quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het zo ook maar voor gezien houden.. ook dit heeft zijn grenzen.. is er nergens een sms-alert ofzo?
Zou toch wel echt desastreus zijn op het moment. Al mijn partijen staan er niet goed voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef eriksd het volgende:
Wie houden ze nou voor de gek als het niet valt. Het heeft gewoon geen zin meer.
Dat is geen Rita Verdonk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
me 2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef bascross het volgende:
Ik heb nog de hele nacht. Ik ga niet eerder dan dat JP een persconferentie geeft.
Zal ik je sms-en?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het zo ook maar voor gezien houden.. ook dit heeft zijn grenzen.. is er nergens een sms-alert ofzo?
Na de Tweede Wereldoorlog werden As-militairen daarvoor geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef bascross het volgende:
Ik heb nog de hele nacht. Ik ga niet eerder dan dat JP een persconferentie geeft.
Die er achter loopt topless!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
Dit kabinet niet, ze zijn met een verlengd carnaval bezigquote:
Vandaag als in zaterdag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Poll: Gaat het kabinet vandaag nog vallen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier ook. Ik ga al die uren kijken naar Politiek 24 niet weggooien door nu te gaan slapen.quote:
En nog kijken ook he..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die er achter loopt topless!!!!!
*gaap* kut twitter, lag al in bed, kijk daar nog even op, en hier zit weer op fok en politiek24... zucht
ik gok op neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De SBS-zondagavondreeks in KLB nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Nog nooit zoveel topics gezien met een nieuwswaarde van 0
??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Confetti het volgende:
Nova zal wel niet doorgaan nu Kant en Pechtold ergens anders rondlopen
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Stel, je gaat nu naar bed....
Als het kabinet dan niet valt dan pwn je iedereen hier!
jij leeft in een andere tijdszone, da's niet eerlijk! Hoe laat is het nu bij jou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Zou je haar geven?quote:
jeumig!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ik sta over minder dan vijf uur toch weer op dus zal wel niet zoveel missen
BLAUWBLAUW AAN!!1!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De SBS-zondagavondreeks in KLB nooit gezien zeker?
Vandaag is pas net begonnen, dus tsja...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Juist daarom zou dit kabinet al moeten vallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Krambo het volgende:
Rob de Wijk doet net alsof Nederland een provincie van de VS is
Klinkt best aannemelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zouden ze nou express net zo lang wachten totdat er geen hond meer kijkt, zodat de spindoctors hun werk beter op de media voor morgen kunnen doen? Sowieso kan je de ochtendkranten uitschakelen door nog even te wachten.
Donequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef yavanna het volgende:
fritswester
Alle twitteraars kunnen vragen sturen die kan ik dan stellen aan Agnes Kant!
Dat zou mooi zijn, zondag pasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Dynd het volgende:
[..]
Tot ze dat gebouw uitkomen, dat zal toch niet op Zondag zijn hoop ik.
Ze zouden toch terugkomen mocht het Kabinet vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef capricia het volgende:
[..]
??
DIe waren vanavond juist IN nova.
Die zit met zijn handen op de champagneprop.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af waar wilder blijft, misschien de koningin alvast aan het ophalen?
Er valt denk ik niks meer over te zeggen. Je kan het nog wel proberen, daar zijn ze nu mee bezig denk ik, maar dat geeft natuurlijk geen garantie op een doorstart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze vallen nu niet meer, dan waren ze om 22:30 al klaar.
Het is allemaal herhaling :pquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Krambo het volgende:
Rob de Wijk doet net alsof Nederland een provincie van de VS is
Als je net gaat slapen en het hoge woord valt is het ook wel weer zuur. Slaap je nietsvermoedend uit tot 11 uur, moet je alle discussies vanaf het begin tot je nemen. Dan slak je er zo achteraanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
volgens mij denken ze al ff niet meer helder na hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Nimose het volgende:
Pfffff hoe lang kan dit nu nog duren.
Eerst denk je: om 12 uur zal het wel gedaan zijn, om 1 uur zal het wel gedaan zijn... hoe kunnen die mensen nu nog helder nadenken
Uurtje vroegerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij leeft in een andere tijdszone, da's niet eerlijk! Hoe laat is het nu bij jou?
Welterustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Torrio het volgende:
Slaap lekker boys 'n girls![]()
Vul nog 1 glaasje en dan zal ik ook wel weg zijn..
Kijk de aflevering met Wilfried 24 uur eens als je deze nog niet gezien hebt.quote:
Hoe ze de snelheid van beslissen classificeert... Wss niet interessant genoegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd? Of Frits haar zou geven ?
Idd zeer de moeite waard!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk de aflevering met Wilfried 24 uur eens als je deze nog niet gezien hebt.
Aanrader en ik ben niet van de SP.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Ik verheug me nu al op de CAPS bij NOS Teletekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |