Ook gunstigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef SeLang het volgende:
Ah! Obama komt in de problemen
Inderdaad. Het wordt tijd dat Obama ook opzout, maar ik zie niet zo snel in crisis in Amerika komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat maakt het ons uit wat doe Obama er van vind
op trilstand?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon mee
Compromis in de maakquote:Schorsing Kabinetsberaad. Later weer bijeen. Gaat nog wel even duren dus.
Gelukkig lees ik 5 pg/min, maar dan nog is het werkenquote:
NOS is nooit sterk geweest in breaking news, RTL wel, al vanaf de Golfoorlog. Toen stond het testbeeld tot 18.00 namelijk aan op de PO.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.
Je moet er op zo'n avond gewoon met een compleet programma bij zijn, klaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er volgens jouw precies aan breaking news gebeurd deze avond?
Bar weinig, helaas.
Ik heb geen gratis internet op mijn mobiel... en geen aboquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon mee
Klopt, NOS probeert al jaren krampachtig RTL bij te blijven wat dat betreftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
NOS is nooit sterk geweest in breaking news, RTL wel, al vanaf de Golfoorlog. Toen stond het testbeeld tot 18.00 namelijk aan op de PO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |