Wie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Pritt het volgende:
Episch, zal men nog lang blijven heugen. De race van Romme is iedereen al lang vergeten.
Ik vond het toneelstuk van hem echt een martelgang om te zien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:18 schreef popolon het volgende:
Die beelden, het toneelstuk van Kemkers. Dit zijn beelden die zie je over 20 jaar nog in Nederland.
Kemkers steekt de hand in eigen boezem en geeft keurig commentaar. Heb wel even met 'm te doen ook, die voelt zich nog tien keer zo klote als Kramer.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:18 schreef popolon het volgende:
Die beelden, het toneelstuk van Kemkers. Dit zijn beelden die zie je over 20 jaar nog in Nederland.
Kemkers steekt de hand in eigen boezem en geeft keurig commentaar. Heb wel even met 'm te doen ook, die voelt zich nog tien keer zo klote als Kramer.
Was het ook, en tegelijk mooi omdat 'ie Sven een goede race wilde laten rijden ongeacht die blunder. Er gaat dan heel wat door je heen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:19 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ik vond het toneelstuk van hem echt een martelgang om te zien (ook al kan ik begrip opbrengen voor zijn tactiek).
Nee, verkeerde kruising is een DQ'tje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef nikky het volgende:
Stomme vraag misschien: Had hij Sven niet daarna twee ( of eigenlijk dan drie ) keer de buitenbaan kunnen laten pakken? OF had dit voor de uitslag niets uitgemaakt?
Je bent sowieso gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef nikky het volgende:
Stomme vraag misschien: Had hij Sven niet daarna twee ( of eigenlijk dan drie ) keer de buitenbaan kunnen laten pakken? OF had dit voor de uitslag niets uitgemaakt?
Nee, hij was sowieso gediskwalificeerd. Zo'n fout kun je niet ongedaan maken: toen het gebeurde was het al te laat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef nikky het volgende:
Nee, al benadeel je jezelf door alleen maar buitenbochten te rijden, dat mag niet. Je kan je tegenstander daarmee ook in verwarring brengen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef nikky het volgende:
Jan Bols reed ooit een buitenbocht teveel. Had er dus meer last van dan voordeel. Toch DQ.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef nikky het volgende:
Nee, al rij je alleen nog buitenbanen achterstevoren terwijl je ondertussen aan het jongleren bent met 2 barkrukken, dit is gewoon diskwalificatie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef nikky het volgende:
In dat geval stel ik wel voor dat er jurypunten gegeven worden zodat deel kan worden genomen aan het kunstrijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, al rij je alleen nog buitenbanen achterstevoren terwijl je ondertussen aan het jongleren bent met 2 barkrukken, dit is gewoon diskwalificatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |