Dat is niet Kemkers' stijl.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon 2 duimen en een Goed zo! oid. Zegt genoeg.
Hij won elke ronden een paar tienden, dus veel gevaar was er niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.
Kemkers mag blij zijn dat Kramer niet doorsloeg met die bordjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is niet Kemkers' stijl.
Maar ze zijn een beetje doorgeslagen met hun bordjes.
Kempkers is normaal veel emotioneler en zou eerder zijn gaan schreeuwen van frustratie dus ik blijf een licht trillend stemmetje koel vinden ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Koel?wtf
Hoorde je die trillende stem niet ofzo
Wat denk je dat hij de tijd daarvoor heeft gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kempkers is normaal veel emotioneler en zou eerder zijn gaan schreeuwen van frustratie dus ik blijf een licht trillend stemmetje koel vinden ja.
Aha..je bent er zoeenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef joers1 het volgende:
[..]
GAST.... zielepoot
Hoogmoed komt voor de val...en nu staat Kramer, (mede dankzij zn coach) weer met beide benen op de grond. Heel NL riep al maanden dat hij wel "ff" wat goud ging halen...en dit is zijn oogst.....cynisch he?
Het had de laatste ronden ook om kunnen slaan, zoals bij veel anderen is gebeurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij won elke ronden een paar tienden, dus veel gevaar was er niet.
Deze is erger, aangezien we met die wedstrijd weggespeeld werden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:37 schreef Equites het volgende:
Echt lange tijd geleden dat ik zoveel emotie heb gevoeld bij een race. Ik heb niet zoveel met de Olympische spelen, maar op deze manier je gouden plak niet winnen is gewoon ziekelijk vertyft. Niveautje Nederland - Rusland EK 2008 is wel bereikt vanavond.
ik d8 nog, dan rijd sven toch gewoon 1 rondje extra buitenbocht, niks aan de hand. Maar dat mag blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Deze is erger, aangezien we met die wedstrijd weggespeeld werden.
Meer niveau Nederland - Portugal WK2006, wat heb ik toen staan vloeken zeg.
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het had de laatste ronden ook om kunnen slaan, zoals bij veel anderen is gebeurd.
Precies.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.
Je signaturequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Equites het volgende:
[..]
ik d8 nog, dan rijd sven toch gewoon 1 rondje extra buitenbocht, niks aan de hand. Maar dat mag blijkbaar nietDie Koreaan kan toch niet blij zijn met ze gouden plak man, hij werd er vierkant uitgereden door Kramer. Hij zal zich altijd herinneren, ik heb deze plak maar er was 1 man veel beter dan mij! Hard voor um.
Hoe lullig ook, maar een trainer moet gewoon z'n bek houden bij wissels, het is gewoon de verantwoordelijkheid van de schaatser.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef pietkanarie het volgende:
Hoe vervelend ik het ook vind voor Kemkers... wel zijn fout in mijn ogen. Kramer had maar heel weinig tijd om te beslissen en als je dan hoort: "naar binnen!!" dan doe je dat.
Eigenlijk bemoeit een coach zich niet met wissels, maar als je in een fractie van een seconde denkt te zijn: "hij doet het verkeerd, hij moet de andere baan hebben!!" snap ik wel dat Kemkers dat toch ineens riep in deze 'gouden race'
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Meer niveau Nederland - Portugal WK2006, wat heb ik toen staan vloeken zeg.
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Je signature![]()
[..]
Hoe lullig ook, maar een trainer moet gewoon z'n bek houden bij wissels, het is gewoon de verantwoordelijkheid van de schaatser.
Ja zo werkt het niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.
Aan de andere kant, het klote moment op sportgebied voor 2010 hebben we al gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zooooooooo, dat was heel ernstig. Nog wel erger dan dit.
geen idee maar laat me even lekker een zondebok hebben dan ik iig mijn frustratie wel kwijt....quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij de tijd daarvoor heeft gedaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
Inderdaad, je zag duidelijk dat hij 'm niet in de bocht heeft zien rijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.
Dat zie ik niet gebeuren. Nederland speelt zo slecht laatste tijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het klote moment op sportgebied voor 2010 hebben we al gehad.
Ik zeg: Bert & de mannen worden Wereldkampioen in Zuid-Afrika
Ah vandaar... Blijft knudde natuurlijk maar zo zie je maar weer wat je in een fractie kan missen. Volgende keer toch maar weer 2 coaches op het ijs knallen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een extra iemand die tekst op de bordjes schrijft. Staat aan de andere Kant van de muur, nu kan dat niet.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:51 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Nederland speelt zo slecht laatste tijd
Het is wel op en top drama dit. Dit zou je van te voren niet kunnen bedenken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Arcee het volgende:
YouTube: Bekijk "Indrukwekkende beelden en commentaar Kemkers wissel Sven Kramer OS Vancouver 10km" op YouTube
Zit wel iets in ja, Kemkers wist het niet zeker doordat hij met dat whiteboard bezig was. En inderdaad kun je dan maar beter op je schaatser vertrouwen, aangezien het wisselen niet vaak mis fout.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.
dat zou echt een ramp zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Als we dan er maar niet uitgeknikkerd worden door een eigen doelpunt van Andre Ooijer in de halve finale.
Als je in trance schaatst en je coach roept dat je moet wisselen, doe je dat. Waar is een coach anders voor ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Arcee het volgende:
Ik zeg: schuld van Kramer.
Je moet wel zelf opletten.
Wel klote natuurlijk.
Dat vraag ik me sowieso af, tijdens de race dan iig. Die rondetijden ophouden kan Amalia ook doen, maar ik denk niet dat hij veel hoort van wat er geroepen wordt. Hij weet denk ik ondertussen wel hoe hij moet schaatsen en het wisselen gaat automatisch zoals Veldkamp al aangaf, imo zijn coaches tijdens wedstrijden vrij overbodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je in trance schaatst en je coach roept dat je moet wisselen, doe je dat. Waar is een coach anders voor ?
Ik kan me gewoon niét voorstellen dat Kramer op aanwijzen van z'n coach de verkeerde baan pakt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:07 schreef tong80 het volgende:
Als je in trance schaatst en je coach roept dat je moet wisselen, doe je dat. Waar is een coach anders voor ?
Blind vertrouwen noemen ze dat. Hij is in het voortraject trainer tijdens de wedstrijd is ie coach. Coachen is het sturen en begeleiden van mensen.
De mensen die gecoached worden gaan ervan uit dat de coach gelijk heeft. Achteraf kun je in discussie met de coach. In welke vorm dan ook. Niet tijdens het leveren van een prestatie. Een soldaat luistert ook naar zijn meerdere in een gevechtssituatie.
Wellicht gaat dit de stijl van coachen wel enorm veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vraag ik me sowieso af, tijdens de race dan iig. Die rondetijden ophouden kan Amalia ook doen, maar ik denk niet dat hij veel hoort van wat er geroepen wordt. Hij weet denk ik ondertussen wel hoe hij moet schaatsen en het wisselen gaat automatisch zoals Veldkamp al aangaf, imo zijn coaches tijdens wedstrijden vrij overbodig.
Het is gebeurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niét voorstellen dat Kramer op aanwijzen van z'n coach de verkeerde baan pakt...
Hij moest in een paar seconden beslissen. Er is nog nooit zoiets voorgevallen tussen hen. Hij denkt dan 'Gerard zal wel gelijk hebben.' Gezien zijn reactie met het juichen twijfelde Kramer ook geen moment over die beslissing.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niét voorstellen dat Kramer op aanwijzen van z'n coach de verkeerde baan pakt...
Heb je geen TV gekeken ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
iemand een filmpje van het daadwerkelijke moment, ik kan alleen maar clips vinden van erna, commentaar, en een boze sven, maar nergens het daadwerkelijke moment van overtreding.
ik moest gelijk aan 11 september denkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Arcee het volgende:
YouTube: Bekijk "Indrukwekkende beelden en commentaar Kemkers wissel Sven Kramer OS Vancouver 10km" op YouTube
nee, ik was nog aan het werk, dus nogmaals:quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je geen TV gekeken ?
Werd 20 keer herhaald.
tsja Kramer luistert idd gewoon heel braaf naar wat Gerard zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Arcee het volgende:
Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Als we dan er maar niet uitgeknikkerd worden door een eigen doelpunt van Andre Ooijer in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |