En nog kijken ook he..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die er achter loopt topless!!!!!
*gaap* kut twitter, lag al in bed, kijk daar nog even op, en hier zit weer op fok en politiek24... zucht
ik gok op neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Poll: Gaat het kabinet vandaag nog vallen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De SBS-zondagavondreeks in KLB nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Nog nooit zoveel topics gezien met een nieuwswaarde van 0
??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Confetti het volgende:
Nova zal wel niet doorgaan nu Kant en Pechtold ergens anders rondlopen
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Stel, je gaat nu naar bed....
Als het kabinet dan niet valt dan pwn je iedereen hier!
jij leeft in een andere tijdszone, da's niet eerlijk! Hoe laat is het nu bij jou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef SeLang het volgende:
Stel, je gaat nu naar bed....
Als het kabinet dan niet valt dan pwn je iedereen hier!
Zou je haar geven?quote:
jeumig!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ik sta over minder dan vijf uur toch weer op dus zal wel niet zoveel missen
BLAUWBLAUW AAN!!1!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De SBS-zondagavondreeks in KLB nooit gezien zeker?
Vandaag is pas net begonnen, dus tsja...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef Dynd het volgende:
Poll: Gaat het kabinet vandaag nog vallen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Juist daarom zou dit kabinet al moeten vallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef Krambo het volgende:
Rob de Wijk doet net alsof Nederland een provincie van de VS is
Klinkt best aannemelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zouden ze nou express net zo lang wachten totdat er geen hond meer kijkt, zodat de spindoctors hun werk beter op de media voor morgen kunnen doen? Sowieso kan je de ochtendkranten uitschakelen door nog even te wachten.
Donequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef yavanna het volgende:
fritswester
Alle twitteraars kunnen vragen sturen die kan ik dan stellen aan Agnes Kant!
Dat zou mooi zijn, zondag pasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:23 schreef Dynd het volgende:
[..]
Tot ze dat gebouw uitkomen, dat zal toch niet op Zondag zijn hoop ik.
Ze zouden toch terugkomen mocht het Kabinet vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef capricia het volgende:
[..]
??
DIe waren vanavond juist IN nova.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |