op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kempers want die moet zich niet bemoeien met binnen/buitenbochten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef superworm het volgende:
POLL!
Sven zat in de flow, Kemkers haalt hem hieruit. Hier denk je als schaatser normaal niet over na, zoals ook Veldkamp het zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Beide inderdaad, Kramer weet zelf als beste uit welke bocht je komt. Maar Kemkers brengt hem natuurlijk aan de twijfel.
Idd en dat op de OS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Szura het volgende:
Kramer lette op, zat buiten. Als zo'n coach dan zo ultiem begint te kwaken, tja.....
Maar gebeurd is gebeurd, alleen kut dat het juist nu gebeurt
Jij hebt er geen verstand van..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef ReVamp het volgende:
Kramer...
iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen "daden"
Achteraf is mooi wonen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Beach het volgende:
Beiden.
Maar dit is achteraf natuurlijk; lost niks op.
Waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef superworm het volgende:
knip
Maar dan blijft het wijzende vingertje vreemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
Wat ik wel apart vind: smeets en die andere twee gaan er helemaal van uit dat ie geroepen heeft dat ie naar binnen moest, maar helemaal duidelijk is dit natuurlijk nog niet.
Misschien heeft Sven het verkeerd verstaan, of misschien riep Kemkers wel 'Je bent binnen!' oid.
Blijft natuurlijk jammer.
Je hebt misschien 1 seconde om na te denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Avey het volgende:
Eh tja, die schaatser doet het toch zelf? Waarom zou je op je coach moeten vertrouwen voor zoiets simpels...
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Jivis het volgende:
Hoeveel zou Korea Kemkers hier voor betaald hebben?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
Wat ik wel apart vind: smeets en die andere twee gaan er helemaal van uit dat ie geroepen heeft dat ie naar binnen moest, maar helemaal duidelijk is dit natuurlijk nog niet.
Misschien heeft Sven het verkeerd verstaan, of misschien riep Kemkers wel 'Je bent binnen!' oid.
Neujquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:
Ligt een beetje aan wat er afgesproken is enzo.
- vriendinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet daarbij even dat je op dat moment een geweldige prestatie aan het leveren bent en daar volledig op gefocust bent?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
De vergelijking gaat niet helemaal op, maar dat is in principe wel wat ik bedoel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Kemkers zal beseffen dat hij als coach niet duidelijk was. Sowieso hoort een coach altijd de schuld op zich te nemen. Dat is zijn vak. Daarom is deze vraag volstrekt irrelevant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.
Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
Dat dacht ik ook, maar hij moest nog 9 rondjes. En om dan nou met 2,9 voorsprong al te gaan roepen dat je binnen bent...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef bamso het volgende:
Hoe moeilijk ook is als Kemkers op het laatste moment zo'n aanwijzing geeft zou ik als Kramer ook twijfelen en ook voor de binnenbaan gaan, waar ik meer moeite mee heb dat die kleine Korean juicht alsof hij de beste is doen, moet denken aan een duitse F1 rijder die juichtte voor zijn 1e plaats toen een braziliaan zich tegen ded muur knalde, dus.
Sport is sport en fouten zijn fouten maar voor mij had voor mij had die kleine Korean ingetogener gemogen, hij deed ook flink moeite om zijn zilver en brons kandidaten naar zich toe te trekken op zijn podium, maar ja hopelijk krijgt hij van Sven weer snel klop en is die kleine weer op zijn plaats gezet
xxx Bamso
Als mijn vriendin een man zou zijn wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Dat deed ie ook! Hij zat goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Arcee het volgende:
Ik zeg: schuld van Kramer.
Je moet wel zelf opletten.
Wel klote natuurlijk.
Als je 100 rijdt en nog maar 20 meter te gaan hebt wordt het toch verdomd lastig. Kramer rijdt 50 en had nog maar enkele meters richting de bocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
Alleen een absolute dwaas vergelijkt een autoritje met zijn vriendin met als topfavoriet de tien kilometer rijden op de Spelen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Nee. Dat is ook een DQ.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Ik stel hem hier nog maar eens: had Kramer niet gewoon twee buitenbocht na die dubbele binnenbocht kunnen rijden?
Dan snap je de vraag niet goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef ReVamp het volgende:
Kramer...
iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen "daden"
Heyz GizartFRLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef DuTank het volgende:
Het is de schuld van Bob de Jong, dan hadden we gewoon goud gehad
In principe ben je niet zo geconcentreerd tijdens het autorijden als bij het schaatsen. Maar je kunt beter zeggen dat je rechtdoor moet en je mattie zegt dat je af moet slaan. Als deze dat op het laatste moment roept en schreeuwt, dan sla ik waarschijnlijk alsnog af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
Gast, hij had maximaal een seconde om te beslissen. Makkelijk praten van achter je computer. Als je schaatst is je coach er voor het denkwerk, wat de schaatser moet doen is hard schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef joers1 het volgende:
Sportman zelf moet OOK opletten...beetje TE makkelijk om het af te schuiven.....als hi jzo gefocust was op goud, dan had ie zn verstand moeten volgen.....
Dan wordt je ook gediskwalificeerd, het had niet veel meer uitgemaakt na dat moment.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dubbele schuld Kemkers. Hoewel het 99,999% geen drol had uitgemaakt, had ie z'n pupil nog een extra buitenbocht kunnen laten rijden om het "goed" te maken. Nu weet je 100% zeker dat je eruit ligt.
Nee! Dit is overduidelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef McReal het volgende:
zullen we eerst wachten tot beide heren aan het woord zijn geweest
GAST.... zielepootquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast, hij had maximaal een seconde om te beslissen. Makkelijk praten van achter je computer. Als je schaatst is je coach er voor het denkwerk, wat de schaatser moet doen is hard schaatsen.
Daarom zei ik al ergens... Kemkers blackout is veroorzaakt door de hoogspanning van een slecht presterende ploeg, de druk van de natie en de opkomende Koreaan... gevalletje kortsluiting....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.
Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |