En de ogen van Kemkers die niet zag waar Skobrev reed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Szura het volgende:
Schuld van de whiteboards
Als ze niet zo gek hadden gedaan met dat stomme whiteboard maar gewoon dat "boekje" met getallen, waren z'n ogen constant op de baan geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de ogen van Kemkers die niet zag waar Skobrev reed.
Hij kan het ook moeilijk ontkennen lijkt mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef Sitethief het volgende:
Kemkers geeft dus zijn fout toe.... Ruiterlijk, maar toch...
Whiteboards zijn kootzakken! Ik roep het al jaren maar er moeten eerst rampen gebeuren voordat ik gelijk krijg.quote:
Koel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
niet voor de cam willen maar vervolgens vrij koel klinken op de radio.... Sorry maar er klopt gewoon iets niet. Normaal als hij zo,n fout zou hebben gemaakt zou hij t uitgeschreeuwd hebben.....
Inderdaad... Het gedoe met die vingers en bordjes is een beetje uit de klauwen gelopen. De volgende keer gewoon met een ouderwets rondebord gaan werken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze niet zo gek hadden gedaan met dat stomme whiteboard maar gewoon dat "boekje" met getallen, waren z'n ogen constant op de baan geweest.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Fortitudo het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat er iets ergers had kunnen gebeuren.
Oh jee, weer zo'n complotdenker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
http://www.nusport.nl/van(...)ederlaag-kramer.html
Lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beetje raar!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze niet zo gek hadden gedaan met dat stomme whiteboard maar gewoon dat "boekje" met getallen, waren z'n ogen constant op de baan geweest.
Precies!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad... Het gedoe met die vingers en bordjes is een beetje uit de klauwen gelopen. De volgende keer gewoon met een ouderwets rondebord gaan werken.
Nee, zo'n berichten worden vaker van tevoren geschreven zodat ze het na de race meteen op de website kunnen zetten. Ze hadden waarschijnlijk ook een versie met 'Kramer wint'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
Ze hadden gewoon al meerdere versies klaar staan, om snel te plaatsen na de finish van Sven Kramer. Niets vreemd aan, het is per ongeluk te vroeg op de site gekomen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
ze hebben die teksten gewoon al klaarliggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
Zeker op dat moment niet. Hij lag verdorie zeven seconden voor...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik snap dat bordjes gedoe ook niet. Toen in Heerenveen bij het WK allround was het leuk, maar nu menen ze bij elke ronde een boodscahp op te moeten schrijven. Nergens voor nodig imo.
En Kemkers was zelf niet zeker. Dan moet hij gewoon op Sven vertrouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker op dat moment niet. Hij lag verdorie zeven seconden voor...
3-4quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Chinese triadenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DFJCTW het volgende:
Beetje raar!!!!!!!!
Juist daarom had Gerard niet met dat bordje moeten komen want Sven lag flink voor van Lee..quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Juist daarom had Gerard niet met dat bordje moeten komen want Sven lag flink voor van Lee..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef GoodGawd het volgende:
Het IOC heeft besloten Sven Kramer de wisselbeker te geven
hahhahahahahahahahaahahahahquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef GoodGawd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Zeker wel met de rondetijden die hij liet zien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.
En Kemkers heeft een baanaanbod gekregen van de NSquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef GoodGawd het volgende:
Inderdaad, Orie zou nu twee duimen opsteken. Dan weet je ook genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker wel met de rondetijden die hij liet zien.
Ritme was ook goed, was er gewoon dik onder gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Gewoon 2 duimen en een Goed zo! oid. Zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, Orie zou nu twee duimen opsteken. Dan weet je ook genoeg.
Een extra iemand die tekst op de bordjes schrijft. Staat aan de andere Kant van de muur, nu kan dat niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef Jemoetwat het volgende:
Waarom stond er maar 1 coach? Ik pikte iets van "... die kon hier niet komen." ofzo. Was dit bij de andere landen ook het geval?
Vroeger staken ze idd gewoon vingertjes op. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, Orie zou nu twee duimen opsteken. Dan weet je ook genoeg.
Dat is niet Kemkers' stijl.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon 2 duimen en een Goed zo! oid. Zegt genoeg.
Hij won elke ronden een paar tienden, dus veel gevaar was er niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2,9 seconden maar hoor. Met 9 ronden iig nog niet overuigend genoeg.
Kemkers mag blij zijn dat Kramer niet doorsloeg met die bordjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is niet Kemkers' stijl.
Maar ze zijn een beetje doorgeslagen met hun bordjes.
Kempkers is normaal veel emotioneler en zou eerder zijn gaan schreeuwen van frustratie dus ik blijf een licht trillend stemmetje koel vinden ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Koel?wtf
Hoorde je die trillende stem niet ofzo
Wat denk je dat hij de tijd daarvoor heeft gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kempkers is normaal veel emotioneler en zou eerder zijn gaan schreeuwen van frustratie dus ik blijf een licht trillend stemmetje koel vinden ja.
Aha..je bent er zoeenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef joers1 het volgende:
[..]
GAST.... zielepoot
Hoogmoed komt voor de val...en nu staat Kramer, (mede dankzij zn coach) weer met beide benen op de grond. Heel NL riep al maanden dat hij wel "ff" wat goud ging halen...en dit is zijn oogst.....cynisch he?
Het had de laatste ronden ook om kunnen slaan, zoals bij veel anderen is gebeurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij won elke ronden een paar tienden, dus veel gevaar was er niet.
Deze is erger, aangezien we met die wedstrijd weggespeeld werden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:37 schreef Equites het volgende:
Echt lange tijd geleden dat ik zoveel emotie heb gevoeld bij een race. Ik heb niet zoveel met de Olympische spelen, maar op deze manier je gouden plak niet winnen is gewoon ziekelijk vertyft. Niveautje Nederland - Rusland EK 2008 is wel bereikt vanavond.
ik d8 nog, dan rijd sven toch gewoon 1 rondje extra buitenbocht, niks aan de hand. Maar dat mag blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Deze is erger, aangezien we met die wedstrijd weggespeeld werden.
Meer niveau Nederland - Portugal WK2006, wat heb ik toen staan vloeken zeg.
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het had de laatste ronden ook om kunnen slaan, zoals bij veel anderen is gebeurd.
Precies.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.
Je signaturequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Equites het volgende:
[..]
ik d8 nog, dan rijd sven toch gewoon 1 rondje extra buitenbocht, niks aan de hand. Maar dat mag blijkbaar nietDie Koreaan kan toch niet blij zijn met ze gouden plak man, hij werd er vierkant uitgereden door Kramer. Hij zal zich altijd herinneren, ik heb deze plak maar er was 1 man veel beter dan mij! Hard voor um.
Hoe lullig ook, maar een trainer moet gewoon z'n bek houden bij wissels, het is gewoon de verantwoordelijkheid van de schaatser.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef pietkanarie het volgende:
Hoe vervelend ik het ook vind voor Kemkers... wel zijn fout in mijn ogen. Kramer had maar heel weinig tijd om te beslissen en als je dan hoort: "naar binnen!!" dan doe je dat.
Eigenlijk bemoeit een coach zich niet met wissels, maar als je in een fractie van een seconde denkt te zijn: "hij doet het verkeerd, hij moet de andere baan hebben!!" snap ik wel dat Kemkers dat toch ineens riep in deze 'gouden race'
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Meer niveau Nederland - Portugal WK2006, wat heb ik toen staan vloeken zeg.
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Je signature![]()
[..]
Hoe lullig ook, maar een trainer moet gewoon z'n bek houden bij wissels, het is gewoon de verantwoordelijkheid van de schaatser.
Ja zo werkt het niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de race toch uitgereden en was een paar seconden sneller? Dat was dus niet gebeurd, ook niet met 1 buitenbochtje meer.
Aan de andere kant, het klote moment op sportgebied voor 2010 hebben we al gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zooooooooo, dat was heel ernstig. Nog wel erger dan dit.
geen idee maar laat me even lekker een zondebok hebben dan ik iig mijn frustratie wel kwijt....quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij de tijd daarvoor heeft gedaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef luckass het volgende:
Inderdaad, je zag duidelijk dat hij 'm niet in de bocht heeft zien rijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OF de coach moet 1000% zeker zijn dat HIJ gelijk heeft en de schaatser fout zit. dat was in dit geval dus zeker niet het geval omdat Kemkers met dat fucking witbord bezig was. Dus had hij zich sowieso niet moeten bemoeien met waar Kramer zou moeten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |