Ik denk dat hij zo gefrustreerd is dat hij de rest van het team helemaal losrijdt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:25 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik hoop ook maar voor Kemkers dat Sven het hele TP-team zo op sleeptouw neemt dat ze alle andere landen vernederen, dan eindigt het gebeuren toch nog beetje mooi voor beiden
Shock.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Onnoman het volgende:
hij reageerde erg koud vond ik. Weinig medelevend, en emoties... alleen maar lachend
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:25 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat hij zo gefrustreerd is dat hij de rest van het team helemaal losrijdt.
Het verhaal was in ieder geval duidelijk en open.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Onnoman het volgende:
hij reageerde erg koud vond ik. Weinig medelevend, en emoties... alleen maar lachend
nee man... ik vergelijk dit als de wissel robben en paul bosvelt... ek 2004 dick advocaat tegen portugalquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)
Met het verschil dat dat een wedstrijd verlies betekende en dit het verlies van een gouden plak en eeuwige roemquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee man... ik vergelijk dit als de wissel robben en paul bosvelt... ek 2004 dick advocaat tegen portugal
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Met het verschil dat dat een wedstrijd verlies betekende en dit het verlies van een gouden plak en eeuwige roem
Idd, want het had toen ook goed kunnen uitpakken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.
dit was gewoon een enorme blunder die direct DSQ betekende.
als een coach een heel team verneukt of een enkele, maakt qua presteren geen reet uit.. verliezen is verliezen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Daarbij betekent die wissel opzich natuurlijk geen verlies. Tuurlijk het is dom maar het was op dat moment niet verloren. Dat heeft het hele team alsnog collectief gedaan.
dit was gewoon een enorme blunder die direct DSQ betekende.
Als een coach met een wissel een team verneukt zit het team al totaal verkeerd in elkaar en is het geen team. Een team bestaat immers ook uit reservespelers. Wat als gewisselde geblesseerd was geraakt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als een coach een heel team verneukt of een enkele, maakt qua presteren geen reet uit.. verliezen is verliezen..
het gaat erom dat een coach een verkeerde beslissing maakt dat catastrofaal is in het verdere verloop van een wedstrijd..quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Als een coach met een wissel een team verneukt zit het team al totaal verkeerd in elkaar en is het geen team. Een team bestaat immers ook uit reservespelers. Wat als gewisselde geblesseerd was geraakt?
Het team had ook gewoon stabiel door kunnen voetballen en de winst pakken. Totaal andere orde fout imo.
Kemkers nam in het interview op tv net de schuld ook volledig op zich.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
Hij moest in een paar seconden beslissen. Er is nog nooit zoiets voorgevallen tussen hen. Hij denkt dan 'Gerard zal wel gelijk hebben.' Gezien zijn reactie met het juichen twijfelde Kramer ook geen moment over die beslissing.
Jawel, maar je hebt niet echt veel tijd om na te denken. Je zit in je concentratie, bent met de race bezig. Als je dan de coach hoort roepen "naar binnen," dan denk je even "huhquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kemkers nam in het interview op tv net de schuld ook volledig op zich.
Tsja, op zich is dat zo, maar toch... je moet als schaatser toch zelf opletten? Je schaatst die race toch zelf?
Ik vind dit vandaag toch nog wel drie keer zo erg. Eerder bij de finale van het wk oid je team benadelen zodat het verliest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens Bartje Veldkamp, moet je het vergelijken met een trainer die het veld inloopt en de bal in eigen goal schiet, (of een wisselspeler, wat Ooijer is/zou moeten zijn)
Echt he, -2.9 op een whiteboard. What the fuck happened to drie vingers naar beneden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:58 schreef Perico het volgende:
De cruciale fout van Kemkers is, dat hij zich omdraait naar de boarding toe terwijl hij het beruchte "Voorsprong op Lee 2,9 s." whiteboard schrijft.
Hij was teveel met die debiele bordjes, vingers en aanwijzingen bezig inderdaad. En het wrange is: het was nergens voor nodig. Hij lag drie seconden voor, met geen vuiltje aan de lucht. Twee duimen opsteken was voldoende.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:58 schreef Perico het volgende:
De cruciale fout van Kemkers is, dat hij zich omdraait naar de boarding toe terwijl hij het beruchte "Voorsprong op Lee 2,9 s." whiteboard schrijft.
Kramer zit dan al in de bocht, maar met het gezicht richting de muur doet Kemkers eerst nog de dop op de stift. En dan ziet hij plots Kramer al, en gaat hij notabene ver weg naar Skobrev kijken en meent dat deze buiten rijdt.
Vergelijk het er maar mee dat je ingespannen iets leest op de bank en dan plots opkijkt omdat er iemand voor je neus staat -- dan ben je ook een paar seconden gedesorienteerd. Kemkers wil dus teveel doen in een te korte tijd en het breekt hem op. Ironisch, als Kemkers gewoon de hele race een vingertje alleen had opgestoken, was er niets aan de hand geweest.
Ook was Kemkers zijn plek in de bocht al riskant. Maarja hij wil die paar extra seconden hebben om dingen te kunnen opschrijven, wat denkelijk in de toekomst nooit meer gebeurt.
Heb je het gezien? In de rondes na zijn fout doet Kemkers gewoon heel behoorlijk die vingers naar beneden en doet hij wat iedere andere coach doet, wat loze gebaren maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:03 schreef Grinderman het volgende:
Echt he, -2.9 op een whiteboard. What the fuck happened to drie vingers naar beneden?
Ja heb het gezien uiteraard.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Heb je het gezien? In de rondes na zijn fout doet Kemkers gewoon heel behoorlijk die vingers naar beneden en doet hij wat iedere andere coach doet, wat loze gebaren maken.
Hij wil Kramer al jaren prikkelen met dat whiteboard. Je ziet waar het toe leidt.
Dat ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:17 schreef marcodej het volgende:
Die bordjes en die hysterie van Kemkers zijn zo overbodig.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:21 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Dat ja.
[ afbeelding ]
Orie staat tenminste relaxed bij
Zéér onverdiend, dus ik heb ook absoluut de tv niet aan. Als je moet winnen door een fout van je betere tegenstander, dan win je niet echt.quote:
Bullshit, maar je bent niet de eerste dus ik heb er al genoeg over gezegd. Is ook off-topic hier eigenlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zéér onverdiend, dus ik heb ook absoluut de tv niet aan. Als je moet winnen door een fout van je betere tegenstander, dan win je niet echt.
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:05 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Bullshit, maar je bent niet de eerste dus ik heb er al genoeg over gezegd. Is ook off-topic hier eigenlijk.
Shani Davis is de nummer 1 op de 1500 meter, zal ook nog wel even zo blijven. Maar niet Olympisch kampioen. Zal ook wel een fout gemaakt hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.
Helaas zijn er ook spelregels! Ik ben ook de beste van alles, maar niet op zwart/wit geschreven..quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Winnen door een fout van je tegenstander die overduidelijk beter is dan jij, is toch heel wat anders dan winnen omdat geen mens aan jou tijd kan tippen. Zo zie ik het. Kramer is de nummer 1 van de 10 km. Zo is het en zo zal het voorlopig blijven.
Nee. Hij werd duidelijk overklast. Geen fout gemaakt zoals iedereen heeft kunnen zien. Je vergelijking zou kloppen als Lee gewonnen had, ook als Kramer zijn rit normaal had uitgereden. Dat is niet het geval, dus in dit geval gaat je vergelijking heel erg mank.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:21 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Shani Davis is de nummer 1 op de 1500 meter, zal ook nog wel even zo blijven. Maar niet Olympisch kampioen. Zal ook wel een fout gemaakt hebben.
Klopt, maar Lee zal ALTIJD weten dat hij op dat moment niet de snelste ter wereld was, maar dat hij gewonnen heeft door een toevallige fout van zijn betere tegenstander.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:26 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook spelregels! Ik ben ook de beste van alles, maar niet op zwart/wit geschreven..
Weet jij veel? Z'n trainingsschema's verneukt, te veel hamburgers gegeten, met verkeerde been uit bed gestapt? Als hij niks fout had gedaan had ie gewonnen want hij is de beste. Moet gewoon harder kunnen. Domme fout imo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee. Het werd duidelijk overklast. Geen fout gemaakt zoals iedereen heeft kunnen zien. Je vergelijking zou kloppen als Lee gewonnen had, ook als Kramer zijn rit normaal had uitgereden. Dat is niet het geval, dus in dit geval gaat je vergelijking heel erg mank.
Klopt, en dat Lee dus reglementair beter was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:28 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Lee zal ALTIJD weten dat hij op dat moment niet de snelste ter wereld was, maar dat hij gewonnen heeft door een toevallige fout van zijn betere tegenstander.
klopt... maar Lee weet dat Kramer sneller was. En dat zal knagen. Voor altijd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:43 schreef Grinderman het volgende:
Newsflash: de beste wint niet altijd.
Winnen > de beste zijn.
Ze willen allemaal winnen, droomscenario is alleen maar bonus.
Ik zou van schrik van mijn schaatsen vallenquote:Op woensdag 24 februari 2010 03:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geeft twee duimen als het goed gaat. Dan weet je als schaatser ook genoeg.
Bij Kramer ja. En bij jou, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
klopt... maar Lee weet dat Kramer sneller was. En dat zal knagen. Voor altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |