Waarom maak je ze dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef suikerbeestje het volgende:
IK HEB GEEN KWADE BEDOELINGEN EN GEBRUIK DEZE "WAPENS" OOK NIET
Zeker wel. Respect voor het werk. Maargoed het blijven VERBODEN wapens.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat opzich jammer is gezien de moeite die in de OP is gestoken.
Zoas ik zij. Dat is mijn hobby. De een heeft als hobby auto's en ik heb deze "rare" hobby.quote:
Je kunt natuurlijk ook dingen maken die je wél kunt gebruiken. Da's toch veel praktischer?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:31 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Zoas ik zij. Dat is mijn hobby. De een heeft als hobby auto's en ik heb deze "rare" hobby.
Ieder zijn eigen ding toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook dingen maken die je wél kunt gebruiken. Da's toch veel praktischer?
Ik verkoop ze absoluut niet. Ik hang ze idd op en doe er verder niets mee. Bedankt voor de interessequote:Op zondag 21 februari 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, wat doe je uiteindelijk met de "wapens" als ze klaar zijn? Hang je ze ergens mooi op of verkoop je ze door of hoe moet ik dat zien?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef Bill_E het volgende:
trouwens een knutsel tip:
Die rookbom.. als je een bier blikje wil openen. Zet er gewoon een blikopener op. Geen scherpe randen en je schiet niet uit met je mes
Zijn er nog bepaalde dingen die je nog heel erg wil gaan maken? Of ben je alweer met een nieuw projectje bezig?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:40 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Ik verkoop ze absoluut niet. Ik hang ze idd op en doe er verder niets mee. Bedankt voor de interesse
Nou.. Ik had nog een luchtdruk geweer in gedachte.. maar dan moet ik nog even zien.. ff een "blueprint" maken. En wat voorbereiding.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er nog bepaalde dingen die je nog heel erg wil gaan maken? Of ben je alweer met een nieuw projectje bezig?
Wtf, hoe stoer is dát!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van mijn ducktape beurs.
[ afbeelding ]
Die vind ik dan wel heel tof gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak je die dingen? Bedenk je zelf een ontwerp of staat ergens een soort van handleiding, met de handeling die je moet uitvoeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek "per ongeluk" een filmpje op YouTube en toen moest ik het ook maken. Ik heb zelf het ontwerp zelf bedacht.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef Qsblr het volgende:
[..]
Hoe maak je die dingen? Bedenk je zelf een ontwerp of staat ergens een soort van handleiding, met de handeling die je moet uitvoeren?
Kijk, dat is nog eens handig.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's en filmpjes gaarne.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hey ik maak ook luchtdruk kanonnen. ik heb er een van een halve meter lang met green/brown camo.
hij schiet aardappels.
Ik ben 18 jaar en doe opleiding BOL Niveau 2 metaalbewerker. Ik ben niet echt van plan om in de filmwereld te gaan, maar mischien is het wel watquote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben benieuwd naar je leeftijd en wat voor werk je doet.
Met zoveel creativiteit kun je mischien wel dingen maken voor films ofzo.
Bedankt!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het enige wat ik heb "gemaakt" is een aansteker in een USB stick veranderd, tot zover gaat mijn creativiteitMaar die portemonnee is wel leuk gedaan
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:49 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Bedankt!Heb je foto's? Zou ik wel graag willen zien als het kan
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op zondag 21 februari 2010 17:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al ooit eens op FOK! geplaatst in een "funny usb stick" topic onder een ander account.
Inderdaad. Heeft 2 maanden geduurd voordat hij klaar was. Maar ik vond het het waard zoals ik hem nu zie. Bedankt!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dit een gaaf topic! Die boksbeugel ziet er trouwens ontzettend strak uit voor handgemaakt! Daar heb je best op zitten zwoegen volgens mij.
Bedankt, ik denk dat ik hier ook wat me ga doen, maar ik weet nog niet wat. Je bedoeld een rubberband gun? Hmm.. ik vind ze wel vet maar.. een beetje niet echt mijn ding.. Ik vond nog wel een mooi (beroemd) filmpje op youtubequote:Op zondag 21 februari 2010 18:06 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt er wel talent voor, doe er wat mee!
Suggestie: Ontwerp zelf een elastiekjes machinegeweer
Ik ook. Ik heb nog wel wat ideën. Als je kan lassen en een las-apparaat beschikbaar hebt, kan ik je nog wel wat blueprints sturen, maar dan moet ik ze eerst maken. Ik hou zelf het liefst van metalen kruisbogen. Met een fietsspin als "veer" heb je niet zoveel kracht. Als ik er een zou maken, zou ik een zeer sterke trekveer en zo'n metalen kabel gebruiken. Het trekkersysteem word dan wel wat moeilijker.. maar daar heb ik mischien ook al een idee over. Mischien dat ik ooit ook nog een kruisboog ga maken. Voorbereiding is hier heel belangerijk ALS je hiermee wilt beginnen. Natuurlijk zijn er ook simpelere oplossingen, maar ik houd het liever krachtigquote:Op zondag 21 februari 2010 18:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil al jaren een kruisboog maken maar weet niet heel goed hoe.
Iets met een fietsspin en wat hout enzo natuurlijk.
Op dat topic wat ik in de OP poste staat het wel op pagina 2. Ik gebruik een koelakstcompressor met daar aan een drukmeter (40 BAR), een "bleed valve" (is een kogelkraan om de resterende lucht die nog in de leidingen zit van de koelkastcompressor te ontluchten) en een snelkoppeling. Aan de koelkastcompressor heb ik nog een leuk handvatje en een schakelaar gemaakt. Het duurt ong. 4 minuten voordat je 40 BAR hebt, en dan heb je één krachtig schot.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef densmee het volgende:
ik ben benieuwd hoe je aan 40 bar komt voor je "shotgun"
want dat ziet er wel vrij bruut uit
Als je een goede hebt kan hij wel tot 60 bar gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 19:38 schreef densmee het volgende:
nu snap ik het, ik dacht dat een koelkast compressor ook maar een bar of 8-10 leverde
Bedanktquote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind die boksbeugel wel heel mooi gemaakt, jammer dat het een boksbeugel is. Je zou sieraden moeten maken, een beetje veranderen en je hebt een mooie armband of een ring zou ook heel mooi zijn.
De ballen verstand van metaal. Dus dat word 'm niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:07 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nog wel wat ideën. Als je kan lassen en een las-apparaat beschikbaar hebt, kan ik je nog wel wat blueprints sturen, maar dan moet ik ze eerst maken. Ik hou zelf het liefst van metalen kruisbogen. Met een fietsspin als "veer" heb je niet zoveel kracht. Als ik er een zou maken, zou ik een zeer sterke trekveer en zo'n metalen kabel gebruiken. Het trekkersysteem word dan wel wat moeilijker.. maar daar heb ik mischien ook al een idee over. Mischien dat ik ooit ook nog een kruisboog ga maken. Voorbereiding is hier heel belangerijk ALS je hiermee wilt beginnen. Natuurlijk zijn er ook simpelere oplossingen, maar ik houd het liever krachtig
Ok duidelijk. Dan zou ik als ik jou was zoiets als deze makenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De ballen verstand van metaal. Dus dat word 'm niet.
Hout ook niet echt verstand van maar dat is makkelijk te bewerken.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat hoor ik wel van meerdere mensen. Maar zo ben ik nou eenmaal. Ik hou van mijn hobby. Ik zou er graag mijn werk van willen maken. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn, maarja.. vind zulk werk maar in Nederland..quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef T42 het volgende:
slim om alles hier neer te zettenje bent handig maar je maakt de verkeerde dingen
topic zegt, niveau 2 ofzo metaalbewerking.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef Erasmo het volgende:
Astu: http://vacature.monsterbo(...)erland-85963804.aspx
Helaas niet, maar dat ding ligt in de schuur van mijn ouderlijke huis weg te rotten dus ik kan ooit wel wat maken. Maar ik moet zeggen, het ontwerp is niet bepaald mooi ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 07:25 schreef suikerbeestje het volgende:
Mooi man, ik had "vroeger" ook zoiets gemaakt. Toen had ik met een boor een stukje in het hout gefreest en zo'n trekker mechanisme erin gebouwd. Ik had idd wel wat andere verhoudingen/vormen van de blokken, maar het principe was precies hetzelfde! Ik had niet de elastiekjes.. De boog had ik toen gemaakt van zo'n electro pvc buisje in nog een groter buisje. Had best veel spankracht, maar uiteraad heb je dan niet een super krachtig ding. Wel leuk om mee te schieten.Heb je toevallig ook nog foto's daarvan?
![]()
en dan een kruisboog die automatisch isquote:Op maandag 22 februari 2010 05:30 schreef Levolution het volgende:
Ik ben ooit begonnen met het maken van een kruisboog, had van hout een geweer en een trekkersysteem gemaakt maar de boog heb ik nooit afgemaakt.
Ik zal even de het trekkersysteem painten voor jullie.
Er zijn meerdere mogelijk hedenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Mankatans het volgende:
heel nice hoor allemaal, maar is er van jullie werkelijk niemand die duct-tape goed kan spellen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mogelijk heden
jammer dat hij het niet meer doetquote:Op zondag 21 februari 2010 17:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al ooit eens op FOK! geplaatst in een "funny usb stick" topic onder een ander account.
Mooi ding hoor! Lijkt me ook wel wat, ziet er stevig uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef suikerbeestje het volgende:
Ja. Ik weet het.. Het is wat uitgelopen (vanwege handeltje), maar hier is het filmpje dan.
Bekijk deze YouTube-video
Ja. Ik wou de ducktape beurs stevig en mooi maken. Ik had verder ook niets te doen op dat moment, en ik was lekker bezig, dus ik bedacht steeds meer dingetjes om erop te maken. Er zit nog best veel werk in als je het uit je hoofd moet doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef wwwever het volgende:
[..]
Mooi ding hoor! Lijkt me ook wel wat, ziet er stevig uit.
Wanneer komt 't instructiefilmpje?En kostte 't nou 3 of 4 uur om te maken?
een flesopener van hout in de vorm van een dolfijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Ja. Ik wou de ducktape beurs stevig en mooi maken. Ik had verder ook niets te doen op dat moment, en ik was lekker bezig, dus ik bedacht steeds meer dingetjes om erop te maken. Er zit nog best veel werk in als je het uit je hoofd moet doenIk zou je toch moeten teleurstellen over het instructiefilmpje, want die ben ik niet van plan om te maken. Er zijn genoeg instructiefilmpjes op het net over een ducktape beurs. Sorry.
Ik zeg het nog maar een keer.. Zijn er nog andere mensen die iets creatiefs hebben? Hoeft niet per see iets te zijn van usb's of "wapens" Alles kan. Alle onderwerpen die te maken hebben met "zelfgemaakt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef leeell het volgende:
[..]
een flesopener van hout in de vorm van een dolfijnFoto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwn
haha, dingetje dat ik maakte in het eerste van de middelbare school, heb hem hier niet bijdehand ik zoek wel eventjesquote:
Bedankt man!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Luman het volgende:
HAHA Oh mijn god!
Ik heb een hele tijd geleden nog op je youtube gekeken, je hebt echt super vette dingen.
Blijk je gewoon op Fok! te zitten
Het is een timelapse, maar eigenlijk ook niet. Ik heb het opgenomen waneer de gun niet bevestigd was. Ik moest meerdere handelingen filmen. Vandaar. In het echt waneer de gun bevestigd is duurt het ongeveer 4 minuten voordat hij op 40 bar zit. Maar dat komt ook omdat ik een zeer groot resevoir heb. Ik ga nog een maken maar dan 10mm caliber. Een soort "Talon SS", maar dan singleshot (power). Dan gaat het volgens mijn berekeningen ongeveer 2 minuten duren voordat ik 50 bar heb. Dan maak ik er ook nog ff een andere drukmeter op die tot 60 bar gaat. Maar mijn maximale druk is denk ik toch wel 50 bar. Moet natuurlijk ook niet té gek wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Bill_E het volgende:
dat gaat best rap! of is die versneld? Waar komt die compressor uit ( koelkast begreep ik ? ) erg professionele ofzo?
waarom kan ik je niet pm'en om wat dingen te vragen?quote:Op maandag 8 maart 2010 07:30 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
Meer mensen moeten het ff weten![]()
[..]
Het is een timelapse, maar eigenlijk ook niet. Ik heb het opgenomen waneer de gun niet bevestigd was. Ik moest meerdere handelingen filmen. Vandaar. In het echt waneer de gun bevestigd is duurt het ongeveer 4 minuten voordat hij op 40 bar zit. Maar dat komt ook omdat ik een zeer groot resevoir heb. Ik ga nog een maken maar dan 10mm caliber. Een soort "Talon SS", maar dan singleshot (power). Dan gaat het volgens mijn berekeningen ongeveer 2 minuten duren voordat ik 50 bar heb. Dan maak ik er ook nog ff een andere drukmeter op die tot 60 bar gaat. Maar mijn maximale druk is denk ik toch wel 50 bar. Moet natuurlijk ook niet té gek wordenEne... het is een compressor/motor uit een koelkast. Al die leidingen/kogelkraan/drukmeter heb ik er zelf aangemaakt. Plus ik heb er nog een leuk handvatje er boven op gemonteerd en nog een stekker en een schakelaar er aan gemaakt. Volgens mij is het best een goed ding. Het is nog een oude, maar hij werkt prima.
naiz man! post je even de tutorial?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:35 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een boksbeugel die ik gemaakt heb![]()
Video:
Iemands schedel inslaan met stijlquote:Op zondag 2 mei 2010 17:35 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een boksbeugel die ik gemaakt heb![]()
Video:
Waarom koop je geen pcp luchtbuks, en ga je die aanpassen, dan kun je hem ook gebruiken, heb je alleen 200+ bar nodig.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:30 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
Meer mensen moeten het ff weten![]()
[..]
Het is een timelapse, maar eigenlijk ook niet. Ik heb het opgenomen waneer de gun niet bevestigd was. Ik moest meerdere handelingen filmen. Vandaar. In het echt waneer de gun bevestigd is duurt het ongeveer 4 minuten voordat hij op 40 bar zit. Maar dat komt ook omdat ik een zeer groot resevoir heb. Ik ga nog een maken maar dan 10mm caliber. Een soort "Talon SS", maar dan singleshot (power). Dan gaat het volgens mijn berekeningen ongeveer 2 minuten duren voordat ik 50 bar heb. Dan maak ik er ook nog ff een andere drukmeter op die tot 60 bar gaat. Maar mijn maximale druk is denk ik toch wel 50 bar. Moet natuurlijk ook niet té gek wordenEne... het is een compressor/motor uit een koelkast. Al die leidingen/kogelkraan/drukmeter heb ik er zelf aangemaakt. Plus ik heb er nog een leuk handvatje er boven op gemonteerd en nog een stekker en een schakelaar er aan gemaakt. Volgens mij is het best een goed ding. Het is nog een oude, maar hij werkt prima.
Zwaarden uit aluminium? Dat is niet mijn ding moet ik eerlijk zeggen. Als ik evt een zwaard zou maken, zou ik het uit 154CM RVS maken, en goed hard maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben je ook in te huren voor (fantasy)zwaarden uit aluminium?
Ik ben zeer benieuwd =)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef J0uk3 het volgende:
Mijn PC, en wat zooi in mijn boot, en waT vuurwerkbommen... een fiets heel veel dingen op school
Ook zeer beniewd. Heb je foto's?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:50 schreef Pl0x het volgende:
Bij een vriend van mij hebben we een oude TREBUCHET (H)
12mtr hoog. Alles Hout (Dikke bomen). oschiet gewichten, fietsen, hout, 300 meter ver omg.
Word gespannen met electrische lier.
Bouwtijd 3 maanden?
(H)
Mooi man. Zo zie je maar weer, ducktape is bruikbaar voor veel toepassingen! Ene.. heb je foto's van je nieuwe ducktapebeurs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:54 schreef MagischMannetje het volgende:
Had een tijdje terug ook een DS reis hoesje gemaakt van ducktape,
Die resellers shippen haast niet naar NL.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:04 schreef Keroppi het volgende:
Voor alle mensen die de duct tape wallet zo leuk vinden. Op etsy.com zijn er een hele hoop mensen die ze maken en vaak tegen een redelijke prijs verkopen. Sommige zijn simpel andere zijn wat mooier
voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Ja van ducktape kan je echt van alles maken. En ik vind het nog leuk ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Zwaarden uit aluminium? Dat is niet mijn ding moet ik eerlijk zeggen. Als ik evt een zwaard zou maken, zou ik het uit 154CM RVS maken, en goed hard maken.![]()
[..]
Ik ben zeer benieuwd =)![]()
[..]
Ook zeer beniewd. Heb je foto's?![]()
[..]
Mooi man. Zo zie je maar weer, ducktape is bruikbaar voor veel toepassingen! Ene.. heb je foto's van je nieuwe ducktapebeurs?
linkje van wat je gekocht hebt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef Berend. het volgende:
Heb net toch een gevonden, heb wat gekocht.Dankje!
Oh, gewoon een dingetje als voorbeeld omdat ik het ook zelf wil gaan proberen. http://www.etsy.com/listi(...)lar-duct-tape-walletquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja van ducktape kan je echt van alles maken. En ik vind het nog leuk ookGa vanmiddag wel proberen een filmpje of foto's te maken, hij is goed gelukt alleen een paar randjes zijn niet zo strak. Ook wil ik nog zo'n mooi ding voor m'n munten, maar dat was helaas niet mogelijk met deze tut. Jij hebt namelijk een tri-fold beurs. Heb je hem trouwens zelf uitgedacht of van internet? Ik ken nu namelijk een beetje de basis enzo dus wil er nog een mooiere maken.
[..]
linkje van wat je gekocht hebt?
Waarom niet eerst zelf uitproberen? Want er zijn genoeg tutorials en voor 5 euro heb je al 1 hele rol ducktape. Maar het is jouw geldquote:Op zondag 13 juni 2010 12:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oh, gewoon een dingetje als voorbeeld omdat ik het ook zelf wil gaan proberen. http://www.etsy.com/listi(...)lar-duct-tape-wallet
Voor eckte bazenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens handig.
Heb geen Ducktape thuis, moet het dus nog even kopen. Ik heb het zeg maar een beetje als voorbeeld om de constructie te hebben, en vind hem vet!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarom niet eerst zelf uitproberen? Want er zijn genoeg tutorials en voor 5 euro heb je al 1 hele rol ducktape. Maar het is jouw geld
Leuk, ga ik ook 's proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:23 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb net ook mn eerste ducktape beurs gemaakt.
Tut(niet van mij):
Part1 :
Part2 :
Part3 :
Op zich kan je ook nog dingen maken die je kunt verkopen... Bijv. steampunk/scifi neppistolen of zo (als ze echt niet te verwarren zijn met een echt pistool, is dat volgens mij gewoon legaal).quote:Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook dingen maken die je wél kunt gebruiken. Da's toch veel praktischer?
Geweldig! Mooi man! Ene.. mijn design heb ik helemaal zelf bedacht, maar het idee kwam van internetquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik al zei hij is nog niet overal even mooi afgewerkt maar wel mooi plat. En alles wat ik nodig heb past erin, alleen zo'n munt vakje ontbreekt nog.
Ik zou graag foto's willen zien van je ducktape creaties en je cd-ledlamp!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh wat ik ook gemaakt heb, geen foto's van, een cd-ledlamp.
In een oude cd-rom wat gaatjes geboord en om-en-om groene en blauwe ledjes gedaan, 3x2 geschakeld en een usb-kabel aan gemaakt. Met een adapter kan hij ook in het stopcontact en de kleuren licht passen erg mooi bij elkaar.
Ga ik nog wel doenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:19 schreef wuuht het volgende:
je moet eens trowing knifes of trowing stars gaan maken
Steampunk vind ik ook heel mooi! Helaas is dat idee nit echt iets voor mij...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Op zich kan je ook nog dingen maken die je kunt verkopen... Bijv. steampunk/scifi neppistolen of zo (als ze echt niet te verwarren zijn met een echt pistool, is dat volgens mij gewoon legaal).
gekleurde tape erover, of verven? Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb alleen nog een cool design nodig voor op mn ducktape beurs . Wan tdat grijze begint nu al saai te worden. Suggesties?
Zit meer te denk aan een logo of tekst maar wil liever niet zon plaatje erop geplakt. Liever een sticker of ik teken erop met een stift en met doorzichtige tape zodat het er niet afslijt.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
gekleurde tape erover, of verven? Heb ik ook gedaanof een foto en doorzichtige tape/plakfolie
Ik zal eens kijken vooor foto's, maar veel dingen heb ik zelf niet meer.
Gewoon met verf gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Sanchos het volgende:
zelfgemaakte 3e remlicht tekst
[ afbeelding ]
ik denk dat het alleen savonds goed te zien is![]()
[ afbeelding ]
ik heb er zat gezienquote:Op maandag 28 juni 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
Opzich lijkt me zo'n ducktape portemonnee me wel wat maar ik ben er nog geen tegen gekomen met een muntgeld dingetje.
Denk er wel aan dat ducktape flexibel is en je er dus geen bieropener mee kan maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Silv het volgende:
Tof spul man.![]()
Zit er zelf aan te denken een bieropener/USB stick te maken, maar ben niet bijzonder handig ofzo.
http://www.spudfiles.com/forums/almost-done-t19458.htmlquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef powerofdreams het volgende:
die luchtdrukgeweren zou ik mee oppassen.
met die knikker zo vast in een boom en door planken heen schieten heb je een ontzettend dodelijk wapen.
en hoe heb je die drukkamer gemaakt?
als dat explodeerd word je ook niet blij
wel leuk gedaan maar uiteraard ontzettend illegaal
edit, en jij hoeft niet kwaad willend te zijn maar die youtube filmpjes laat wel zien hoe je makkelijk zelf zoiets bouwt ....
Bedankt! Dat is een goeie! Heb ik eerlijk gezecht nog nooit aan gedachtquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Die boksbeugels zijn wel echt onwijs mooi vind ik
Die laatste doet me denken aan een hondenpoot.
Is handig tegen diefstalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:15 schreef MagischMannetje het volgende:
Mn ipod Card case![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag volgensmij wel, maar dan moet het natuurlijk wel voldoen een paar eisen. Niet langer dan 9cm oid, geen stilleto's en klapmessen (zo even uit mijn hoofd dan, moet je even googlen op wapen wetgeving)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
TS, mag je die messen zomaar kopen uit het buitenland?! Dat wist ik niet
Zal morgen es kijken. Ga ik meteen ducttape halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:20 schreef een2drie het volgende:
[..]
Mag volgensmij wel, maar dan moet het natuurlijk wel voldoen een paar eisen. Niet langer dan 9cm oid, geen stilleto's en klapmessen (zo even uit mijn hoofd dan, moet je even googlen op wapen wetgeving)
Absoluut, alleen is de wetgeving dat betreft niet toereikend op dit moment. Een fantasy-vuurwapen wordt gezien als voor afdreigen geschiktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat TS zijn hobby lucratief zou kunnen maken als hij bezig gaat met het maken van fantasy wapens, een koboltenzwaard smeden uit meteoorijzer om maar iets te noemen, SF wapens die er overtuigend uitzien. Daar is een markt voor.
Vergeet niet dat je vraagt naar verboden wapens...quote:
Wie zegt dat ik ze wil kopen? Maybequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je vraagt naar verboden wapens...
oh mijn god, wat een gekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je vraagt naar verboden wapens...
Er lopen duizenden mensen rond in Nederland alleen al die thuis -illegaal- zwaarden, messen, hellebaarden en what not hebben liggen. Castlefest liep er een paar weken geleden vol mee en gezien de prijzen die neergeteld worden voor helmen, zwaarden, schilden en alles lijkt het me helemaal geen slecht idee voor TS om eens een dolk oid proberen te maken en slijten in dat circuit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Absoluut, alleen is de wetgeving dat betreft niet toereikend op dit moment. Een fantasy-vuurwapen wordt gezien als voor afdreigen geschikt
Scrapbookingquote:Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar is niets illegaal aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er lopen duizenden mensen rond in Nederland alleen al die thuis -illegaal- zwaarden, messen, hellebaarden en what not hebben liggen. Castlefest liep er een paar weken geleden vol mee en gezien de prijzen die neergeteld worden voor helmen, zwaarden, schilden en alles lijkt het me helemaal geen slecht idee voor TS om eens een dolk oid proberen te maken en slijten in dat circuit.
quote:De wapenwet kent verschillende categorieën wapens. Messen en zwaarden, de zogenaamde blanke wapens vallen onder categorie IV. In deze categorie vallen onder andere ook windbuksen en kruisbogen.
De Brochure Wapens en Munitie waar het uitgebreid in staat is te downloaden op:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/documenten.
Alle wapens die vallen onder categorie IV mogen voorhanden zijn voor iedereen boven de 18 jaar. Voorhanden betekend dat je het wapen in handen kan hebben. Ook al ben je 50 kilometer van huis en heb je een zwaard in de kluis liggen. Je kunt naar huis toe om 'm op te halen. Je mag het vervoeren, maar niet zonder vergunning dragen op openbare gebieden.
Let op: stiletto's, werpmessen, vlindermessen vallen onder categorie I wanneer ze meer dan één snijkant heeft en boven bepaalde maten zijn. Ook pijlen met snijdende delen vallen onder categorie I. Deze zijn allemaal verboden.
quote:Degens, sabels, zwaarden vallen onder andere onder artikel 2, eerste lid, categorie IV, onder 2, ongeacht of het decoratieve of functionele zwaarden zijn. Deze wapens mogen vrij voorhanden worden gehouden. Dergelijke wapens mogen echter niet op de openbare weg gedragen worden. Het is dus raadzaam om bijvoorbeeld een degen niet onverpakt op een fiets te vervoeren. Om deze wapens te mogen gebruiken op voor publiek toegankelijke plaatsen (bijvoorbeeld bij sportbeoefening) is schriftelijke toestemming van de politie nodig. Hiervoor moet er een vergunning (verlof) worden aangevraagd bij de korpschef van uw politieregio. Tenzij deze wapens vallen onder de vrijstelling van artikel 28 van de Regeling wapens en munitie (RWM).
Het is wel toegestaan een zwaard over de weg te vervoeren. Er is een verschil tussen vervoeren en dragen. Zwaarden, maar ook degens en sabels vallen onder artikel 2, eerste lid, categorie IV, onder 2, van de WWM. Wapens die vallen onder categorie IV mogen alleen worden vervoerd en niet gedragen. De vervoerder moet er dus voor zorgen dat het wapen voldoende verpakt is, anders loopt hij het risico om een boete te ontvangen.
Ik 'ken' zo'n vent die op castlefest zo'n standje heeft die zijn eigen gemaakte zwaarder e.d. verkoopt, die dingen zijn echt zwaar duur, dus als TS dat zou kunnen maken kan hij daar nog een mooie zakcent aan verdienen (lees: ~200+ euro p.s.)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er lopen duizenden mensen rond in Nederland alleen al die thuis -illegaal- zwaarden, messen, hellebaarden en what not hebben liggen. Castlefest liep er een paar weken geleden vol mee en gezien de prijzen die neergeteld worden voor helmen, zwaarden, schilden en alles lijkt het me helemaal geen slecht idee voor TS om eens een dolk oid proberen te maken en slijten in dat circuit.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben je ook in te huren voor (fantasy)zwaarden uit aluminium?
Gewicht.quote:
importeer je die meuk uit china niet veel goedkoper?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik 'ken' zo'n vent die op castlefest zo'n standje heeft die zijn eigen gemaakte zwaarder e.d. verkoopt, die dingen zijn echt zwaar duur, dus als TS dat zou kunnen maken kan hij daar nog een mooie zakcent aan verdienen (lees: ~200+ euro p.s.)
postzegelsquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:20 schreef Berend. het volgende:
Ik wil eigenlijk wel dingen gaan sparen, iemand een idee? Messen ofzo?
Plus bewerkbaarheid.quote:
Ja. Ik heb er nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
TS, mag je die messen zomaar kopen uit het buitenland?! Dat wist ik niet
Mischien dat ik ooit messen ga maken, maar dan geen fantasy wapens. Dat is niet echt mijn ding moet ik eerlijk zeggen. Maar toch een goed idee hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat TS zijn hobby lucratief zou kunnen maken als hij bezig gaat met het maken van fantasy wapens, een koboltenzwaard smeden uit meteoorijzer om maar iets te noemen, SF wapens die er overtuigend uitzien. Daar is een markt voor.
Ah vet man! Bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:02 schreef McGilles het volgende:
Respect voor TS! Knap werk hoor!
Ook leuke reviews over je messen! Heb zelf een SOG:
[ afbeelding ]
Neequote:
Wouw! Goed werk man!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef leroytje het volgende:
Hier mijn zelfgemaakt ketting.
Alleen de hamer is uiteraard handwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, maar op did moment niet. Veel te drukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Castlefest liep er een paar weken geleden vol mee en gezien de prijzen die neergeteld worden voor helmen, zwaarden, schilden en alles lijkt het me helemaal geen slecht idee voor TS om eens een dolk oid proberen te maken en slijten in dat circuit.
Ik zie er weinig van? Schiet je iets kapot ofzo of wat doe je?quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een filmpie van mijn luchtdrukgeweer
Leer lezen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zie er weinig van? Schiet je iets kapot ofzo of wat doe je?
Jij schiet met euro's?quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een filmpie van mijn luchtdrukgeweer
Had ik ook tot ie gejat wasquote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ http://img689.imageshack.us/img689/4948/ducktapebeurs.png (copy/paste deze link) ]
Klapt het uit, schiet het weg? Moet te doen zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Booomer het volgende:
Als je de hidden blade van Assassins Creed kan maken, ben je echt een baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Assassins Creed 1 is het een veermechanisme, in Assassins Creed 2 weet ik niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Klapt het uit, schiet het weg? Moet te doen zijn..
Ik heb zelf een Seal Pup en die is echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:02 schreef McGilles het volgende:
Respect voor TS! Knap werk hoor!
Ook leuke reviews over je messen! Heb zelf een SOG:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |