abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:23:44 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_78379304
Ze zullen allebei weer op het ijs staan vanaf morgen.
Hopelijk wordt dat omgezet in positieve energie na dit ongelofelijke debacle
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:24:24 #252
242879 Onnoman
The On And Only
pi_78379313
hij reageerde erg koud vond ik. Weinig medelevend, en emoties... alleen maar lachend
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:25:20 #253
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_78379329
ja ik hoop ook maar voor Kemkers dat Sven het hele TP-team zo op sleeptouw neemt dat ze alle andere landen vernederen, dan eindigt het gebeuren toch nog beetje mooi voor beiden
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_78379343
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:25 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik hoop ook maar voor Kemkers dat Sven het hele TP-team zo op sleeptouw neemt dat ze alle andere landen vernederen, dan eindigt het gebeuren toch nog beetje mooi voor beiden
Ik denk dat hij zo gefrustreerd is dat hij de rest van het team helemaal losrijdt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78379353
Zou wel wrang zijn als ze nu tegen Korea loten. Of juist goed, kan 'ie revanche nemen.
Moet 'ie niet op een blokje stappen natuurlijk...
pi_78379358
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Onnoman het volgende:
hij reageerde erg koud vond ik. Weinig medelevend, en emoties... alleen maar lachend
Shock.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:27:10 #257
106690 MiLalaa
pi_78379369
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:25 schreef marcodej het volgende:

Ik denk dat hij zo gefrustreerd is dat hij de rest van het team helemaal losrijdt.

ik zie het zo voor me dat ie er twee tegelijk vooruit duwt
pi_78379389
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Onnoman het volgende:
Het verhaal was in ieder geval duidelijk en open.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:28:32 #259
242879 Onnoman
The On And Only
pi_78379406
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)
nee man... ik vergelijk dit als de wissel robben en paul bosvelt... ek 2004 dick advocaat tegen portugal
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:29:22 #260
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_78379419
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee man... ik vergelijk dit als de wissel robben en paul bosvelt... ek 2004 dick advocaat tegen portugal
Met het verschil dat dat een wedstrijd verlies betekende en dit het verlies van een gouden plak en eeuwige roem
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_78379433
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:29 schreef Szura het volgende:

[..]

Met het verschil dat dat een wedstrijd verlies betekende en dit het verlies van een gouden plak en eeuwige roem
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.
dit was gewoon een enorme blunder die direct DSQ betekende.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 01:32:08 #262
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78379451
Schuld impliceert opzet. Ik denk niet dat Kemkers het met opzet gedaan heeft dus over schuld praten is onzin.

De fout ligt bij Kemkers, die was de draad kwijt. Kramer kan zichzelf weinig verwijten.

Voor Kramer is dat nog meer klote. Je kan nog beter zelf de fout maken, da's beter te verkroppen imo.
pi_78379453
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef -0- het volgende:

[..]

Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.
Idd, want het had toen ook goed kunnen uitpakken.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:32:46 #264
242879 Onnoman
The On And Only
pi_78379463
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef -0- het volgende:

[..]

als een coach een heel team verneukt of een enkele, maakt qua presteren geen reet uit.. verliezen is verliezen..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_78379492
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Onnoman het volgende:

[..]

als een coach een heel team verneukt of een enkele, maakt qua presteren geen reet uit.. verliezen is verliezen..
Als een coach met een wissel een team verneukt zit het team al totaal verkeerd in elkaar en is het geen team. Een team bestaat immers ook uit reservespelers. Wat als gewisselde geblesseerd was geraakt?

Het team had ook gewoon stabiel door kunnen voetballen en de winst pakken. Totaal andere orde fout imo.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:41:31 #266
242879 Onnoman
The On And Only
pi_78379612
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:34 schreef -0- het volgende:

[..]

Als een coach met een wissel een team verneukt zit het team al totaal verkeerd in elkaar en is het geen team. Een team bestaat immers ook uit reservespelers. Wat als gewisselde geblesseerd was geraakt?

Het team had ook gewoon stabiel door kunnen voetballen en de winst pakken. Totaal andere orde fout imo.
het gaat erom dat een coach een verkeerde beslissing maakt dat catastrofaal is in het verdere verloop van een wedstrijd..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 februari 2010 @ 01:45:51 #267
862 Arcee
Look closer
pi_78379671
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
Hij moest in een paar seconden beslissen. Er is nog nooit zoiets voorgevallen tussen hen. Hij denkt dan 'Gerard zal wel gelijk hebben.' Gezien zijn reactie met het juichen twijfelde Kramer ook geen moment over die beslissing.

Kemkers nam in het interview op tv net de schuld ook volledig op zich.

Tsja, op zich is dat zo, maar toch... je moet als schaatser toch zelf opletten? Je schaatst die race toch zelf?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78379694
Al die vergelijkingen zijn weer lekker zinloos. De opmerking die Bart Veldkamp maakte was wel mooi.
pi_78379708
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Kemkers nam in het interview op tv net de schuld ook volledig op zich.

Tsja, op zich is dat zo, maar toch... je moet als schaatser toch zelf opletten? Je schaatst die race toch zelf?
Jawel, maar je hebt niet echt veel tijd om na te denken. Je zit in je concentratie, bent met de race bezig. Als je dan de coach hoort roepen "naar binnen," dan denk je even "huh ". Vervolgens moet je in een seconde oid beslissen, en dan vertrouw je op je coach. Die zal niet voor niets roepen.
pi_78379957
Een coach zou niks roepen als een atleet helder kon nadenken. Als je echter een hartslag van 190 hebt kan je niet helder nadenken. Goed wisselen en schaatsen wel. Maar zodra een coach dan "naar binnen" roept geloof je dat.

Het beste is, om zo onafhankelijk mogelijk te zijn, zodat je alleen jezelf iets kan verwijten. Want het gaat vrijwel altijd goed, dus heb je een coach ook niet nodig die aanwijzigingen geeeft.
  woensdag 24 februari 2010 @ 02:08:19 #271
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78379977
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)
Ik vind dit vandaag toch nog wel drie keer zo erg. Eerder bij de finale van het wk oid je team benadelen zodat het verliest.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 24 februari 2010 @ 02:58:45 #272
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78380399
De cruciale fout van Kemkers is, dat hij zich omdraait naar de boarding toe terwijl hij het beruchte "Voorsprong op Lee 2,9 s." whiteboard schrijft.

Kramer zit dan al in de bocht, maar met het gezicht richting de muur doet Kemkers eerst nog de dop op de stift. En dan ziet hij plots Kramer al, en gaat hij notabene ver weg naar Skobrev kijken en meent dat deze buiten rijdt.

Vergelijk het er maar mee dat je ingespannen iets leest op de bank en dan plots opkijkt omdat er iemand voor je neus staat -- dan ben je ook een paar seconden gedesorienteerd. Kemkers wil dus teveel doen in een te korte tijd en het breekt hem op. Ironisch, als Kemkers gewoon de hele race een vingertje alleen had opgestoken, was er niets aan de hand geweest.

Ook was Kemkers zijn plek in de bocht al riskant. Maarja hij wil die paar extra seconden hebben om dingen te kunnen opschrijven, wat denkelijk in de toekomst nooit meer gebeurt.
pi_78380417
Waar twee ruzie maken hebben twee schuld. Elkaar een handje geven, de schaatsjes weer onder binden en racen maar.
  woensdag 24 februari 2010 @ 03:03:47 #274
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380444
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:58 schreef Perico het volgende:
De cruciale fout van Kemkers is, dat hij zich omdraait naar de boarding toe terwijl hij het beruchte "Voorsprong op Lee 2,9 s." whiteboard schrijft.
Echt he, -2.9 op een whiteboard. What the fuck happened to drie vingers naar beneden?
STFU
pi_78380455
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:58 schreef Perico het volgende:

Kramer zit dan al in de bocht, maar met het gezicht richting de muur doet Kemkers eerst nog de dop op de stift. En dan ziet hij plots Kramer al, en gaat hij notabene ver weg naar Skobrev kijken en meent dat deze buiten rijdt.

Vergelijk het er maar mee dat je ingespannen iets leest op de bank en dan plots opkijkt omdat er iemand voor je neus staat -- dan ben je ook een paar seconden gedesorienteerd. Kemkers wil dus teveel doen in een te korte tijd en het breekt hem op. Ironisch, als Kemkers gewoon de hele race een vingertje alleen had opgestoken, was er niets aan de hand geweest.

Ook was Kemkers zijn plek in de bocht al riskant. Maarja hij wil die paar extra seconden hebben om dingen te kunnen opschrijven, wat denkelijk in de toekomst nooit meer gebeurt.
Hij was teveel met die debiele bordjes, vingers en aanwijzingen bezig inderdaad. En het wrange is: het was nergens voor nodig. Hij lag drie seconden voor, met geen vuiltje aan de lucht. Twee duimen opsteken was voldoende.
  woensdag 24 februari 2010 @ 03:06:19 #276
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78380468
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 03:03 schreef Grinderman het volgende:

Echt he, -2.9 op een whiteboard. What the fuck happened to drie vingers naar beneden?
Heb je het gezien? In de rondes na zijn fout doet Kemkers gewoon heel behoorlijk die vingers naar beneden en doet hij wat iedere andere coach doet, wat loze gebaren maken.

Hij wil Kramer al jaren prikkelen met dat whiteboard. Je ziet waar het toe leidt.
pi_78380477
Ik snap 't nog steeds niet, waarom?
  woensdag 24 februari 2010 @ 03:13:14 #278
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380512
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 03:06 schreef Perico het volgende:

[..]

Heb je het gezien? In de rondes na zijn fout doet Kemkers gewoon heel behoorlijk die vingers naar beneden en doet hij wat iedere andere coach doet, wat loze gebaren maken.

Hij wil Kramer al jaren prikkelen met dat whiteboard. Je ziet waar het toe leidt.
Ja heb het gezien uiteraard.

Ik vind eigenlijk is als je zo pietje precies bent met schema's en alles, eigenlijk moet je dan ook weten hoeveel rondes het is, in welke hij zit en bij wijze van spreken uit je hoofd weten welke ronde hij naar binnen en buiten moet. Hij kijkt voortdurend op Lee's schema, dus moet hij weten waar hij is, 6800 meter of whatever, als hij dan automatisch weet oneven of even aantal rondjes, kan hij ook niet in de war raken door zijn waarneming dat Kramer "onder de coaches rijdt" etc.
STFU
pi_78380543
Blijkbaar kan Kramer Kemkers verstaan als hij roept dat hij naar de binnenbocht moet. Dan zou je denken dat het voor Kramer ook duidelijk moet zijn dat hij drie seconden voor ligt, als Kemkers dit gewoon schreeuwt en met drie vingers naar beneden wijst.

Die bordjes en die hysterie van Kemkers zijn zo overbodig.
  woensdag 24 februari 2010 @ 03:21:14 #280
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_78380565
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 03:17 schreef marcodej het volgende:
Die bordjes en die hysterie van Kemkers zijn zo overbodig.
Dat ja.

Orie staat tenminste relaxed bij
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_78380575
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 03:21 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

Dat ja.
[ afbeelding ]
Orie staat tenminste relaxed bij

En geeft twee duimen als het goed gaat. Dan weet je als schaatser ook genoeg.
pi_78380720
120% de schuld van Kemkers. ongelooflijk dat sommige mensen kunnen denken dat het kramers schuld is. Die rijft, zoals Veldkamp ook zei, zonder na te denken over wissels zijn rondjes. Als dan opeens een coach roept dat je naar de andere baan moet en je slechts een seconde hebt om na te denken, dan volg je de opmerking van je coach wel op. En dat is wat er gebeurde.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:01:37 #283
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380725
Koreaans volkslied zo jongens.
STFU
pi_78380732
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:01 schreef Grinderman het volgende:
Koreaans volkslied zo jongens.
Zéér onverdiend, dus ik heb ook absoluut de tv niet aan. Als je moet winnen door een fout van je betere tegenstander, dan win je niet echt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:05:11 #285
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380736
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:03 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Zéér onverdiend, dus ik heb ook absoluut de tv niet aan. Als je moet winnen door een fout van je betere tegenstander, dan win je niet echt.
Bullshit, maar je bent niet de eerste dus ik heb er al genoeg over gezegd. Is ook off-topic hier eigenlijk.
STFU
pi_78380757
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:05 schreef Grinderman het volgende:

[..]

Bullshit, maar je bent niet de eerste dus ik heb er al genoeg over gezegd. Is ook off-topic hier eigenlijk.
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:21:32 #287
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380764
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.
Shani Davis is de nummer 1 op de 1500 meter, zal ook nog wel even zo blijven. Maar niet Olympisch kampioen. Zal ook wel een fout gemaakt hebben.

Shani zit er trouwens ook niet mee dat Stefan Groothuis ziek is geweest, en Nesbitt weet al niet eens meer dat Timmer haar been heeft gebroken een tijdje terug. Fouten en pech horen bij sport. Dat de belangrijkste wedstrijd eens in de vier jaar zijn maakt de belangen extra groot en ook de drama's, maar dat maakt een overwinning niet onverdiend.
STFU
pi_78380771
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Helaas zijn er ook spelregels! Ik ben ook de beste van alles, maar niet op zwart/wit geschreven..
pi_78380772
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:21 schreef Grinderman het volgende:

[..]

Shani Davis is de nummer 1 op de 1500 meter, zal ook nog wel even zo blijven. Maar niet Olympisch kampioen. Zal ook wel een fout gemaakt hebben.
Nee. Hij werd duidelijk overklast. Geen fout gemaakt zoals iedereen heeft kunnen zien. Je vergelijking zou kloppen als Lee gewonnen had, ook als Kramer zijn rit normaal had uitgereden. Dat is niet het geval, dus in dit geval gaat je vergelijking heel erg mank.
pi_78380774
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:26 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Helaas zijn er ook spelregels! Ik ben ook de beste van alles, maar niet op zwart/wit geschreven..
Klopt, maar Lee zal ALTIJD weten dat hij op dat moment niet de snelste ter wereld was, maar dat hij gewonnen heeft door een toevallige fout van zijn betere tegenstander.
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:31:11 #291
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380776
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:27 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Nee. Het werd duidelijk overklast. Geen fout gemaakt zoals iedereen heeft kunnen zien. Je vergelijking zou kloppen als Lee gewonnen had, ook als Kramer zijn rit normaal had uitgereden. Dat is niet het geval, dus in dit geval gaat je vergelijking heel erg mank.
Weet jij veel? Z'n trainingsschema's verneukt, te veel hamburgers gegeten, met verkeerde been uit bed gestapt? Als hij niks fout had gedaan had ie gewonnen want hij is de beste. Moet gewoon harder kunnen. Domme fout imo.

Misschien niet zo dom als fout wisselen maar toch..

Omstandigheden zijn wat ze zijn. Kramer had alle voordelen. Schema's, niet meteen na de dweil, en de laatste rit. Hij kan zich iets verwijten, of Kemkers dan, maar dat maakt een overwinning niet onverdiend.

Vraag maar aan Tuitert. Geen excuses.
STFU
pi_78380777
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:28 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Klopt, maar Lee zal ALTIJD weten dat hij op dat moment niet de snelste ter wereld was, maar dat hij gewonnen heeft door een toevallige fout van zijn betere tegenstander.
Klopt, en dat Lee dus reglementair beter was.
pi_78380784
Jullie kunnen alles aanvoeren wat jullie willen, maar Lee weet dat Kramer superieur was en dat hij zonder de fout van de coach van Kramer NOOIT had gewonnen. Je wilt als sporter dat je goud verdient omdat je gewoon de snelste bent. Dat was nu niet het geval. Iedereen heeft gezien dat er iemand beter was dan Lee, maar dat die persoon door domme pech niet meer kon meedingen naar een medaille. Dan blijft het leuk dat je wint, maar de beste ben je gewoonweg nooit geweest. Dat was hij alleen maar als hij gewoon beter was dan Kramer en dat was niet het geval. Lee heeft gewonnen door een toevalligheid. Kramer is de beste. Dat weet iedereen. Lee heeft een troostprijs.
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:43:32 #294
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380790
Newsflash: de beste wint niet altijd.

Winnen > de beste zijn.

Ze willen allemaal winnen, droomscenario is alleen maar bonus.
STFU
pi_78380794
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:43 schreef Grinderman het volgende:
Newsflash: de beste wint niet altijd.

Winnen > de beste zijn.

Ze willen allemaal winnen, droomscenario is alleen maar bonus.
klopt... maar Lee weet dat Kramer sneller was. En dat zal knagen. Voor altijd.
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:49:32 #296
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_78380802
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 03:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En geeft twee duimen als het goed gaat. Dan weet je als schaatser ook genoeg.
Ik zou van schrik van mijn schaatsen vallen
Ook geen sig dus
  woensdag 24 februari 2010 @ 04:49:45 #297
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78380803
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:

[..]

klopt... maar Lee weet dat Kramer sneller was. En dat zal knagen. Voor altijd.
Bij Kramer ja. En bij jou, blijkbaar.
STFU
pi_78380811
Lee weet heus wel gewoon dat Kramer sneller zou zijn geweest. En dat weet hij over 20 jaar ook nog wel. Of hij daar nu of over 20 jaar meer of minder blij van wordt is wat anders en dat is ook volledig aan hem zelf. Net zoals het aan ons is om voor onszelf een mening te hebben over de reactie en de mogelijke gedachten van Lee.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:20:23 #299
106690 MiLalaa
pi_78381420
Ik vind de vergelijking met Orie wel een beetje lastig.
Orie coacht voornamelijk op de korte afstanden, dan zijn rondetijden minder interessant.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:23:06 #300
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_78381449
Die van Kemkers.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')