Als je net gaat slapen en het hoge woord valt is het ook wel weer zuur. Slaap je nietsvermoedend uit tot 11 uur, moet je alle discussies vanaf het begin tot je nemen. Dan slak je er zo achteraanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Stel, je gaat nu naar bed....
Als het kabinet dan niet valt dan pwn je iedereen hier!
volgens mij denken ze al ff niet meer helder na hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Nimose het volgende:
Pfffff hoe lang kan dit nu nog duren.
Eerst denk je: om 12 uur zal het wel gedaan zijn, om 1 uur zal het wel gedaan zijn... hoe kunnen die mensen nu nog helder nadenken
Uurtje vroegerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij leeft in een andere tijdszone, da's niet eerlijk! Hoe laat is het nu bij jou?
Welterustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Torrio het volgende:
Slaap lekker boys 'n girls![]()
Vul nog 1 glaasje en dan zal ik ook wel weg zijn..
Kijk de aflevering met Wilfried 24 uur eens als je deze nog niet gezien hebt.quote:
Hoe ze de snelheid van beslissen classificeert... Wss niet interessant genoegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd? Of Frits haar zou geven ?
Idd zeer de moeite waard!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk de aflevering met Wilfried 24 uur eens als je deze nog niet gezien hebt.
Aanrader en ik ben niet van de SP.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Ik verheug me nu al op de CAPS bij NOS Teletekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |