Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Jivis het volgende:
Hoeveel zou Korea Kemkers hier voor betaald hebben?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
Wat ik wel apart vind: smeets en die andere twee gaan er helemaal van uit dat ie geroepen heeft dat ie naar binnen moest, maar helemaal duidelijk is dit natuurlijk nog niet.
Misschien heeft Sven het verkeerd verstaan, of misschien riep Kemkers wel 'Je bent binnen!' oid.
Blijft natuurlijk jammer.
Neujquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:
Ligt een beetje aan wat er afgesproken is enzo.
- vriendinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet daarbij even dat je op dat moment een geweldige prestatie aan het leveren bent en daar volledig op gefocust bent?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
De vergelijking gaat niet helemaal op, maar dat is in principe wel wat ik bedoel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
)
Kemkers zal beseffen dat hij als coach niet duidelijk was. Sowieso hoort een coach altijd de schuld op zich te nemen. Dat is zijn vak. Daarom is deze vraag volstrekt irrelevant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.
Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |