Waarom maak je ze dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef suikerbeestje het volgende:
IK HEB GEEN KWADE BEDOELINGEN EN GEBRUIK DEZE "WAPENS" OOK NIET
Zeker wel. Respect voor het werk. Maargoed het blijven VERBODEN wapens.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat opzich jammer is gezien de moeite die in de OP is gestoken.
Zoas ik zij. Dat is mijn hobby. De een heeft als hobby auto's en ik heb deze "rare" hobby.quote:
Je kunt natuurlijk ook dingen maken die je wél kunt gebruiken. Da's toch veel praktischer?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:31 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Zoas ik zij. Dat is mijn hobby. De een heeft als hobby auto's en ik heb deze "rare" hobby.
Ieder zijn eigen ding toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook dingen maken die je wél kunt gebruiken. Da's toch veel praktischer?
Ik verkoop ze absoluut niet. Ik hang ze idd op en doe er verder niets mee. Bedankt voor de interessequote:Op zondag 21 februari 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, wat doe je uiteindelijk met de "wapens" als ze klaar zijn? Hang je ze ergens mooi op of verkoop je ze door of hoe moet ik dat zien?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef Bill_E het volgende:
trouwens een knutsel tip:
Die rookbom.. als je een bier blikje wil openen. Zet er gewoon een blikopener op. Geen scherpe randen en je schiet niet uit met je mes
Zijn er nog bepaalde dingen die je nog heel erg wil gaan maken? Of ben je alweer met een nieuw projectje bezig?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:40 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Ik verkoop ze absoluut niet. Ik hang ze idd op en doe er verder niets mee. Bedankt voor de interesse
Nou.. Ik had nog een luchtdruk geweer in gedachte.. maar dan moet ik nog even zien.. ff een "blueprint" maken. En wat voorbereiding.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er nog bepaalde dingen die je nog heel erg wil gaan maken? Of ben je alweer met een nieuw projectje bezig?
Wtf, hoe stoer is dát!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van mijn ducktape beurs.
[ afbeelding ]
Die vind ik dan wel heel tof gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak je die dingen? Bedenk je zelf een ontwerp of staat ergens een soort van handleiding, met de handeling die je moet uitvoeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek "per ongeluk" een filmpje op YouTube en toen moest ik het ook maken. Ik heb zelf het ontwerp zelf bedacht.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef Qsblr het volgende:
[..]
Hoe maak je die dingen? Bedenk je zelf een ontwerp of staat ergens een soort van handleiding, met de handeling die je moet uitvoeren?
Kijk, dat is nog eens handig.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's en filmpjes gaarne.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hey ik maak ook luchtdruk kanonnen. ik heb er een van een halve meter lang met green/brown camo.
hij schiet aardappels.
Ik ben 18 jaar en doe opleiding BOL Niveau 2 metaalbewerker. Ik ben niet echt van plan om in de filmwereld te gaan, maar mischien is het wel watquote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben benieuwd naar je leeftijd en wat voor werk je doet.
Met zoveel creativiteit kun je mischien wel dingen maken voor films ofzo.
Bedankt!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het enige wat ik heb "gemaakt" is een aansteker in een USB stick veranderd, tot zover gaat mijn creativiteitMaar die portemonnee is wel leuk gedaan
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:49 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Bedankt!Heb je foto's? Zou ik wel graag willen zien als het kan
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Vet manquote:Op zondag 21 februari 2010 17:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al ooit eens op FOK! geplaatst in een "funny usb stick" topic onder een ander account.
Inderdaad. Heeft 2 maanden geduurd voordat hij klaar was. Maar ik vond het het waard zoals ik hem nu zie. Bedankt!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dit een gaaf topic! Die boksbeugel ziet er trouwens ontzettend strak uit voor handgemaakt! Daar heb je best op zitten zwoegen volgens mij.
Bedankt, ik denk dat ik hier ook wat me ga doen, maar ik weet nog niet wat. Je bedoeld een rubberband gun? Hmm.. ik vind ze wel vet maar.. een beetje niet echt mijn ding.. Ik vond nog wel een mooi (beroemd) filmpje op youtubequote:Op zondag 21 februari 2010 18:06 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt er wel talent voor, doe er wat mee!
Suggestie: Ontwerp zelf een elastiekjes machinegeweer
Ik ook. Ik heb nog wel wat ideën. Als je kan lassen en een las-apparaat beschikbaar hebt, kan ik je nog wel wat blueprints sturen, maar dan moet ik ze eerst maken. Ik hou zelf het liefst van metalen kruisbogen. Met een fietsspin als "veer" heb je niet zoveel kracht. Als ik er een zou maken, zou ik een zeer sterke trekveer en zo'n metalen kabel gebruiken. Het trekkersysteem word dan wel wat moeilijker.. maar daar heb ik mischien ook al een idee over. Mischien dat ik ooit ook nog een kruisboog ga maken. Voorbereiding is hier heel belangerijk ALS je hiermee wilt beginnen. Natuurlijk zijn er ook simpelere oplossingen, maar ik houd het liever krachtigquote:Op zondag 21 februari 2010 18:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil al jaren een kruisboog maken maar weet niet heel goed hoe.
Iets met een fietsspin en wat hout enzo natuurlijk.
Op dat topic wat ik in de OP poste staat het wel op pagina 2. Ik gebruik een koelakstcompressor met daar aan een drukmeter (40 BAR), een "bleed valve" (is een kogelkraan om de resterende lucht die nog in de leidingen zit van de koelkastcompressor te ontluchten) en een snelkoppeling. Aan de koelkastcompressor heb ik nog een leuk handvatje en een schakelaar gemaakt. Het duurt ong. 4 minuten voordat je 40 BAR hebt, en dan heb je één krachtig schot.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef densmee het volgende:
ik ben benieuwd hoe je aan 40 bar komt voor je "shotgun"
want dat ziet er wel vrij bruut uit
Als je een goede hebt kan hij wel tot 60 bar gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 19:38 schreef densmee het volgende:
nu snap ik het, ik dacht dat een koelkast compressor ook maar een bar of 8-10 leverde
Bedanktquote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind die boksbeugel wel heel mooi gemaakt, jammer dat het een boksbeugel is. Je zou sieraden moeten maken, een beetje veranderen en je hebt een mooie armband of een ring zou ook heel mooi zijn.
De ballen verstand van metaal. Dus dat word 'm niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:07 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nog wel wat ideën. Als je kan lassen en een las-apparaat beschikbaar hebt, kan ik je nog wel wat blueprints sturen, maar dan moet ik ze eerst maken. Ik hou zelf het liefst van metalen kruisbogen. Met een fietsspin als "veer" heb je niet zoveel kracht. Als ik er een zou maken, zou ik een zeer sterke trekveer en zo'n metalen kabel gebruiken. Het trekkersysteem word dan wel wat moeilijker.. maar daar heb ik mischien ook al een idee over. Mischien dat ik ooit ook nog een kruisboog ga maken. Voorbereiding is hier heel belangerijk ALS je hiermee wilt beginnen. Natuurlijk zijn er ook simpelere oplossingen, maar ik houd het liever krachtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |