abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:26:17 #51
198365 Morendo
The Real Deal
pi_78373567
Ligt een beetje aan wat er afgesproken is enzo.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:26:30 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78373587
Het lijkt mij logisch dat je met zo'n korte beslistijd af gaat op het oordeel van de coach. Ook al is zo'n aanwijzing heel zeldzaam.

Fout Kemkers dus... Hoe tragisch ook.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:26:31 #53
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_78373590
Beiden hebben schuld, want beiden dachten niet na over wat ze deden.
pi_78373608
Kemkers, echt wel.
pi_78373623
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef cptmarco het volgende:

[..]

op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach...
Inderdaad

Btw, Mart Smeets
Huh?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:27:00 #56
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_78373639
Kemkers! Hij zorgde ervoor dat kramer ging twijfelen.
pi_78373649
Hoeveel zou Korea Kemkers hier voor betaald hebben?
Amen.
pi_78373660
Stel het zo:

Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.

)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_78373674
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Jivis het volgende:
Hoeveel zou Korea Kemkers hier voor betaald hebben?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78373685
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Vultures het volgende:
Wat ik wel apart vind: smeets en die andere twee gaan er helemaal van uit dat ie geroepen heeft dat ie naar binnen moest, maar helemaal duidelijk is dit natuurlijk nog niet.
Misschien heeft Sven het verkeerd verstaan, of misschien riep Kemkers wel 'Je bent binnen!' oid.

Blijft natuurlijk jammer.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.

Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
pi_78373704
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:
Ligt een beetje aan wat er afgesproken is enzo.
Neuj

Wat moet daar over afgesproken worden?

Je schaatst compleet gefocussed, en als dan je debiele coach roept dat je naar binnen moet dan doe je dat.
pi_78373732
Schuld Kemkers
pi_78373759
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:

Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.

)
- vriendin
+ vriend met de kaart in de hand
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:28:40 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_78373764
Een coach mag een sporter NOOIT aan het twijfelen brengen. Nooit.
Kemkers dus.

Kramer krijgt signalen dat hij fout zit en heeft minder dan een tel om te reageren en zal dan altijd de verkeerde keuze maken. Hersenen zijn niet zo snel. Vooral niet als je bezig bent met topsport.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:28:43 #65
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78373768
Ik snap trouwens niet waar het vandaan komt.. het is BIJ de wissel, Kemkers ziet Kramer de binnenbocht uitkomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78373772
quote:
Stel het zo:

)
Je vergeet daarbij even dat je op dat moment een geweldige prestatie aan het leveren bent en daar volledig op gefocust bent?
pi_78373786
"Je hebt 'm binnen"

Snap sowieso bij de langere afstanden niet waarom die coaches allemaal vlak voor de bochten op de baan staan. Geef ze een pitmuur á la F1 op het rechte stuk waar niet gewisseld wordt om de aanwijzingen te geven.
pi_78373790
Het is de schuld van marcodej:
[23:28:13] <@franklop> HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN MARCODEJ
[23:28:22] <@franklop> Schaatsprono 2009-2010 #4 Wie pakt de meeste medailles?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:29:14 #69
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78373805
quote:
Stel het zo:

)
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.

Maar stel deze situatie:
Stel het zo:

Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.

dinsdag 23 februari 2010 @ 23:29:23 #70
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_78373813
Sportman zelf moet OOK opletten...beetje TE makkelijk om het af te schuiven.....als hi jzo gefocust was op goud, dan had ie zn verstand moeten volgen.....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_78373824
quote:
Stel het zo:

)
De vergelijking gaat niet helemaal op, maar dat is in principe wel wat ik bedoel ja
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:29:54 #72
292214 bamso
ERBEN FOR PRESIDENT
pi_78373848
Hoe moeilijk ook is als Kemkers op het laatste moment zo'n aanwijzing geeft zou ik als Kramer ook twijfelen en ook voor de binnenbaan gaan, waar ik meer moeite mee heb dat die kleine Korean juicht alsof hij de beste is doen, moet denken aan een duitse F1 rijder die juichtte voor zijn 1e plaats toen een braziliaan zich tegen ded muur knalde, dus.

Sport is sport en fouten zijn fouten maar voor mij had voor mij had die kleine Korean ingetogener gemogen, hij deed ook flink moeite om zijn zilver en brons kandidaten naar zich toe te trekken op zijn podium, maar ja hopelijk krijgt hij van Sven weer snel klop en is die kleine weer op zijn plaats gezet

xxx Bamso
pi_78373856
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar de reactie van Kemkers spreekt ook wel boekdelen. Die heeft echt wel verkeerd staan te coachen.

Doet me trouwens denken aan iets wat Veldkamp heeft gezegd als vergelijking tussen Orie en Kemkers. Orie staat altijd rustig langs de kant, Kemkers druk te doen. Als schaatser maakt het je geen flikker uit, want je let er toch niet op. Dat druk doen van de coach nekt Kramer nu misschien wel. Als Kemkers gewoon rustig staat daar, dan maakt ´ie zelf de fout waarschijnlijk ook niet.
Kemkers zal beseffen dat hij als coach niet duidelijk was. Sowieso hoort een coach altijd de schuld op zich te nemen. Dat is zijn vak. Daarom is deze vraag volstrekt irrelevant.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78373877
Dubbele schuld Kemkers. Hoewel het 99,999% geen drol had uitgemaakt, had ie z'n pupil nog een extra buitenbocht kunnen laten rijden om het "goed" te maken. Nu weet je 100% zeker dat je eruit ligt.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:30:28 #75
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78373882
Bij nader inzien denk ik dat Kempers voor 75% schuldig is en Kramer 25%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')