Nogal een verschil, als je toch linksaf slaat nou ja, moet je even omrijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
Is al eerder langsgekomen, maar ook dan wordt je dus gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dubbele schuld Kemkers. Hoewel het 99,999% geen drol had uitgemaakt, had ie z'n pupil nog een extra buitenbocht kunnen laten rijden om het "goed" te maken. Nu weet je 100% zeker dat je eruit ligt.
Ik zit ook al te wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef cptmarco het volgende:
kom op Kemkers verschijn eens voor de camera...
De magie van Kemkers is ook een beetje weg. Veel overtrainde personen in de ploeg. Alleen Kramer die de afgelopen jaren echt op zijn niveau is geweest. Rare keuzes van Verheijen tijdens het OKT (wel de 1500 rijden om zich te kwalificeren voor het EK, maar de dag erna al laten weten dat 'ie het EK niet rijdt).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom zei ik al ergens... Kemkers blackout is veroorzaakt door de hoogspanning van een slecht presterende ploeg, de druk van de natie en de opkomende Koreaan... gevalletje kortsluiting....
Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doorgeslagen 'eigen verantwoordelijkheids'-denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Thomas B. het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid enzo.
hij zit in het vliegtuigquote:
hij zit waarschijnlijk in het verkeerde vliegtuigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Nou maar hopen dat ze de goeie afslag naar het vliegveld nemen hihihihihihi
True... Orie vind ik over de hele linie al geruime tijd veel beter overkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De magie van Kemkers is ook een beetje weg. Veel overtrainde personen in de ploeg. Alleen Kramer die de afgelopen jaren echt op zijn niveau is geweest. Rare keuzes van Verheijen tijdens het OKT (wel de 1500 rijden om zich te kwalificeren voor het EK, maar de dag erna al laten weten dat 'ie het EK niet rijdt).
Vraag me nu wel af of 'ie nog echt zo goed weet waar 'ie mee bezig is.
Eens, Sven gaat op de automatische piloot en de coach haalt hem hieruit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doorgeslagen 'eigen verantwoordelijkheids'-denken.
Mensen die vinden dat je het altijd bij jezelf moet zoeken.
Dit was overduidelijk een fout van de coach.
Orie is minder van het roepen naar zijn schaatsers tijdens de race. En zeker niet met bordjes, dus ik denk dat dit minder snel zou gebeuren bij Orie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef joers1 het volgende:
We gaan nu toch niet roepen dat Orie zoiets NOOOOOIT had gedaan he????
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef joers1 het volgende:
We staan in elk geval, als natie, weer met beide beentjes o pde grond...en het gelul datw e wel "eventjes"wat goud gaan ophalen...zal welw egstommen nu;)
Benieuwd wat de viermansbob doet......ook verkeerde bochtje?
Nou inderdaad, wat een domme reactie van joersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |