quote:Op zondag 2 mei 2010 17:35 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een boksbeugel die ik gemaakt heb![]()
Video:
Iemands schedel inslaan met stijlquote:Op zondag 2 mei 2010 17:35 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een boksbeugel die ik gemaakt heb![]()
Video:
Waarom koop je geen pcp luchtbuks, en ga je die aanpassen, dan kun je hem ook gebruiken, heb je alleen 200+ bar nodig.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:30 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
Meer mensen moeten het ff weten![]()
[..]
Het is een timelapse, maar eigenlijk ook niet. Ik heb het opgenomen waneer de gun niet bevestigd was. Ik moest meerdere handelingen filmen. Vandaar. In het echt waneer de gun bevestigd is duurt het ongeveer 4 minuten voordat hij op 40 bar zit. Maar dat komt ook omdat ik een zeer groot resevoir heb. Ik ga nog een maken maar dan 10mm caliber. Een soort "Talon SS", maar dan singleshot (power). Dan gaat het volgens mijn berekeningen ongeveer 2 minuten duren voordat ik 50 bar heb. Dan maak ik er ook nog ff een andere drukmeter op die tot 60 bar gaat. Maar mijn maximale druk is denk ik toch wel 50 bar. Moet natuurlijk ook niet té gek wordenEne... het is een compressor/motor uit een koelkast. Al die leidingen/kogelkraan/drukmeter heb ik er zelf aangemaakt. Plus ik heb er nog een leuk handvatje er boven op gemonteerd en nog een stekker en een schakelaar er aan gemaakt. Volgens mij is het best een goed ding. Het is nog een oude, maar hij werkt prima.
Zwaarden uit aluminium? Dat is niet mijn ding moet ik eerlijk zeggen. Als ik evt een zwaard zou maken, zou ik het uit 154CM RVS maken, en goed hard maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben je ook in te huren voor (fantasy)zwaarden uit aluminium?
Ik ben zeer benieuwd =)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef J0uk3 het volgende:
Mijn PC, en wat zooi in mijn boot, en waT vuurwerkbommen... een fiets heel veel dingen op school
Ook zeer beniewd. Heb je foto's?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:50 schreef Pl0x het volgende:
Bij een vriend van mij hebben we een oude TREBUCHET (H)
12mtr hoog. Alles Hout (Dikke bomen). oschiet gewichten, fietsen, hout, 300 meter ver omg.
Word gespannen met electrische lier.
Bouwtijd 3 maanden?
(H)
Mooi man. Zo zie je maar weer, ducktape is bruikbaar voor veel toepassingen! Ene.. heb je foto's van je nieuwe ducktapebeurs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:54 schreef MagischMannetje het volgende:
Had een tijdje terug ook een DS reis hoesje gemaakt van ducktape,
Die resellers shippen haast niet naar NL.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:04 schreef Keroppi het volgende:
Voor alle mensen die de duct tape wallet zo leuk vinden. Op etsy.com zijn er een hele hoop mensen die ze maken en vaak tegen een redelijke prijs verkopen. Sommige zijn simpel andere zijn wat mooier
voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Ja van ducktape kan je echt van alles maken. En ik vind het nog leuk ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Zwaarden uit aluminium? Dat is niet mijn ding moet ik eerlijk zeggen. Als ik evt een zwaard zou maken, zou ik het uit 154CM RVS maken, en goed hard maken.![]()
[..]
Ik ben zeer benieuwd =)![]()
[..]
Ook zeer beniewd. Heb je foto's?![]()
[..]
Mooi man. Zo zie je maar weer, ducktape is bruikbaar voor veel toepassingen! Ene.. heb je foto's van je nieuwe ducktapebeurs?
linkje van wat je gekocht hebt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef Berend. het volgende:
Heb net toch een gevonden, heb wat gekocht.Dankje!
Oh, gewoon een dingetje als voorbeeld omdat ik het ook zelf wil gaan proberen. http://www.etsy.com/listi(...)lar-duct-tape-walletquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja van ducktape kan je echt van alles maken. En ik vind het nog leuk ookGa vanmiddag wel proberen een filmpje of foto's te maken, hij is goed gelukt alleen een paar randjes zijn niet zo strak. Ook wil ik nog zo'n mooi ding voor m'n munten, maar dat was helaas niet mogelijk met deze tut. Jij hebt namelijk een tri-fold beurs. Heb je hem trouwens zelf uitgedacht of van internet? Ik ken nu namelijk een beetje de basis enzo dus wil er nog een mooiere maken.
[..]
linkje van wat je gekocht hebt?
Waarom niet eerst zelf uitproberen? Want er zijn genoeg tutorials en voor 5 euro heb je al 1 hele rol ducktape. Maar het is jouw geldquote:Op zondag 13 juni 2010 12:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oh, gewoon een dingetje als voorbeeld omdat ik het ook zelf wil gaan proberen. http://www.etsy.com/listi(...)lar-duct-tape-wallet
Voor eckte bazenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens handig.
Heb geen Ducktape thuis, moet het dus nog even kopen. Ik heb het zeg maar een beetje als voorbeeld om de constructie te hebben, en vind hem vet!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarom niet eerst zelf uitproberen? Want er zijn genoeg tutorials en voor 5 euro heb je al 1 hele rol ducktape. Maar het is jouw geld
Leuk, ga ik ook 's proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:23 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb net ook mn eerste ducktape beurs gemaakt.
Tut(niet van mij):
Part1 :
Part2 :
Part3 :
Op zich kan je ook nog dingen maken die je kunt verkopen... Bijv. steampunk/scifi neppistolen of zo (als ze echt niet te verwarren zijn met een echt pistool, is dat volgens mij gewoon legaal).quote:Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook dingen maken die je wél kunt gebruiken. Da's toch veel praktischer?
Geweldig! Mooi man! Ene.. mijn design heb ik helemaal zelf bedacht, maar het idee kwam van internetquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik al zei hij is nog niet overal even mooi afgewerkt maar wel mooi plat. En alles wat ik nodig heb past erin, alleen zo'n munt vakje ontbreekt nog.
Ik zou graag foto's willen zien van je ducktape creaties en je cd-ledlamp!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh wat ik ook gemaakt heb, geen foto's van, een cd-ledlamp.
In een oude cd-rom wat gaatjes geboord en om-en-om groene en blauwe ledjes gedaan, 3x2 geschakeld en een usb-kabel aan gemaakt. Met een adapter kan hij ook in het stopcontact en de kleuren licht passen erg mooi bij elkaar.
Ga ik nog wel doenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:19 schreef wuuht het volgende:
je moet eens trowing knifes of trowing stars gaan maken
Steampunk vind ik ook heel mooi! Helaas is dat idee nit echt iets voor mij...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Op zich kan je ook nog dingen maken die je kunt verkopen... Bijv. steampunk/scifi neppistolen of zo (als ze echt niet te verwarren zijn met een echt pistool, is dat volgens mij gewoon legaal).
gekleurde tape erover, of verven? Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb alleen nog een cool design nodig voor op mn ducktape beurs . Wan tdat grijze begint nu al saai te worden. Suggesties?
Zit meer te denk aan een logo of tekst maar wil liever niet zon plaatje erop geplakt. Liever een sticker of ik teken erop met een stift en met doorzichtige tape zodat het er niet afslijt.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
gekleurde tape erover, of verven? Heb ik ook gedaanof een foto en doorzichtige tape/plakfolie
Ik zal eens kijken vooor foto's, maar veel dingen heb ik zelf niet meer.
Gewoon met verf gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Sanchos het volgende:
zelfgemaakte 3e remlicht tekst
[ afbeelding ]
ik denk dat het alleen savonds goed te zien is![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |