We willen tijden!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:06 schreef Pino112 het volgende:
MichielAptroot
Er komt nieuws denk ik van de NOS. Krijgen net smsje binnen. #kabinetscrisis #deval
less than 20 seconds ago from Tweetie
Jij wel!quote:layladejong Mag ik deze uren schrijven onder campagnevoeren?
Lang leve de politiek. Dat duurt altijd lang.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef larry91 het volgende:
Ik begin het nu toch wel echt zat te worden, neem nou toch eens een besluit!!!
het besluit is waarschijnlijk dat ze het besluit morgen wel nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef larry91 het volgende:
Ik begin het nu toch wel echt zat te worden, neem nou toch eens een besluit!!!
Is prima Blend (meest gedronken in Schotland zelf). Zit nu even aan een Glenfiddich Soleraquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef Robbiej het volgende:
Wie drinkt er nog een whisky mee? Famous Grouse hier... (niet te duur, wel smakelijk)
Dat doet me denken aan Bassie en Adriaan in Griekenland. Daar hadden ze een aantal poppen neergezet om zo de boeven in de val te lokken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij zijn ze (Bos en Balkenende) al via de achterdeur naar huis en zitten ze thuis voor de buis te kijken wat die gekken nog in Den Haag doen
arnoudboer Muisstil in de Treveszaal? Zijn ze toch met een bootje via de Hofvijver vertrokken? #devalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij zijn ze (Bos en Balkenende) al via de achterdeur naar huis en zitten ze thuis voor de buis te kijken wat die gekken nog in Den Haag doen
Dat wordt nog een dure taxi straks.quote:
Ah joh, jaren later herinner je dit nogquote:
RTL doet het wmb veel beter dan de NOS op dit moment.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Pechtold zat daar eerder vanavond...
"We hebben een goede basis voor verdere gesprekken"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
het besluit is waarschijnlijk dat ze het besluit morgen wel nemen.
quote:MichielAptroot
Onenigheid bij NOS over verslaggeving. Bron geeft aan dat overleg geschorst is op dit moment. #kabinetscrisis #deval
En door het rookwaar heenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
Dit is zoooo kenmerkend voor het kabinet, alles rekken en uitstellen.. Mensen houdt toch eens rekening met de Fok!kers die met 4 cm wallen en 3 lege flessen whisky zitten te wachten
Ik zapte heel even Pechtold weg en hoorde iets over Obama bij NOS. Terug naar RTL dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef leukvoorlater het volgende:
NOS schakelt over naar Washington.
moet ook al weer nieuw biertje gaan halen... Kan wel ff wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
Dit is zoooo kenmerkend voor het kabinet, alles rekken en uitstellen.. Mensen houdt toch eens rekening met de Fok!kers die met 4 cm wallen en 3 lege flessen whisky zitten te wachten
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
arnoudboer Muisstil in de Treveszaal? Zijn ze toch met een bootje via de Hofvijver vertrokken? #deval
Tot er witte rook is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Disavowed het volgende:
Hoelang gaat RTL door?
NOS doet er ook nog ff de OS bij...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
RTL doet het wmb veel beter dan de NOS op dit moment.
Nee dat is Wilders in zen bootje tegen de stroom in.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Dynd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zie je ze, linksonder
Ze wachten wel op je. No worries.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even snel douchen en dan ga ik het vanuit bed volgen.
Niet vallen in de tussentijd
De complete redactie van de NOS is veel groter dan RTL en de NOS heeft een enorme aparte sportredactie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef capricia het volgende:
[..]
NOS doet er ook nog ff de OS bij...
Denk niet dat het CDA en de CU zoiets op zondag doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nog even aan, maar denk dat het gerekt wordt tot morgen...
Wie heeft het over een excuus?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De complete redactie van de NOS is veel groter dan RTL en de NOS heeft een enorme aparte sportredactie.
Dat vind ik geen excuus.
Nog steeds helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt wel alsof Pim weer dood is!
Daar zit ik ook op te wachten jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Mendeljev het volgende:
Wanneer gaan ze praten over de FOK-SC?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
Ik ga even naar de wc en meteen zeven pagina's gemist
Die heeft haar pluche onderhand ook al verdiendquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Pino112 het volgende:
layladejong
Briefing? #binnenhof http://tweetphoto.com/11905350
less than 20 seconds ago from UberTwitter
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie heeft het over een excuus?
Ik kijk nl 1.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
allemaal even teruglezen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef Jeroen_L het volgende:
Begint nu echt te vervelen.
Tijd voor een ontspannend muziekje.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij gaan ze niet vallenals ze niet vallen dan zijn ze het grootste lachertje ooit in de Nederlandse politiek, en kunnen ze beter in clownspak in de 2e kamer gaan zitten.
Respect voor haar trouwens, zij staat daar nu ook al 4 uur ofzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Pino112 het volgende:
layladejong
Briefing? #binnenhof http://tweetphoto.com/11905350
less than 20 seconds ago from UberTwitter
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
We hebben nog eerder een nieuwe paus dan dat het kabinet valtquote:
Wat is precies aan breaking news gebeurd deze avond?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.
Ook gunstigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef SeLang het volgende:
Ah! Obama komt in de problemen
Inderdaad. Het wordt tijd dat Obama ook opzout, maar ik zie niet zo snel in crisis in Amerika komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat maakt het ons uit wat doe Obama er van vind
op trilstand?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon mee
Compromis in de maakquote:Schorsing Kabinetsberaad. Later weer bijeen. Gaat nog wel even duren dus.
Gelukkig lees ik 5 pg/min, maar dan nog is het werkenquote:
NOS is nooit sterk geweest in breaking news, RTL wel, al vanaf de Golfoorlog. Toen stond het testbeeld tot 18.00 namelijk aan op de PO.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.
Je moet er op zo'n avond gewoon met een compleet programma bij zijn, klaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er volgens jouw precies aan breaking news gebeurd deze avond?
Bar weinig, helaas.
Ik heb geen gratis internet op mijn mobiel... en geen aboquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon mee
Klopt, NOS probeert al jaren krampachtig RTL bij te blijven wat dat betreftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
NOS is nooit sterk geweest in breaking news, RTL wel, al vanaf de Golfoorlog. Toen stond het testbeeld tot 18.00 namelijk aan op de PO.
Simpel wijf blijft het tochquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Met de PvdA in de regering heeft Nederland geen toekomst.
less than 5 seconds ago from txt
Hoezo schorsing? Ik kijk nederland 3, is er nog een andere interessante bron?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Omnifacer het volgende:
Godver, weer schorsing, duurt toch allemaal veel te lang man
Ik vraaaag maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij op de wc allemaal doet behalve schijten en pissen?
Met Rita iin de regering heeft Nederland geen toekomst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef PiraatPiet het volgende:
ik wacht nog tot 1.30, wat een gezanik
Geloof ik niks van. Ja, wellicht uitstel van executie. Maar dit kabinet gaat zonder meer vallen.quote:
DAN GAAN WE STAKENquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef SeLang het volgende:
Ze kunnen het echt niet maken als ze nu het kabinet niet laten vallen
Heeft geen nut, het is geschorst dus duurt minimaal half uur.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef PiraatPiet het volgende:
ik wacht nog tot 1.30, wat een gezanik
Alsof die wat weet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef Jeroen_L het volgende:
fritswester
Zo Agnes Kant in studio.Stay tuned
NEEEEEE!!!!![]()
![]()
Radio 1, schijnt het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo schorsing? Ik kijk nederland 3, is er nog een andere interessante bron?
RTL4quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo schorsing? Ik kijk nederland 3, is er nog een andere interessante bron?
ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Blistering het volgende:
Komt Agnes Kant zo in de studio bij Frits?
Radio 1 had om om 1 uur nog gewoon Casa Lunaquote:
kunnen ze toch niet menen hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft geen nut, het is geschorst dus duurt minimaal half uur.
quote:
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Erasmo het volgende:
Fuck it, ik zet de vetpan aan
Als ze die bedgeheimen maar voor de slaapkamer bewarenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef yavanna het volgende:
fritswester
Zo Agnes Kant in studio.Stay tuned
Jah, jemig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
Oefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
Aandachtshoer is hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Hallo dan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier een meisje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het zo ook maar voor gezien houden.. ook dit heeft zijn grenzen.. is er nergens een sms-alert ofzo?
Zou toch wel echt desastreus zijn op het moment. Al mijn partijen staan er niet goed voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef eriksd het volgende:
Wie houden ze nou voor de gek als het niet valt. Het heeft gewoon geen zin meer.
Dat is geen Rita Verdonk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier een meisje
[ afbeelding ]
me 2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef bascross het volgende:
Ik heb nog de hele nacht. Ik ga niet eerder dan dat JP een persconferentie geeft.
Zal ik je sms-en?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het zo ook maar voor gezien houden.. ook dit heeft zijn grenzen.. is er nergens een sms-alert ofzo?
Na de Tweede Wereldoorlog werden As-militairen daarvoor geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef bascross het volgende:
Ik heb nog de hele nacht. Ik ga niet eerder dan dat JP een persconferentie geeft.
Die er achter loopt topless!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier een meisje
[ afbeelding ]
Dit kabinet niet, ze zijn met een verlengd carnaval bezigquote:
Vandaag als in zaterdag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Poll: Gaat het kabinet vandaag nog vallen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier ook. Ik ga al die uren kijken naar Politiek 24 niet weggooien door nu te gaan slapen.quote:
En nog kijken ook he..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die er achter loopt topless!!!!!
*gaap* kut twitter, lag al in bed, kijk daar nog even op, en hier zit weer op fok en politiek24... zucht
ik gok op neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De SBS-zondagavondreeks in KLB nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Nog nooit zoveel topics gezien met een nieuwswaarde van 0
??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Confetti het volgende:
Nova zal wel niet doorgaan nu Kant en Pechtold ergens anders rondlopen
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Stel, je gaat nu naar bed....
Als het kabinet dan niet valt dan pwn je iedereen hier!
jij leeft in een andere tijdszone, da's niet eerlijk! Hoe laat is het nu bij jou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Zou je haar geven?quote:
jeumig!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ik sta over minder dan vijf uur toch weer op dus zal wel niet zoveel missen
BLAUWBLAUW AAN!!1!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De SBS-zondagavondreeks in KLB nooit gezien zeker?
Vandaag is pas net begonnen, dus tsja...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Juist daarom zou dit kabinet al moeten vallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Krambo het volgende:
Rob de Wijk doet net alsof Nederland een provincie van de VS is
Klinkt best aannemelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zouden ze nou express net zo lang wachten totdat er geen hond meer kijkt, zodat de spindoctors hun werk beter op de media voor morgen kunnen doen? Sowieso kan je de ochtendkranten uitschakelen door nog even te wachten.
Donequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef yavanna het volgende:
fritswester
Alle twitteraars kunnen vragen sturen die kan ik dan stellen aan Agnes Kant!
Dat zou mooi zijn, zondag pasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Dynd het volgende:
[..]
Tot ze dat gebouw uitkomen, dat zal toch niet op Zondag zijn hoop ik.
Ze zouden toch terugkomen mocht het Kabinet vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef capricia het volgende:
[..]
??
DIe waren vanavond juist IN nova.
Die zit met zijn handen op de champagneprop.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af waar wilder blijft, misschien de koningin alvast aan het ophalen?
Er valt denk ik niks meer over te zeggen. Je kan het nog wel proberen, daar zijn ze nu mee bezig denk ik, maar dat geeft natuurlijk geen garantie op een doorstart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze vallen nu niet meer, dan waren ze om 22:30 al klaar.
Het is allemaal herhaling :pquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Krambo het volgende:
Rob de Wijk doet net alsof Nederland een provincie van de VS is
Als je net gaat slapen en het hoge woord valt is het ook wel weer zuur. Slaap je nietsvermoedend uit tot 11 uur, moet je alle discussies vanaf het begin tot je nemen. Dan slak je er zo achteraanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
volgens mij denken ze al ff niet meer helder na hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Nimose het volgende:
Pfffff hoe lang kan dit nu nog duren.
Eerst denk je: om 12 uur zal het wel gedaan zijn, om 1 uur zal het wel gedaan zijn... hoe kunnen die mensen nu nog helder nadenken
Uurtje vroegerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij leeft in een andere tijdszone, da's niet eerlijk! Hoe laat is het nu bij jou?
Welterustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Torrio het volgende:
Slaap lekker boys 'n girls![]()
Vul nog 1 glaasje en dan zal ik ook wel weg zijn..
Kijk de aflevering met Wilfried 24 uur eens als je deze nog niet gezien hebt.quote:
Hoe ze de snelheid van beslissen classificeert... Wss niet interessant genoegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd? Of Frits haar zou geven ?
Idd zeer de moeite waard!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk de aflevering met Wilfried 24 uur eens als je deze nog niet gezien hebt.
Aanrader en ik ben niet van de SP.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Ik verheug me nu al op de CAPS bij NOS Teletekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |