Ja. Ik maak in mijn vrije tijd nog wat dingen. Dat is mijn hobby. Ik maar voornamelijk luchtdruk "geweertje's" en meest recent heb ik een boksbeugel gemaakt. Ik ben er erg trots, en wil ze graag met jullie delen. Zien wat voor reacties ik zal krijgen.
IK HEB GEEN KWADE BEDOELINGEN EN GEBRUIK DEZE "WAPENS" OOK NIET. Voor mensen die dit ook willen maken; Ik heb
GEEN verantwoordelijkheid voor evt. ongelukken en/of verkeerde bedoelingen. Zo..
De boksbeugel heb ik gemaakt van 25mm aluminium plaat. Eerst heb ik een leuk design met een filtstift erop getekend. Vervolgens ben ik begonnen met het uitboren van het design. Toen ik het "ruige" design uit had geboord ben ik begonnen met vijlen. Ik had nog niet echt een iedee wat voor kwaliteit aluminium ik gebruikte. Maar het bleek dus dat het goede en harde kwaliteit aluminium was. Het was daarom ook heel veel werk om het te vijlen. Toen ik tevreden was met de vorm ben ik begonnen om het zorgvuldig te schuren. Eerst met 180 grid. Vervolgens met 240 en toen 400 grid. Bij de laatste heb ik het nat geschuurd voor maximale effect. Toen ik het helemaal geschuurd had, ben ik met een stukje staalwol erover heen geweest. Het begon er al op te lijken, maar ik was nog niet helemaal tevreden. Ik wou een "mirror finish" hebben net zoals chroom. Dus ik kocht een polijstschijf en groen polijstpasta. Toen ben ik begonnen met polijsten. Het resultaat was verbluffend. Het was eindelijk klaar.
Nou... Genoeg getypt. Hier zijn wat foto's:
![]()
![]()
![]()
![]()
En het officiële YouTube filmpje
En niet te vergeten mijn luchtdruk "geweer". Hier ga ik niet een heel verslag over schrijven... meer info vind je
HIEREn de YouTube filmpje's hier van
En een tutorial om een KAS suiker rookbom te maken (weten jullie vast wel)
Tot slot. Ik hoop dat dit topic jullie heeft geboeid en laat ook eens zien wat jullie hebben gemaakt!- Suikerbeestje[ Bericht 0% gewijzigd door suikerbeestje op 21-02-2010 20:34:31 ]