En zeker niet met bordjes, dus ik denk dat dit minder snel zou gebeuren bij Orie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef joers1 het volgende:
We gaan nu toch niet roepen dat Orie zoiets NOOOOOIT had gedaan he????
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef joers1 het volgende:
We staan in elk geval, als natie, weer met beide beentjes o pde grond...en het gelul datw e wel "eventjes"wat goud gaan ophalen...zal welw egstommen nu;)
Benieuwd wat de viermansbob doet......ook verkeerde bochtje?
Nou inderdaad, wat een domme reactie van joersquote:
Ik snap niks van jou. Kom maar terug als je IQ boven de 50 uitkomt. Dit incoherente gebrabbel kan mijn neefje van 3 ook nog wel verzinnen.quote:
Dat dus. Die staat gewoon naar de schaatsers te kijken en roept af en toe eens wat. Kemkers is de hele tijd druk met van alles. Dan mis je wel eens wat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Orie is minder van het roepen naar zijn schaatsers tijdens de race. En zeker niet met bordjes, dus ik denk dat dit minder snel zou gebeuren bij Orie.
ik dacht dat hij in het vliegtuig zatquote:
Wat als ik jou in onbekend gebied plaats? Je denkt rechtsaf te moeten totdat 10 meter voor de bocht je vriendin je in je oor schreeuwt dat je linksaf moet. Maarja, geen vuiltje aan de lucht natuurlijk, want je kunt nog keren als je verkeerd bent gereden, dus of je nou stug doorzet en gewoon naar rechts afslaat of naar je vriendin luistert.. Het maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
okequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef joers1 het volgende:
We staan in elk geval, als natie, weer met beide beentjes o pde grond...en het gelul datw e wel "eventjes"wat goud gaan ophalen...zal welw egstommen nu;)
Benieuwd wat de viermansbob doet......ook verkeerde bochtje?
Tja, wat verwacht je van Sven? Hij moet in een fractie van een seconde een keuze maken tussen zijn eigen gevoel over de wissels en die van de coach. Beide keuzes zijn van invloed op de uitslag van de race. Als je er vanuit gaat (afgaande van de info van Bart Veldkamp) dat de coach niet zomaar stuurt op wissels kan ik me heel goed voorstellen dat hij uiteindelijk kiest voor de sturing van de coach.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een domme reactie van joersSlaat echt he-le-maal nergens op
Zonder die blunder had Kramer gewoon goud gepakt hoor
Inderdaad, hij was op zn bordje aan het schrijven...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dus. Die staat gewoon naar de schaatsers te kijken en roept af en toe eens wat. Kemkers is de hele tijd druk met van alles. Dan mis je wel eens wat.
Autorijden is wat anders dan met hartslag 190 in trance op de OS iets horen van je coach. Maar veel mensen hebben nog nooit zichzelf afgemat dus logisch dat je dat niet begrijpt. Als je zo'n 10 km rijdt kan je 2 + 2 nog niet optellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Wat als ik jou in onbekend gebied plaats? Je denkt rechtsaf te moeten totdat 10 meter voor de bocht je vriendin je in je oor schreeuwt dat je linksaf moet. Maarja, geen vuiltje aan de lucht natuurlijk, want je kunt nog keren als je verkeerd bent gereden, dus of je nou stug doorzet en gewoon naar rechts afslaat of naar je vriendin luistert.. Het maakt geen fuck uit.
Op een schaatsbaan zijn er geen herkenningspunten waaraan je kunt zien dat je binnen of buiten moet kiezen, behalve de baan waar je vandaan kwam. Dat hou je natuurlijk niet constant in je achterhoofd. Hij ging al naar de buitenbaan en hij had vertrouwen in zijn coach.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef RedFever007 het volgende:
Goede montage van de NOS trouwens
Ja dat is volgens mij precies wat er gebeurd is, Kemkers heeft alleen gezien dat Sven heel erg in de buitenste baan reed...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef RedFever007 het volgende:
In dat beeld van de NOS zoals zojuist getoond wordt is te zien dat Kempers dat "verschil Lee"-bord schrijft en op dat moment dus NIET weet waar Kramer precies rijdt. Op het moment dat Kramer er aan komt is Kempers dus TOTAAL de weg kwijt en stuurt hem dus de verkeerde baan in
En de ogen van Kemkers die niet zag waar Skobrev reed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Szura het volgende:
Schuld van de whiteboards
Als ze niet zo gek hadden gedaan met dat stomme whiteboard maar gewoon dat "boekje" met getallen, waren z'n ogen constant op de baan geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de ogen van Kemkers die niet zag waar Skobrev reed.
Hij kan het ook moeilijk ontkennen lijkt mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Sitethief het volgende:
Kemkers geeft dus zijn fout toe.... Ruiterlijk, maar toch...
Whiteboards zijn kootzakken! Ik roep het al jaren maar er moeten eerst rampen gebeuren voordat ik gelijk krijg.quote:
Koel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
niet voor de cam willen maar vervolgens vrij koel klinken op de radio.... Sorry maar er klopt gewoon iets niet. Normaal als hij zo,n fout zou hebben gemaakt zou hij t uitgeschreeuwd hebben.....
Inderdaad... Het gedoe met die vingers en bordjes is een beetje uit de klauwen gelopen. De volgende keer gewoon met een ouderwets rondebord gaan werken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze niet zo gek hadden gedaan met dat stomme whiteboard maar gewoon dat "boekje" met getallen, waren z'n ogen constant op de baan geweest.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Fortitudo het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat er iets ergers had kunnen gebeuren.
Oh jee, weer zo'n complotdenker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
http://www.nusport.nl/van(...)ederlaag-kramer.html
Lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beetje raar!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze niet zo gek hadden gedaan met dat stomme whiteboard maar gewoon dat "boekje" met getallen, waren z'n ogen constant op de baan geweest.
Precies!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad... Het gedoe met die vingers en bordjes is een beetje uit de klauwen gelopen. De volgende keer gewoon met een ouderwets rondebord gaan werken.
Nee, zo'n berichten worden vaker van tevoren geschreven zodat ze het na de race meteen op de website kunnen zetten. Ze hadden waarschijnlijk ook een versie met 'Kramer wint'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
Ze hadden gewoon al meerdere versies klaar staan, om snel te plaatsen na de finish van Sven Kramer. Niets vreemd aan, het is per ongeluk te vroeg op de site gekomen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
ze hebben die teksten gewoon al klaarliggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
Zeker op dat moment niet. Hij lag verdorie zeven seconden voor...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik snap dat bordjes gedoe ook niet. Toen in Heerenveen bij het WK allround was het leuk, maar nu menen ze bij elke ronde een boodscahp op te moeten schrijven. Nergens voor nodig imo.
En Kemkers was zelf niet zeker. Dan moet hij gewoon op Sven vertrouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker op dat moment niet. Hij lag verdorie zeven seconden voor...
3-4quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Chinese triadenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
Juist daarom had Gerard niet met dat bordje moeten komen want Sven lag flink voor van Lee..quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Juist daarom had Gerard niet met dat bordje moeten komen want Sven lag flink voor van Lee..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef GoodGawd het volgende:
Het IOC heeft besloten Sven Kramer de wisselbeker te geven
hahhahahahahahahahaahahahahquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef GoodGawd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Zeker wel met de rondetijden die hij liet zien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.
En Kemkers heeft een baanaanbod gekregen van de NSquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef GoodGawd het volgende:
Inderdaad, Orie zou nu twee duimen opsteken. Dan weet je ook genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker wel met de rondetijden die hij liet zien.
Ritme was ook goed, was er gewoon dik onder gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Gewoon 2 duimen en een Goed zo! oid. Zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, Orie zou nu twee duimen opsteken. Dan weet je ook genoeg.
Een extra iemand die tekst op de bordjes schrijft. Staat aan de andere Kant van de muur, nu kan dat niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef Jemoetwat het volgende:
Waarom stond er maar 1 coach? Ik pikte iets van "... die kon hier niet komen." ofzo. Was dit bij de andere landen ook het geval?
Vroeger staken ze idd gewoon vingertjes op. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, Orie zou nu twee duimen opsteken. Dan weet je ook genoeg.
Dat is niet Kemkers' stijl.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon 2 duimen en een Goed zo! oid. Zegt genoeg.
Hij won elke ronden een paar tienden, dus veel gevaar was er niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.
Kemkers mag blij zijn dat Kramer niet doorsloeg met die bordjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is niet Kemkers' stijl.
Maar ze zijn een beetje doorgeslagen met hun bordjes.
Kempkers is normaal veel emotioneler en zou eerder zijn gaan schreeuwen van frustratie dus ik blijf een licht trillend stemmetje koel vinden ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Koel?wtf
Hoorde je die trillende stem niet ofzo
Wat denk je dat hij de tijd daarvoor heeft gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kempkers is normaal veel emotioneler en zou eerder zijn gaan schreeuwen van frustratie dus ik blijf een licht trillend stemmetje koel vinden ja.
Aha..je bent er zoeenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef joers1 het volgende:
[..]
GAST.... zielepoot
Hoogmoed komt voor de val...en nu staat Kramer, (mede dankzij zn coach) weer met beide benen op de grond. Heel NL riep al maanden dat hij wel "ff" wat goud ging halen...en dit is zijn oogst.....cynisch he?
Het had de laatste ronden ook om kunnen slaan, zoals bij veel anderen is gebeurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij won elke ronden een paar tienden, dus veel gevaar was er niet.
Deze is erger, aangezien we met die wedstrijd weggespeeld werden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:37 schreef Equites het volgende:
Echt lange tijd geleden dat ik zoveel emotie heb gevoeld bij een race. Ik heb niet zoveel met de Olympische spelen, maar op deze manier je gouden plak niet winnen is gewoon ziekelijk vertyft. Niveautje Nederland - Rusland EK 2008 is wel bereikt vanavond.
ik d8 nog, dan rijd sven toch gewoon 1 rondje extra buitenbocht, niks aan de hand. Maar dat mag blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Deze is erger, aangezien we met die wedstrijd weggespeeld werden.
Meer niveau Nederland - Portugal WK2006, wat heb ik toen staan vloeken zeg.
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het had de laatste ronden ook om kunnen slaan, zoals bij veel anderen is gebeurd.
Precies.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.
Je signaturequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Equites het volgende:
[..]
ik d8 nog, dan rijd sven toch gewoon 1 rondje extra buitenbocht, niks aan de hand. Maar dat mag blijkbaar nietDie Koreaan kan toch niet blij zijn met ze gouden plak man, hij werd er vierkant uitgereden door Kramer. Hij zal zich altijd herinneren, ik heb deze plak maar er was 1 man veel beter dan mij! Hard voor um.
Hoe lullig ook, maar een trainer moet gewoon z'n bek houden bij wissels, het is gewoon de verantwoordelijkheid van de schaatser.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef pietkanarie het volgende:
Hoe vervelend ik het ook vind voor Kemkers... wel zijn fout in mijn ogen. Kramer had maar heel weinig tijd om te beslissen en als je dan hoort: "naar binnen!!" dan doe je dat.
Eigenlijk bemoeit een coach zich niet met wissels, maar als je in een fractie van een seconde denkt te zijn: "hij doet het verkeerd, hij moet de andere baan hebben!!" snap ik wel dat Kemkers dat toch ineens riep in deze 'gouden race'
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Meer niveau Nederland - Portugal WK2006, wat heb ik toen staan vloeken zeg.
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Je signature![]()
[..]
Hoe lullig ook, maar een trainer moet gewoon z'n bek houden bij wissels, het is gewoon de verantwoordelijkheid van de schaatser.
Ja zo werkt het niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.
Aan de andere kant, het klote moment op sportgebied voor 2010 hebben we al gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zooooooooo, dat was heel ernstig. Nog wel erger dan dit.
geen idee maar laat me even lekker een zondebok hebben dan ik iig mijn frustratie wel kwijt....quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij de tijd daarvoor heeft gedaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
Inderdaad, je zag duidelijk dat hij 'm niet in de bocht heeft zien rijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.
Dat zie ik niet gebeuren. Nederland speelt zo slecht laatste tijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het klote moment op sportgebied voor 2010 hebben we al gehad.
Ik zeg: Bert & de mannen worden Wereldkampioen in Zuid-Afrika
Ah vandaar... Blijft knudde natuurlijk maar zo zie je maar weer wat je in een fractie kan missen. Volgende keer toch maar weer 2 coaches op het ijs knallen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een extra iemand die tekst op de bordjes schrijft. Staat aan de andere Kant van de muur, nu kan dat niet.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:51 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Nederland speelt zo slecht laatste tijd
Het is wel op en top drama dit. Dit zou je van te voren niet kunnen bedenken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Arcee het volgende:
YouTube: Bekijk "Indrukwekkende beelden en commentaar Kemkers wissel Sven Kramer OS Vancouver 10km" op YouTube
Zit wel iets in ja, Kemkers wist het niet zeker doordat hij met dat whiteboard bezig was. En inderdaad kun je dan maar beter op je schaatser vertrouwen, aangezien het wisselen niet vaak mis fout.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.
dat zou echt een ramp zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Als we dan er maar niet uitgeknikkerd worden door een eigen doelpunt van Andre Ooijer in de halve finale.
Als je in trance schaatst en je coach roept dat je moet wisselen, doe je dat. Waar is een coach anders voor ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Arcee het volgende:
Ik zeg: schuld van Kramer.
Je moet wel zelf opletten.
Wel klote natuurlijk.
Dat vraag ik me sowieso af, tijdens de race dan iig. Die rondetijden ophouden kan Amalia ook doen, maar ik denk niet dat hij veel hoort van wat er geroepen wordt. Hij weet denk ik ondertussen wel hoe hij moet schaatsen en het wisselen gaat automatisch zoals Veldkamp al aangaf, imo zijn coaches tijdens wedstrijden vrij overbodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je in trance schaatst en je coach roept dat je moet wisselen, doe je dat. Waar is een coach anders voor ?
Ik kan me gewoon niét voorstellen dat Kramer op aanwijzen van z'n coach de verkeerde baan pakt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:07 schreef tong80 het volgende:
Als je in trance schaatst en je coach roept dat je moet wisselen, doe je dat. Waar is een coach anders voor ?
Blind vertrouwen noemen ze dat. Hij is in het voortraject trainer tijdens de wedstrijd is ie coach. Coachen is het sturen en begeleiden van mensen.
De mensen die gecoached worden gaan ervan uit dat de coach gelijk heeft. Achteraf kun je in discussie met de coach. In welke vorm dan ook. Niet tijdens het leveren van een prestatie. Een soldaat luistert ook naar zijn meerdere in een gevechtssituatie.
Wellicht gaat dit de stijl van coachen wel enorm veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vraag ik me sowieso af, tijdens de race dan iig. Die rondetijden ophouden kan Amalia ook doen, maar ik denk niet dat hij veel hoort van wat er geroepen wordt. Hij weet denk ik ondertussen wel hoe hij moet schaatsen en het wisselen gaat automatisch zoals Veldkamp al aangaf, imo zijn coaches tijdens wedstrijden vrij overbodig.
Het is gebeurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niét voorstellen dat Kramer op aanwijzen van z'n coach de verkeerde baan pakt...
Hij moest in een paar seconden beslissen. Er is nog nooit zoiets voorgevallen tussen hen. Hij denkt dan 'Gerard zal wel gelijk hebben.' Gezien zijn reactie met het juichen twijfelde Kramer ook geen moment over die beslissing.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niét voorstellen dat Kramer op aanwijzen van z'n coach de verkeerde baan pakt...
Heb je geen TV gekeken ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
iemand een filmpje van het daadwerkelijke moment, ik kan alleen maar clips vinden van erna, commentaar, en een boze sven, maar nergens het daadwerkelijke moment van overtreding.
ik moest gelijk aan 11 september denkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Arcee het volgende:
YouTube: Bekijk "Indrukwekkende beelden en commentaar Kemkers wissel Sven Kramer OS Vancouver 10km" op YouTube
nee, ik was nog aan het werk, dus nogmaals:quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je geen TV gekeken ?
Werd 20 keer herhaald.
tsja Kramer luistert idd gewoon heel braaf naar wat Gerard zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Arcee het volgende:
Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Als we dan er maar niet uitgeknikkerd worden door een eigen doelpunt van Andre Ooijer in de halve finale.
Ik denk dat hij zo gefrustreerd is dat hij de rest van het team helemaal losrijdt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:25 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik hoop ook maar voor Kemkers dat Sven het hele TP-team zo op sleeptouw neemt dat ze alle andere landen vernederen, dan eindigt het gebeuren toch nog beetje mooi voor beiden
Shock.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Onnoman het volgende:
hij reageerde erg koud vond ik. Weinig medelevend, en emoties... alleen maar lachend
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:25 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat hij zo gefrustreerd is dat hij de rest van het team helemaal losrijdt.
Het verhaal was in ieder geval duidelijk en open.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Onnoman het volgende:
hij reageerde erg koud vond ik. Weinig medelevend, en emoties... alleen maar lachend
nee man... ik vergelijk dit als de wissel robben en paul bosvelt... ek 2004 dick advocaat tegen portugalquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)
Met het verschil dat dat een wedstrijd verlies betekende en dit het verlies van een gouden plak en eeuwige roemquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee man... ik vergelijk dit als de wissel robben en paul bosvelt... ek 2004 dick advocaat tegen portugal
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Met het verschil dat dat een wedstrijd verlies betekende en dit het verlies van een gouden plak en eeuwige roem
Idd, want het had toen ook goed kunnen uitpakken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.
dit was gewoon een enorme blunder die direct DSQ betekende.
als een coach een heel team verneukt of een enkele, maakt qua presteren geen reet uit.. verliezen is verliezen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.
dit was gewoon een enorme blunder die direct DSQ betekende.
Als een coach met een wissel een team verneukt zit het team al totaal verkeerd in elkaar en is het geen team. Een team bestaat immers ook uit reservespelers. Wat als gewisselde geblesseerd was geraakt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als een coach een heel team verneukt of een enkele, maakt qua presteren geen reet uit.. verliezen is verliezen..
het gaat erom dat een coach een verkeerde beslissing maakt dat catastrofaal is in het verdere verloop van een wedstrijd..quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Als een coach met een wissel een team verneukt zit het team al totaal verkeerd in elkaar en is het geen team. Een team bestaat immers ook uit reservespelers. Wat als gewisselde geblesseerd was geraakt?
Het team had ook gewoon stabiel door kunnen voetballen en de winst pakken. Totaal andere orde fout imo.
Kemkers nam in het interview op tv net de schuld ook volledig op zich.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
Hij moest in een paar seconden beslissen. Er is nog nooit zoiets voorgevallen tussen hen. Hij denkt dan 'Gerard zal wel gelijk hebben.' Gezien zijn reactie met het juichen twijfelde Kramer ook geen moment over die beslissing.
Jawel, maar je hebt niet echt veel tijd om na te denken. Je zit in je concentratie, bent met de race bezig. Als je dan de coach hoort roepen "naar binnen," dan denk je even "huhquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kemkers nam in het interview op tv net de schuld ook volledig op zich.
Tsja, op zich is dat zo, maar toch... je moet als schaatser toch zelf opletten? Je schaatst die race toch zelf?
Ik vind dit vandaag toch nog wel drie keer zo erg. Eerder bij de finale van het wk oid je team benadelen zodat het verliest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)
Echt he, -2.9 op een whiteboard. What the fuck happened to drie vingers naar beneden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:58 schreef Perico het volgende:
De cruciale fout van Kemkers is, dat hij zich omdraait naar de boarding toe terwijl hij het beruchte "Voorsprong op Lee 2,9 s." whiteboard schrijft.
Hij was teveel met die debiele bordjes, vingers en aanwijzingen bezig inderdaad. En het wrange is: het was nergens voor nodig. Hij lag drie seconden voor, met geen vuiltje aan de lucht. Twee duimen opsteken was voldoende.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:58 schreef Perico het volgende:
De cruciale fout van Kemkers is, dat hij zich omdraait naar de boarding toe terwijl hij het beruchte "Voorsprong op Lee 2,9 s." whiteboard schrijft.
Kramer zit dan al in de bocht, maar met het gezicht richting de muur doet Kemkers eerst nog de dop op de stift. En dan ziet hij plots Kramer al, en gaat hij notabene ver weg naar Skobrev kijken en meent dat deze buiten rijdt.
Vergelijk het er maar mee dat je ingespannen iets leest op de bank en dan plots opkijkt omdat er iemand voor je neus staat -- dan ben je ook een paar seconden gedesorienteerd. Kemkers wil dus teveel doen in een te korte tijd en het breekt hem op. Ironisch, als Kemkers gewoon de hele race een vingertje alleen had opgestoken, was er niets aan de hand geweest.
Ook was Kemkers zijn plek in de bocht al riskant. Maarja hij wil die paar extra seconden hebben om dingen te kunnen opschrijven, wat denkelijk in de toekomst nooit meer gebeurt.
Heb je het gezien? In de rondes na zijn fout doet Kemkers gewoon heel behoorlijk die vingers naar beneden en doet hij wat iedere andere coach doet, wat loze gebaren maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:03 schreef Grinderman het volgende:
Echt he, -2.9 op een whiteboard. What the fuck happened to drie vingers naar beneden?
Ja heb het gezien uiteraard.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Heb je het gezien? In de rondes na zijn fout doet Kemkers gewoon heel behoorlijk die vingers naar beneden en doet hij wat iedere andere coach doet, wat loze gebaren maken.
Hij wil Kramer al jaren prikkelen met dat whiteboard. Je ziet waar het toe leidt.
Dat ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:17 schreef marcodej het volgende:
Die bordjes en die hysterie van Kemkers zijn zo overbodig.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:21 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Dat ja.
[ afbeelding ]
Orie staat tenminste relaxed bij
Zéér onverdiend, dus ik heb ook absoluut de tv niet aan. Als je moet winnen door een fout van je betere tegenstander, dan win je niet echt.quote:
Bullshit, maar je bent niet de eerste dus ik heb er al genoeg over gezegd. Is ook off-topic hier eigenlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zéér onverdiend, dus ik heb ook absoluut de tv niet aan. Als je moet winnen door een fout van je betere tegenstander, dan win je niet echt.
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:05 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Bullshit, maar je bent niet de eerste dus ik heb er al genoeg over gezegd. Is ook off-topic hier eigenlijk.
Shani Davis is de nummer 1 op de 1500 meter, zal ook nog wel even zo blijven. Maar niet Olympisch kampioen. Zal ook wel een fout gemaakt hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.
Helaas zijn er ook spelregels! Ik ben ook de beste van alles, maar niet op zwart/wit geschreven..quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.
Nee. Hij werd duidelijk overklast. Geen fout gemaakt zoals iedereen heeft kunnen zien. Je vergelijking zou kloppen als Lee gewonnen had, ook als Kramer zijn rit normaal had uitgereden. Dat is niet het geval, dus in dit geval gaat je vergelijking heel erg mank.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:21 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Shani Davis is de nummer 1 op de 1500 meter, zal ook nog wel even zo blijven. Maar niet Olympisch kampioen. Zal ook wel een fout gemaakt hebben.
Klopt, maar Lee zal ALTIJD weten dat hij op dat moment niet de snelste ter wereld was, maar dat hij gewonnen heeft door een toevallige fout van zijn betere tegenstander.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:26 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook spelregels! Ik ben ook de beste van alles, maar niet op zwart/wit geschreven..
Weet jij veel? Z'n trainingsschema's verneukt, te veel hamburgers gegeten, met verkeerde been uit bed gestapt? Als hij niks fout had gedaan had ie gewonnen want hij is de beste. Moet gewoon harder kunnen. Domme fout imo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee. Het werd duidelijk overklast. Geen fout gemaakt zoals iedereen heeft kunnen zien. Je vergelijking zou kloppen als Lee gewonnen had, ook als Kramer zijn rit normaal had uitgereden. Dat is niet het geval, dus in dit geval gaat je vergelijking heel erg mank.
Klopt, en dat Lee dus reglementair beter was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:28 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Lee zal ALTIJD weten dat hij op dat moment niet de snelste ter wereld was, maar dat hij gewonnen heeft door een toevallige fout van zijn betere tegenstander.
klopt... maar Lee weet dat Kramer sneller was. En dat zal knagen. Voor altijd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:43 schreef Grinderman het volgende:
Newsflash: de beste wint niet altijd.
Winnen > de beste zijn.
Ze willen allemaal winnen, droomscenario is alleen maar bonus.
Ik zou van schrik van mijn schaatsen vallenquote:Op woensdag 24 februari 2010 03:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geeft twee duimen als het goed gaat. Dan weet je als schaatser ook genoeg.
Bij Kramer ja. En bij jou, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
klopt... maar Lee weet dat Kramer sneller was. En dat zal knagen. Voor altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |